abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94859411
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef Norrage het volgende:
Waar is het mooie weer gebleven? ik heb mijn hele week met tennis volgepland en het is nu allemaal kut :P
De hemel huilt omdat ik ben uitgeschakeld deze week... dat gezegd hebbende zou dat betekenen dat het zo'n 10 weken per jaar nonstop regent :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_94859736
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef Norrage het volgende:
Waar is het mooie weer gebleven? ik heb mijn hele week met tennis volgepland en het is nu allemaal kut :P
Vanavond is gewoon droog... ;)
En morgenavond ook... ^^
pi_94860076
ja maar het stormt...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_94865502
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef Norrage het volgende:
ja maar het stormt...
Stormtennis *O*
Volgens mij gaat de wind wel liggen vanavond. Achja, ik moet toch naar captainsavond. :)
pi_94883983
Scheit kut tegenstanders fucking pluris!
Ik ga slapen voordat ik nog meer post
sudo is powerrrr
pi_94892760
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef dekouwe het volgende:
Scheit kut tegenstanders fucking pluris!
Ik ga slapen voordat ik nog meer post
Beetje kunnen slapen? O+
pi_94893369
Mwe.

Matig :-P gasten waren zo vast .. en sloegen vlak alles heel diep terug op dat kunstgras, en dan na de wedstrijd nog trots zijn dat je geen winner heb geslagen :-@

Ik maak niet zo snel een foutje en me partner ook niet maar 20, 25x die bal terug slaan bah. Maar we hebben zelf ook veel fouten met volleys gemaakt die we normaal altijd scoren erg jammer meer ingezeten
sudo is powerrrr
pi_94894579
Varieren???? Keer korte bal, lobben, slizen, etc.

Of hielp dat ook niet?
pi_94912151
hielp niet .. maar uiteindelijk lag de fout gewoon bij ons .. we hadden onze volleys moeten maken zoals we normaal wel doen klaar.
sudo is powerrrr
pi_94912201
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef dekouwe het volgende:
hielp niet .. maar uiteindelijk lag de fout gewoon bij ons .. we hadden onze volleys moeten maken zoals we normaal wel doen klaar.
Vanwaar dan die scheldpartij gisteravond?
pi_94936310
Frustratie :-)
sudo is powerrrr
pi_94938843
Wat een heerlijk tennisweer vandaag!
En dat in combinatie met verse gravel, goddelijk. O+
pi_94939640
Straks ook lekker tennissen O+
Hopelijk zijn niet alle banen bezet....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_94943202
In het weekend is het altijd rustig bij ons op de banen, behalve natuurlijk met competitie of toernooien.
Doordeweeks 's avonds is het altijd druk. :P
pi_94944261
Vandaag was openingsdag voor de jeugd. Het was rond 4 afgelopen dus ik even bellen of ik kan tennissen naar de barman. Zegt die: nee, we willen de banen nog niet te veel belasten. Ja donders man het is 20 graden en ik wil tennissen op GRAVEL. ik ga niet weer naar die andere club om op kunstgras te tennissen.
  zondag 3 april 2011 @ 01:55:13 #216
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_94966657
Ik kan sinds vandaag eindelijk zelf overgripjes vervangen :). Ook maar gelijk even mijn racket weggebracht voor een nieuwe bespanning voor de competitie die volgende week begint.
pi_94970450
Gister weer voor het eerst buiten getennist (gravel O+) en ga van de week nog een of twee keer oefenen, want het ging nog niet goed genoeg om een flitsende start aan de competitie te geven. ;)
pi_95014975
Team heeft zaterdag (zonder mij) met 4-2 weten te winnen. Mijn vervanger wist zowel zijn single, als zijn dubbel te winnen.
Komende zaterdag weer thuis, daarna nog 4 keer uit en 1 keer thuis.
Deze week nog 1 keer volle bak trainen, en 1 keer wat los slaan, dan zaterdag aan de bak.
  maandag 4 april 2011 @ 11:59:13 #219
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_95017315
Aanstaande zondag is alweer de eerste wedstrijd, dus het is maar weer eens tijd voor een trainingspartijtje vanavond! M'n racket ligt al sinds de laatste competitiewedstrijd van vorig voorjaar in de kast, eens zien wat er nog aan kunde over is :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_95017443
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 11:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aanstaande zondag is alweer de eerste wedstrijd, dus het is maar weer eens tijd voor een trainingspartijtje vanavond! M'n racket ligt al sinds de laatste competitiewedstrijd van vorig voorjaar in de kast, eens zien wat er nog aan kunde over is :+
Hoe kan je nou een heel jaar niet tennissen? Idioot!! :P
pi_95020189
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 11:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Top voorbereiding :')
  maandag 4 april 2011 @ 13:31:13 #222
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_95020417
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:25 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Top voorbereiding :')
Ja, en dat terwijl Heren 5e Klasse Zondag normaal vol zit met talentvolle en fanatieke tennissers :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_95023245
Gister voor het eerst weer op gravel gespeeld. En ik moet zeggen dat heeft de club beheerder goed voor elkaar. natuurlijk ontstaan er nog wel soms kuiltjes bij de baseline, maar ik heb wel is vele malen erger gezien.

was in ieder geval weer lekker om op het gravel terug te zijn. had eigenlijk ook weinig "wen" tijd nodig. ik stond meteen weer lekker te ballen. Eindelijk weer wat langere rally's.

tapijt :r
pi_95026999
Bij ons liggen de banen er ook weer goed bij.. alleen de "achterste" baan is nog wel aan de zachte kant, glijden gaat ook nog niet 100% op iedere baan maar 70% van de banen is helemaal top :-)
sudo is powerrrr
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:30:23 #225
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_95062803
De laatste tijd echt zoekende met mijn racket. Lijkt net of hij erg scheef in de hand ligt, terwijl er volgens mijn trainer niks mis mee is met het racket. Als ik het racket dan even omdraai in de hand, lijkt het blad ook scheef te zijn. Echter als ik er niet aan denk en gewoon mijn spel speel dan gaat het allemaal wel prima.

Denk zelf dat het met een te dunne grip te maken heeft, dus misschien voor morgen nog even een extra overgripje erover draaien. Iemand anders ideeen waar het aan kan liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')