Idd. Ik mis ook de passie zeg maar... ze kijken allemaal stierlijk verveelt, en gedemotiveerd.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Nee...maar daar gaat het niet om. Ik vind het ook geen ramp dat Ajax dit seizoen geen kampioen wordt. Ik had er niet meer op gerekend na het gelijkspel tegen PSV en zou ook niet verdiend zijn.
Ik heb meer moeite met de manier waarop. Het wordt zo slecht gespeeld dat ik Ajax er niet eens meer in herken.
Gewoon de Sno aanpak hanteren, naar jong Ajax sturen. Dat is hij snel genoeg zat en dan vertrekt ie wel. Of we moeten even een DVDtje met aardige doelpunten vullen en hem aan gaan bieden.quote:
Oke, we zullen Buffon als 3e keeper halenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef JamFlava het volgende:
Wanbeleid nekt ajax weer. Wie kwam er op het idee om een varkentje te halen als 3e keeper?
Werkelijk ongelooflijk om die 2 te laten gaan en dan te menen dat je er niks voor terug hoeft te hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef Devz het volgende:
Tja, je moet gewoon concluderen dat Ajax WEER het kampioenschap in de winterstop verkocht heeft. Met een Suarez + Emanuelson erbij win je zo'n wedstrijd natuurlijk gewoon.
Ook idioot dat we geen betere keeper beschikbaar hebben dan Verhoeven. Die gast voldoet misschien voor Volendam, maar je mag zo iemand echt nooit bij Ajax op doel hebben, ook al is hij derde keeper.
Dat is overigens geen kritiek op Verhoeven zelf, die doet zijn best en kan er ook niets aan doen. Maar hij komt kwalitatief gewoon zwaar (:')) te kort.
Op zich vind ik het wel spijtig dat hij zo behandelt wordt. Geloof best dat hij veel traint en niet elke dag bij de McDonalds in de rij staat. Maar met Stekelenburg hadden we dit denk ik niet verloren.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef JamFlava het volgende:
Wanbeleid nekt ajax weer. Wie kwam er op het idee om een varkentje te halen als 3e keeper?
Nee hoor, de drang om van ajax te winnen is ongeveer 200x zo groot dan bij AZ.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef Shreyas het volgende:
Toch raar dat het dezelfde ploeg is die AZ met 4-0 heeft geklopt.
hebben ze in de jeugd niet iemand rondlopenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke, we zullen Buffon als 3e keeper halen
Mensen die zeiken op Verhoeven snappen het echt niet..
Ja en dat heeft ajax dit seizoen genekt. Utrecht ging er ook als een wals overheen. Zodra de tegenpartij een beetje fanatiek wordt en druk zet, lijkt ajax op de een of andere manier alle controle te verliezen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Nee hoor, de drang om van ajax te winnen is ongeveer 200x zo groot dan bij AZ.
Inderdaad. Schelden op Verhoeven lost onze structurele problemen niet op.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke, we zullen Buffon als 3e keeper halen
Mensen die zeiken op Verhoeven snappen het echt niet..
Waarom? De beste man heeft volgens mij pas 2x verloren.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat mij betreft moet Frank zich verantwoorden tegenover de technische commissie van Ajax.²
De technische commissie van Ajax snappen er zelf ook helemaal niets van, stelletje beunhazen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat mij betreft moet Frank zich verantwoorden tegenover de technische commissie van Ajax.²
Wat mij betreft bannen ze jou voorgoed op Fok. Maarja, we hebben het allebei niet voor het zeggenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |