Één van beide heette Bakejev of zoiets.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was de scheidsrechter in de omstreden WK-66 finale en wie was de grensrechter die later een standbeeld kreeg ?
Ik reken hem goed. Close enough. Bachramov.quote:
Kubala ?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef Agüero het volgende:
Ik kon me wel herinneren dat hij uit de Soviet Unie kwam maar op z'n kon ik echt niet komen.
Nieuwe vraag:
Welke speler werd in 1999 gekozen tot het beste Barca speler aller tijden?
Kubala is goed en over de scheidsrechter heb ik opgeslagen in mijn geheugen.quote:
Cruyff ?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef Agüero het volgende:
Ik kon me wel herinneren dat hij uit de Soviet Unie kwam maar op z'n kon ik echt niet komen.
Nieuwe vraag:
Nee, daar won Ajax in 1995. En ik neem geen genoegen met de naam van de stad, Ik wil de naam van het stadion horenquote:
Heette toen anders en heeft inmiddels weer een andere naam. Ik wil graag weten hoe het toen heette.quote:
Neckar ja. Nu heet het Mercedes-Benz Arenaquote:
Mooie naam wel....quote:Op zondag 20 maart 2011 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neckar ja. Nu heet het Mercedes-Benz Arena
SC Freiburg? Of was dat dichterbij?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie scoorde van Hooijdonck vanaf 30 meter uit een vrije trap het jaar dat ze de europa-cup wonnen ?
Of Keizer de voorzet gaf weet ik niet, maar Dick van Dijk is goedquote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef tong80 het volgende:
De jong overleden Dick van Dijk uit een voorzet van Piet Keizer ?
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef Agüero het volgende:
Nieuwe vraag:
Nooit gehoord. Dacht dat nog ging over de arbitrage in de wk-finale van 1966quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |