De hemel huilt omdat ik ben uitgeschakeld deze week... dat gezegd hebbende zou dat betekenen dat het zo'n 10 weken per jaar nonstop regentquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef Norrage het volgende:
Waar is het mooie weer gebleven? ik heb mijn hele week met tennis volgepland en het is nu allemaal kut
Vanavond is gewoon droog...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef Norrage het volgende:
Waar is het mooie weer gebleven? ik heb mijn hele week met tennis volgepland en het is nu allemaal kut
Stormtennisquote:
Beetje kunnen slapen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef dekouwe het volgende:
Scheit kut tegenstanders fucking pluris!
Ik ga slapen voordat ik nog meer post
Vanwaar dan die scheldpartij gisteravond?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef dekouwe het volgende:
hielp niet .. maar uiteindelijk lag de fout gewoon bij ons .. we hadden onze volleys moeten maken zoals we normaal wel doen klaar.
Hoe kan je nou een heel jaar niet tennissen? Idioot!!quote:Op maandag 4 april 2011 11:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aanstaande zondag is alweer de eerste wedstrijd, dus het is maar weer eens tijd voor een trainingspartijtje vanavond! M'n racket ligt al sinds de laatste competitiewedstrijd van vorig voorjaar in de kast, eens zien wat er nog aan kunde over is
Top voorbereidingquote:Op maandag 4 april 2011 11:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aanstaande zondag is alweer de eerste wedstrijd, dus het is maar weer eens tijd voor een trainingspartijtje vanavond! M'n racket ligt al sinds de laatste competitiewedstrijd van vorig voorjaar in de kast, eens zien wat er nog aan kunde over is
Ja, en dat terwijl Heren 5e Klasse Zondag normaal vol zit met talentvolle en fanatieke tennissersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |