Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ik doe ook heeeerlijk nikslove it
Nu niet meerquote:
Hoi Saraquote:Op zondag 20 maart 2011 16:08 schreef sararaats het volgende:
ik kom van buiten, heb heerlijk in het zonnetje gezeten en de poezel geobserveerd.
Ik heb een beterequote:Op zondag 20 maart 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
Wooot nieuw scrabblewoord: bananenmuslireeppapiertjesavontuur
Ojaa zuignappen trekkenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een betere
peegeeersnavigatiesysteemzuignappentrekavontuur.
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl ligt onder een dekentje; ziek op de bank
Halloquote:Op zondag 20 maart 2011 16:21 schreef Yevoul het volgende:
Ik geniet nu van mijn heerlijke bakje koffie.
Wij waren blij toen onze buren dat laatst eindelijk dedenquote:
Dunno. Zo opgestaanquote:
Nouja, dat ze een boom om willen hakken moeten ze zelf weten, maar doe dat dan niet op zondagquote:Op zondag 20 maart 2011 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij waren blij toen onze buren dat laatst eindelijk deden
Trustequote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dunno. Zo opgestaanIk ga weer wat slapen
Klik maar op de link in mijn sig, of als je in winamp ofzo wilt openen :quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
friemel wat was de link ook alweer voor de KSC radio?
Nog een koekje?quote:
Oh nou, vaak zocht ik vragen op en onderwerpen die mij interesseerden, en vaak kwam ik dan op dit forum uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog een koekje?![]()
Trouwens, hoe ben je hier belandt?
Vertel eens wat over jezelf.![]()
Laatste tijd zijn er trouwens erg vaak nieuwkomers
Nou de rest nog vertellenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oh nou, vaak zocht ik vragen op en onderwerpen die mij interesseerden, en vaak kwam ik dan op dit forum uit.
We zijn idd. wereld beroemdquote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oh nou, vaak zocht ik vragen op en onderwerpen die mij interesseerden, en vaak kwam ik dan op dit forum uit.
Je pincode, je inkomen, hoe groot je villa isquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar woon je, hoe oud ben je, en wat doe je vanavond?
Voorburg, 18, niks.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar woon je, hoe oud ben je, en wat doe je vanavond?
en hop, heel de ksc in je foboquote:
Ik heb geen foto's hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hop, heel de ksc in je fobo
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hop, heel de ksc in je fobo
Bedankt!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tussen Den Haag en Zoetermeer![]()
Welkom hier
Ik houd van tekenen, uitgaan en foto's maken. Ik studeer HBO rechten.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat zijn je hobby's? en wat voor opleiding doe je?
Foto's makenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik houd van tekenen, uitgaan en foto's maken. Ik studeer HBO rechten.
wat kan je in godes naam met hbo rechten??quote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Tofquote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik fotografeer vooral natuur, en tekenen gewoon willekeurige dingen.quote:
Ik heb vanochtend nog natuur op de foto gezet. Wat herten, een vogel, landschap... leuke hobbyquote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik fotografeer vooral natuur, en tekenen gewoon willekeurige dingen.
Zienquote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik fotografeer vooral natuur, en tekenen gewoon willekeurige dingen.
Ik wil mijn propedeuse halen en dan naar de uni.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat kan je in godes naam met hbo rechten??
uni rechten is al gewoon de "bijbel" uit je hoofd leren .. hbo moet niet veel zijn
sorry dm
Oke, veel plezier bij het buitenspelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
Skateboarden(nee dat is geen buitenspelen
)
Mag ik wat zien van je pics/tekeningen?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oke, veel plezier bij het buitenspelen.
Speel ze Rockyquote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
Skateboarden(nee dat is geen buitenspelen
)
Oke, ik zal er even een paar uitzoeken. Tekeningen kan ik helaas niet inscannen.quote:
Maak er een foto vanquote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oke, ik zal er even een paar uitzoeken. Tekeningen kan ik helaas niet inscannen.
Leukquote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oke, ik zal er even een paar uitzoeken. Tekeningen kan ik helaas niet inscannen.
quote:
Geen vlekken in je bed, uhuquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]als je m laat bezorgen wel ff n handoekje onder de doos
dozen zijn soms vettig van onder en je wilt geen vlekken in je bed
tomatensausquote:
'Handdoekje onder de doos'quote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]als je m laat bezorgen wel ff n handoekje onder de doos
dozen zijn soms vettig van onder en je wilt geen vlekken in je bed
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Handdoekje onder de doos'whehe sorry
![]()
Maar nu ben ik echt weg
Wat weet jij af van handdoekjes onder de doos tegen vlekken in bed?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Handdoekje onder de doos'whehe sorry
![]()
Maar nu ben ik echt weg
Martquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat weet jij af van handdoekjes onder de doos tegen vlekken in bed?
my point exactlyquote:
Gelukkig helemaal niksquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik verbaas me er alleen over dat een onschuldig klein meisje van 14 daar iets vanaf lijkt te weten!quote:
je moet altijd vlekken maken aan de kant waar je zelf niet hoeft te slapenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je moet altijd vlekken maken aan de kant waar je zelf niet hoeft te slapen
link???quote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
En waarom zet je als makelaar in godsnaam zo'n vakantiekiekje op Funda?.
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)?foto=1&size=groterequote:
Ah oke. Sorry.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat ze op internet staan, vervolgens post je [ [url=link naar plaatje]afbeelding[/url] ]
Geef dan ook een link waar ze ze kan uploadenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat ze op internet staan, vervolgens post je [ [url=link naar plaatje]afbeelding[/url] ]
kopieer de link van het plaatje en zet m tussen img tags [img] linknaarplaatje[/img]quote:
blegh, beterschapquote:Op zondag 20 maart 2011 17:02 schreef Solique het volgende:
Middag
Pff, halve middag geslapen.
En nog steeds verrot, voel een griep opkomen heb het ook koud alsof het winter is.
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:59 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
wel een leuk huis!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)?foto=1&size=grotere
Past wel een beetje bij de straatnaam.
Thanksquote:
maar.. arnhem???quote:Op zondag 20 maart 2011 17:03 schreef DaMart het volgende:
Dat zijn trouwens heel wat huizen om te bekijken op Funda, nu ik mijn standaard zoekopdracht heb uitgebreid.
Das zonde Solquote:Op zondag 20 maart 2011 17:02 schreef Solique het volgende:
Middag
Pff, halve middag geslapen en nog steeds verrot.
Voel een griepje opkomen heb het ook koud alsof het winter is.
Ik zocht voorheen alleen op Zandvoort en omgeving, maar krijg nu het idee dat ik beter eens mijn blik kan verruimen, omdat er goedkopere locaties zijn... zoek nu dus in 4 provinciesquote:
mooiquote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef Yevoul het volgende:
Het zijn maar 4 foto's, en niet allemaal in dezelfde tijd genomen, maar oke.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, heb je een spiegelreflex?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef Yevoul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto'squote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef Yevoul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 provincies!!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zocht voorheen alleen op Zandvoort en omgeving, maar krijg nu het idee dat ik beter eens mijn blik kan verruimen, omdat er goedkopere locaties zijn... zoek nu dus in 4 provincies.
Nette foto'squote:Op zondag 20 maart 2011 17:04 schreef Yevoul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik werk in het midden van het landquote:Op zondag 20 maart 2011 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
4 provincies!!
maar arnhem -zandvoort is toch best een stukje rijden..
of werk je niet in zandvoort dan?
Het is gewoon fijn om, als je iets moois ziet, een foto te maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik zelf ook niet.
Maar ik fotografeer ook graag
ahh.. of je dan van het westen of het oosten komt maakt ook niet meer uit..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik werk in het midden van het land.
nou welquote:
ja idd, ik wil ook graag in dh wonen, maar damnquote:Op zondag 20 maart 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. of je dan van het westen of het oosten komt maakt ook niet meer uit..
en in het oosten is het wel iets goedkoper denk ik
ik zou soms ook wel willen dat ik niet "vast zat" aan den haag.. de huizen zijn hier zooo duur
Zie DM ookquote:Op zondag 20 maart 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. of je dan van het westen of het oosten komt maakt ook niet meer uit..
en in het oosten is het wel iets goedkoper denk ik
ik zou soms ook wel willen dat ik niet "vast zat" aan den haag.. de huizen zijn hier zooo duur
het gaat over het kopen van huizen..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Yevoul het volgende:
Ik weet niet meer waar het hier over gaat.Ik twijfel nu of ik een foto in mijn fotoalbum zal doen, ik heb er één gemaakt met mijn username erbij, maar ik weet niet?
Dat hier allerlei verhalen en gesprekken door elkaar lopen raak je wel gewend hier in de KSC.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Yevoul het volgende:
Ik weet niet meer waar het hier over gaat.Ik twijfel nu of ik een foto in mijn fotoalbum zal doen, ik heb er één gemaakt met mijn username erbij, maar ik weet niet?
Probeer je nou gemeen te doen? Ik ben ook gewoon 18 hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het gaat over het kopen van huizen..
je weet wel grote mensen dingen
Doenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Yevoul het volgende:
gewoon doenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Yevoul het volgende:
Ah oke. Sorry, ik probeerde gewoon weer een beetje mee te doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat hier allerlei verhalen en gesprekken door elkaar lopen raak je wel gewend hier in de KSC.
Of je zelf een foto wilt plaatsen mag je zelf beslissen, heb er zelf ook geen.
een progje downloaden, of n printscreentje maken als je cam aanstaatquote:Op zondag 20 maart 2011 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe kun je een foto met je cam maken?![]()
Ik heb geen camprogramma.
Gewoon in windows, anders programma downloaden van producent.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe kun je een foto met je cam maken?![]()
Ik heb geen camprogramma.
Ik kan mijn cam dus niet aanzettenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een progje downloaden, of n printscreentje maken als je cam aanstaat
Waar dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon in windows, anders programma downloaden van producent.
Kijken bij de maker van dat dingquote:
* Barretje80 houd niet zo van veranderingen.. dus daar schop ik altijd even tegenaan..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:16 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Probeer je nou gemeen te doen? Ik ben ook gewoon 18 hoor.
ook niet met msn ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan mijn cam dus niet aanzetten
Hier ook, maar stond officieel Vista op.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef Yevoul het volgende:
Bij mij zat er automatisch iets op waarmee ik foto's kan maken, ik heb een laptop.
Google is je grootste vriend, zoek eens op de merknaam van je camquote:
conservatiefjequote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 houd niet zo van veranderingen.. dus daar schop ik altijd even tegenaan..
Oh oke. Geeft niet, is begrijpelijk. Ik kom hier ook gewoon binnen als nieuweling.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 houd niet zo van veranderingen.. dus daar schop ik altijd even tegenaan..
Ik hoop dat je vaker hier komtquote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oh oke. Geeft niet, is begrijpelijk. Ik kom hier ook gewoon binnen als nieuweling.
Dat wil je van elke vrouwquote:
Ik vind het wel gezellig. Ik had verwacht noob genoemd te worden enzo, maar gelukkig niet.quote:
deze valt ook nog een beetje in zn leeftijdscategoriequote:
Het is nog rustig, maar wij begroeten iedereen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Ik had verwacht noob genoemd te worden enzo, maar gelukkig niet.
Dan kun je een schaduwrijk terras vast aan je huis maken, anders moet je iets improviseren als je schaduw wiltquote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
Waarom worden tuinen op het noorden in caps gepresenteerd? Ik heb toch veel liever een tuin op het zuiden, dan heb je nog eens zon in de tuin.
Ssssstttquote:Op zondag 20 maart 2011 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze valt ook nog een beetje in zn leeftijdscategorie
maar ik vind je ook lief hoor broekiequote:
Aardig.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is nog rustig, maar wij begroeten iedereen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik vind je ook lief hoor broekie
Als je dát graag wilt ..... kan hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Ik had verwacht noob genoemd te worden enzo, maar gelukkig niet.
Liever niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je dát graag wilt ..... kan hoor
Ik lees nu pas je ondertitelquote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je dát graag wilt ..... kan hoor
Ja, het was leuk. Een vriend van mij was zo zat dat ie over een barkruk viel en mij meetrok. Toen lagen we samen op de grond.quote:
Leukquote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, het was leuk. Een vriend van mij was zo zat dat ie over een barkruk viel en mij meetrok. Toen lagen we samen op de grond.
waar was je gaan stappen?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, het was leuk. Een vriend van mij was zo zat dat ie over een barkruk viel en mij meetrok. Toen lagen we samen op de grond.
Haha, niemand hier zo snel hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 17:33 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Nee, ik geef mijn naam niet op internet.
Haha, ik dacht gewoon van, General Chat, klinkt wel leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, niemand hier zo snel hoor
Maar iedereen kent elkaar hier wel zo'n beetje van echte naam.
Je bent dan ook gelijk in de leukste sc van het forum ingestapt
Nee, alleen de ksc is leukquote:Op zondag 20 maart 2011 17:36 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Haha, ik dacht gewoon van, General Chat, klinkt wel leuk.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef DaMart het volgende:
Hey, een woning met een kamer voor Muck:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
WoW, en Muckie hoeft niet bang te zijn dat ze haat hoofd stootquote:Op zondag 20 maart 2011 17:38 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
OMG, ik zie nu pas de rails... die mensen hebben een modelspoorkamer.
Ga je bij Muck wonen?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
OMG, ik zie nu pas de rails... die mensen hebben een modelspoorkamer.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef DaMart het volgende:
OMG, ik zie nu pas de rails... die mensen hebben een modelspoortoeterkamer.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is vast wel meer leuk.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, TTK is leukquote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Is er meer dan de KSC?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
fairytalessuck, hai, oud klasgenootje van Yevoul.quote:
Ga niet zeggen dat je me niet herkent, ik ben pas 2 maanden weg uit de klas.quote:
Whehequote:Op zondag 20 maart 2011 17:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
fairytalessuck, hai, oud klasgenootje van Yevoul.
Daarom verbaasd.
[..]
Ga niet zeggen dat je me niet herkent, ik ben pas 2 maanden weg uit de klas.
Oooh! Ik kijk net in je fobo en nu zie ik het! Hoooooi. Ik wist niet dat je hier ook zat.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
fairytalessuck, hai, oud klasgenootje van Yevoul.
Daarom verbaasd.
[..]
Ga niet zeggen dat je me niet herkent, ik ben pas 2 maanden weg uit de klas.
Ik herkende haar van haar foto in haar fotoboek.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe![]()
Hoe weet je dat zei het is?
Msn zeker?
Ja dat is ook niet iets wat ik tegen iedereen loop te verkondigen natuurlijk. Hoe ben jij hier nou weer terecht gekomen?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oooh! Ik kijk net in je fobo en nu zie ik het! Hoooooi. Ik wist niet dat je hier ook zat.
Ga je iedereen zijn fobo zomaar doorspitten?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik herkende haar van haar foto in haar fotoboek.
[..]
Ja dat is ook niet iets wat ik tegen iedereen loop te verkondigen natuurlijk. Hoe ben jij hier nou weer terecht gekomen?
Oh ik kijk al een tijdje hierzo, dus ik dacht misschien even registreren he! Echt grappig dat jij hier ook zit!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik herkende haar van haar foto in haar fotoboek.
[..]
Ja dat is ook niet iets wat ik tegen iedereen loop te verkondigen natuurlijk. Hoe ben jij hier nou weer terecht gekomen?
Ik kijk vaak bij nieuwe fobo's ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je iedereen zijn fobo zomaar doorspitten?
Dat is wel echt toevallig ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oh ik kijk al een tijdje hierzo, dus ik dacht misschien even registreren he! Echt grappig dat jij hier ook zit!
Ja!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is wel echt toevallig ja.
Wel leuk!
Wat is er?quote:
Ben jij nog wel steeds bezig met de opleiding of ook gestopt ondertussen?quote:
Ik ben nog bezig.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ben jij nog wel steeds bezig met de opleiding of ook gestopt ondertussen?
Denk dat dat wel mee zal vallen.quote:
quote:
Oke nicequote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen.
Tevens, nieuwe mensen altijd gezellig toch?
[..]
[..]
Oke nice
Ja, dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 17:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen.
Tevens, nieuwe mensen altijd gezellig toch?
[..]
[..]
Oke nice
Word ik door jou ook toegelaten hier?quote:
Haha ja klopt ik ben ook wel verbaasd eigenlijk. Nooit verwacht om hier een bekende tegen te komen hehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook niet
Juist leuk
Maar wel grappig om te zien hoe zoiets loopt
Eet smakelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha ja klopt ik ben ook wel verbaasd eigenlijk. Nooit verwacht om hier een bekende tegen te komen hehe.
Maar ik ben even eten.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Word ik door jou ook toegelaten hier?
Moet ook gebeuren.quote:
Dankjewel.quote:
Dan heb ik teleurstellend nieuws voor je.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ALs je maar koffie met suiker en melk drinkt
Je hebt een andere avaquote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef Yevoul het volgende:
Ik heb honger nu, door al die etende mensen.
Het is moeilijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt een andere ava
Ga je nog niet eten dan?
Chinees?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Het is moeilijk.![]()
Jawel, ik ga zo wat halen.
Ik denk er nog over na, en jawel, ik woon nog bij mijn ouders. Alleen zijn ze er nu niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Chinees?
Koken je ouders niet, of op kamers oid?
Hetzelfde hierquote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik denk er nog over na, en jawel, ik woon nog bij mijn ouders. Alleen zijn ze er nu niet.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:07 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Even nogmaals mijn plaatje veranderen.
Net ook ff soep op met stokbroodquote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
De tomatencrèmesoep van Unox is ook best lekker....
Maar toch ook maar even wat stokbrood in de oven gegooid.
Tomatensoep met balletjes.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
De tomatencrèmesoep van Unox is ook best lekker....
Maar toch ook maar even wat stokbrood in de oven gegooid.
Neequote:Op zondag 20 maart 2011 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het sjouwen man?
Treinreizen aan het plannen?
Ja hoorquote:
Ohquote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hoorOf ja leuk is niet het goede woord, want ik was alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |