Probleem is dat Twente totaaaal niet onderschat moet worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef Doublepain het volgende:
Nu Twente nog afslachten en we worden kampioen..
Volgensmij gaat dan hetzelfde gebeuren als met Feyenoord..quote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef Einthovuh het volgende:
En anders pakt Ajax Twente wel op de laatste speeldag![]()
(of niet)
Beter dan PSV, als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probleem is dat Twente totaaaal niet onderschat moet worden.
Mag hopen dat hij niet eens speeltquote:Op zondag 20 maart 2011 16:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Berg gaat tegen twente scoren, let maar op
Ik dacht ook dat van Persie op het WK een goede finale zou spelen, zou een sprookje zijn geweest maar ik hoop gewoon dat berg ze enkel verstuikt of een spierverrekt.. want godskolere wat is die gast slecht bezig.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Berg gaat tegen twente scoren, let maar op
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Einthovuh het volgende:
Is Toivonen dan weer terug tegen Twente?
Nee die zit dan alweer zijn volgende schorsing uitquote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Einthovuh het volgende:
Is Toivonen dan weer terug tegen Twente?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Nee, 4. Maar Europees telt niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:41 schreef Piebe het volgende:
[..]
Huh, hij is toch niet 9 wedstrijden geschorst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |