abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2011 @ 12:02:37 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94707948
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:17 schreef magik7777 het volgende:
Die achthoekige snaar kan ook een Babolat pro huricane tour zijn.
Opvallend is dat je zegt dat ie armvriendelijker is dan de Luxilon, terwijl Luxilon bekend staat als 1 van de meest armvriendelijke polyester snaren.
Achthoekige snaar moet bijna wel een polyester of een andere monofilament zijn.
Er staat op zich natuurlijk niet dat het over een polyester snaar gaat en ik kan ook niet vinden waar hij zegt dat hij zo comfortabel voor je arme is :?

Maar een 8 hoekige snaar zal in ieder geval geen darm zijn :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_94708070
Polysnaar O+
Het doet wat sneller pijn aan je arm, het speelt wat stugger...maar je hoeft tenminste niet om de maand je racket te bespannen..scheelt per jaar tenminste 100 euro, misschien zelf wel meer. En als het er eenmaal al een tijd in zit wordt het vanzelf soepeler :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 28 maart 2011 @ 12:08:10 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94708131
quote:
18s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef senswal het volgende:
Volgens mij willen ze bij ons gewoon niet dat er iemand de baan op gaat voor 1 april. Ik zag dat ze klaar voor gebruik waren, alleen de netten moesten nog vast gemaakt worden.
Moeten ze niet nog een paar keer walsen ofzo? Of dat het nog moet "inklinken' of zoiets?
Een tennisbaan aanleggen is zo'n precies werkje dat ze er waarschijnlijk ook geen risico's mee willen nemen.
Bij ons was dat ook altijd. Echt op de eerste dag mocht je pas de baan op en daarvoor hingen de netten ook altijd laag. Als je dat niet doet gaan mensen alsnog de baan op. Zelfs als er bordjes hangen dat het niet mag. Daar hebben sommige mensen gewoon schijt aan.

Bij ons gaan de banen dit weekend open, maar waarschijnlijk begin ik volgende week pas met trainen. Ik heb de mogelijkheid om een lang weekend even weg te gaan dus dan moet de training maar even uitgesteld worden. Daarna nog een weekje trainen en dan is het zo ver. Weer een lekkere voorbereiding op de competitie.

Ik heb nu 2 keer per week training en dat is wel fijn. Speel je tenminste 2 keer per week intensief en echt trainend op bepaalde onderdelen. Wat met vrij spelen natuurlijk al snel verwaterd.
Het is meer dan 10 jaar geleden dat ik voor het laatst 2 keer per week training had :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 28 maart 2011 @ 12:13:25 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94708260
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:06 schreef Norrage het volgende:
Polysnaar O+
Het doet wat sneller pijn aan je arm, het speelt wat stugger...maar je hoeft tenminste niet om de maand je racket te bespannen..scheelt per jaar tenminste 100 euro, misschien zelf wel meer. En als het er eenmaal al een tijd in zit wordt het vanzelf soepeler :)
En ze zijn meestal niet zo duur. Je kunt een heel duurzaam snaartje krijgen voor een goed prijsje.
Ik zit nu even te kijken, maar die Luxilon snaren zijn wel rete duur zeg.
Mijn snaartje heb ik voor 9 euro per setje en 99 euro per 200m. Die Luxilon Big Banger kost gewoon het dubbele.

Bespannen jullie dat zelf of ga je er ook nog eens mee naar een winkel?
pi_94708618
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Moeten ze niet nog een paar keer walsen ofzo? Of dat het nog moet "inklinken' of zoiets?
Een tennisbaan aanleggen is zo'n precies werkje dat ze er waarschijnlijk ook geen risico's mee willen nemen.
Bij ons was dat ook altijd. Echt op de eerste dag mocht je pas de baan op en daarvoor hingen de netten ook altijd laag. Als je dat niet doet gaan mensen alsnog de baan op. Zelfs als er bordjes hangen dat het niet mag. Daar hebben sommige mensen gewoon schijt aan.

Bij ons gaan de banen dit weekend open, maar waarschijnlijk begin ik volgende week pas met trainen. Ik heb de mogelijkheid om een lang weekend even weg te gaan dus dan moet de training maar even uitgesteld worden. Daarna nog een weekje trainen en dan is het zo ver. Weer een lekkere voorbereiding op de competitie.

Ik heb nu 2 keer per week training en dat is wel fijn. Speel je tenminste 2 keer per week intensief en echt trainend op bepaalde onderdelen. Wat met vrij spelen natuurlijk al snel verwaterd.
Het is meer dan 10 jaar geleden dat ik voor het laatst 2 keer per week training had :D
Ja ze waren al enkele keren gewalsd, want de lijnen lagen diep/stevig in het gravel. En die leggen ze ieder jaar er weer opnieuw op. Maar ja inderdaad die risico's ja. Iedereen van de club kan ook zo de baan op, en ze gaan niet iemand de hele dag daar neer zetten om te vertellen dat je er niet op mag. Daarnaast is 1 april ook meteen de Open Dag, dus willen ze alles er natuurlijk perfect bij hebben liggen.
We gaan met ons team proberen om in die eerste week minstens 5 keer de baan op te gaan, wel met 2 keer training erbij. })
pi_94708713
Volgens mij moet een 8 kantige of 6 kantige snaar wel bijna een polyestersnaar zijn. Of in ieder geval een monofilament. Daar ging ik ervan uit dat de nieuwe snaar ook een polyestersnaar zou zijn.

Ik bespan alles zelf. Was jaarlijks meer dan 500 Euro kwijt aan bespaningen.

100 euro per coil is een mooie prijs voor je snaren, volgens mij kun je 19 bespanningen uit 1 coil halen (afhankelijk van bladgrootte van je racket)
Heb standaard 3 coils liggen, en wat setjes om mezelf zo af en toe te verwennen. Onlangs met natuurdarm van Pacific bespannen, maar dat tennist toch een heel stuk fijner dan welke niet natuurlijke darmsnaar dan ook.
pi_94708850
wel een gedoe om bij ons 1 wedstrijd van de competitie te verzetten.
We zijn met 4 man, en we kunnen alle 4 de dag voor pasen niet (paaspop).
Aangezien je de wedstrijd alleen naar voren kunt halen (ivm competitevervalsing) zal deze op 2 april gespeeld moeten worden, maar dan kan ik weer niet meedoen. (weekendje weg)
Vervanger die we op het oog hebben, is in speelsterkte een stuk hoger dan mij, waardoor de gezamelijke rating hoger is dan het eerste herenteam, en dat mag dus weer niet.
Voorgaande jaren hadden we elk jaar een team van 6 personen, nu een team van 4 man. Word lastig met verhinderingen en blessures evt.
pi_94709164
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:32 schreef magik7777 het volgende:
wel een gedoe om bij ons 1 wedstrijd van de competitie te verzetten.
We zijn met 4 man, en we kunnen alle 4 de dag voor pasen niet (paaspop).
Aangezien je de wedstrijd alleen naar voren kunt halen (ivm competitevervalsing) zal deze op 2 april gespeeld moeten worden, maar dan kan ik weer niet meedoen. (weekendje weg)
Vervanger die we op het oog hebben, is in speelsterkte een stuk hoger dan mij, waardoor de gezamelijke rating hoger is dan het eerste herenteam, en dat mag dus weer niet.
Voorgaande jaren hadden we elk jaar een team van 6 personen, nu een team van 4 man. Word lastig met verhinderingen en blessures evt.
KNLTB hoeft nooit te weten dat je het na de beoogde speeldag speelt...Uitslagen staan er sowieso nooit meteen op. Doe het gewoon, wel in overleg met de tegenstander en die moet natuurlijk wel kunnen, een paar dagen later...soms is het onoverkomelijk...

Maar goed, wellicht doet jouw vereniging daar heel moeilijk over...maar in mijn ervaring bestaan er geen verenigingen die dit echt kut vinden.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 28 maart 2011 @ 12:46:08 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94709269
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef senswal het volgende:

[..]

Ja ze waren al enkele keren gewalsd, want de lijnen lagen diep/stevig in het gravel. En die leggen ze ieder jaar er weer opnieuw op. Maar ja inderdaad die risico's ja. Iedereen van de club kan ook zo de baan op, en ze gaan niet iemand de hele dag daar neer zetten om te vertellen dat je er niet op mag. Daarnaast is 1 april ook meteen de Open Dag, dus willen ze alles er natuurlijk perfect bij hebben liggen.
We gaan met ons team proberen om in die eerste week minstens 5 keer de baan op te gaan, wel met 2 keer training erbij. })
Vaak is het ook zo dat je natuurlijk gaten in de baan trapt zo in het begin van het seizoen. Als er dan niemand is om ze te dichten liggen ze er op 1 april nog.

Ik heb het eens na gekeken en wij hoeven gewoon niet 1 keer op kunstgras. Volgens mij is dat echt voor het eerst in 10 jaar dat ik niet 1 keer op kunstgras hoef te tennissen met de competitie :D
Wel een keer op smashcourt. Ook niet echt geweldig, maar het komt dichter in de buurt bij gravel dan kunstgras.
pi_94709344
Ik vind smashcourt wel te doen ^O^.

Nog maar één keer op gespeeld, dus ik zal nog eens evalueren nadat ik er tijdens de competitie op heb gespeeld.
pi_94709398
Smashcourt banen hebben wel snel het probleem dat kunstgras ook kan hebben, namelijk teveel zand...maar wij hebbe het ook en ik vind het altijd toch best prima.
Maar we hebben akelig veel tegenstanders die altijd lopen te klagen....
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

En ze zijn meestal niet zo duur. Je kunt een heel duurzaam snaartje krijgen voor een goed prijsje.
Ik zit nu even te kijken, maar die Luxilon snaren zijn wel rete duur zeg.
Mijn snaartje heb ik voor 9 euro per setje en 99 euro per 200m. Die Luxilon Big Banger kost gewoon het dubbele.

Bespannen jullie dat zelf of ga je er ook nog eens mee naar een winkel?
Ik breng het altijd weg naar een van mijn vrienden, bijna allemaal bespannen ze...betaal ik dan een 10tje ofzo...
pi_94709492
Ik vind smashcout ook wel lekker ballen...

Bij ons staan de uitslagen er vrijwel meteen na het weekend op. Denk ook niet zo zeer dat de vereniging moeilijk zal doen, maar eerder de KNLTB. Want naar achteren verplaatsen mag alleen bij een overlijdingsgeval of als het weer tegen zit. Het zal echt wel vaker worden gedaan, maar we spelen voor het eerst competitie bij een andere vereniging, dus willen wel een goede indruk maken, en liever geen boete....
pi_94709534
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef magik7777 het volgende:

Bij ons staan de uitslagen er vrijwel meteen na het weekend op. Denk ook niet zo zeer dat de vereniging moeilijk zal doen, maar eerder de KNLTB. Want naar achteren verplaatsen mag alleen bij een overlijdingsgeval of als het weer tegen zit. Het zal echt wel vaker worden gedaan, maar we spelen voor het eerst competitie bij een andere vereniging, dus willen wel een goede indruk maken, en liever geen boete....
ja maar de knltb gaat pas klagen als ze er na 2 a 3 dagen nog niet opstaan. Je moet het uiteraard even overleggen met het bestuur (of je VCLs of wie dan ook de verantwoordelijkheid dragen) maar wat mij betreft zou het gewoon een goede optie zijn...
pi_94709665
En wat geef je dan als reden op, als op de geplande speeldata niet de wedstrijd gespeeld is? Met een beetje pech krijg je dan een 6-0 om je oren.
Ikzelf ben niet de captain, maar zal eens overleggen met de captain of het nog anders geregeld kan worden.
  maandag 28 maart 2011 @ 12:57:45 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94709674
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef magik7777 het volgende:
Volgens mij moet een 8 kantige of 6 kantige snaar wel bijna een polyestersnaar zijn. Of in ieder geval een monofilament. Daar ging ik ervan uit dat de nieuwe snaar ook een polyestersnaar zou zijn.

Ik bespan alles zelf. Was jaarlijks meer dan 500 Euro kwijt aan bespaningen.

100 euro per coil is een mooie prijs voor je snaren, volgens mij kun je 19 bespanningen uit 1 coil halen (afhankelijk van bladgrootte van je racket)
Heb standaard 3 coils liggen, en wat setjes om mezelf zo af en toe te verwennen. Onlangs met natuurdarm van Pacific bespannen, maar dat tennist toch een heel stuk fijner dan welke niet natuurlijke darmsnaar dan ook.
500 euro :{
Dan nam je ook niet het meest goedkope snaartje volgens mij of wel.
Toen ik nog niet bespande had je nog het gulden tijdperk. Toen betaalde ik 20 gulden voor een racketje laten bespannen. Natuurlijk niet in de winkel. Dan was je voor een vergelijkbare snaar al snel het dubbele kwijt. Terwijl het dan echt zo'n standaard snaartje was.
Ik sloeg toen iets van 15 tot 20 keer per seizoen mijn bespanning eruit, maar dan stond ik ook wel minimaal 4 keer per week op de baan en dan niet een uurtje, maar gewoon hele middagen van 12:00 tot 17:00 ofzo :P
Toen hebben mijn ouders gezegd dat ik maar zelf een machine moest kopen omdat ze de bespanningen niet meer wilden betalen. Ik was pas 15 dus ik had nog geen baantje en dus betaalden ze alles.

Ik gebruik setjes van 12m van de Bullet HiD en dan in een 10 pack. Je kunt hem ook op rol krijgen en dan ben je net iets goedkoper uit, maar ik ben te lui om het uit te meten. Heel slecht ik weet het. Normaal gesproken haalde ik ongeveer 18 rackets uit 200 meter.
Ik heb zo'n beetje elke soort snaar al wel gehad. Sowieso van Typer en nog wat Krischbaum snaartjes en ook nog van wat andere merkjes. Uiteindelijk bij mijn huidige snaar gekomen aangezien hij voor mij controle genoeg geeft en duurzaam genoeg is.
Ik denk dat ik al wel 6 of 7 jaar met dezelfde soort bespanning speel :)
Ik heb wel eens gedacht om een ander snaartje te nemen. 1 die wat soepeler is, maar dan zijn ze meestal weer gelijk zo dik en dat vind ik niet zo lekker spelen. Ik hou van wat dunnere snaren.
Als ze dan wat dunner zijn dan liggen ze er na 2 keer tennissen uit.

Echte darm speelt altijd comfortabeler dan wat voor kunstmatige snaar dan ook, maar het is onbetaalbaar. Je slaat ze er zo uit en ze kosten echt veel meer dan een gewone snaar.
  maandag 28 maart 2011 @ 13:09:57 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94710159
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef Norrage het volgende:
Smashcourt banen hebben wel snel het probleem dat kunstgras ook kan hebben, namelijk teveel zand...maar wij hebbe het ook en ik vind het altijd toch best prima.
Maar we hebben akelig veel tegenstanders die altijd lopen te klagen....
Ik vind dat smashcourt nog wel te doen. De bal stuitert in ieder geval een stuk natuurlijker (lees: vergelijkbaar aan gravel) dan op een kunstgrasbaan.
Het vervelende is alleen dat je met het glijden hetzelfde probleem hebt als met kunstgras. Je glijdt vrij snel weg en zeker als er een beetje zand op ligt glij je alle kanten op. Tot het punt dat er wat minder ligt, dan sta je ineens stil.
Uiteraard kan dat voor een gedeelte met schoeisel te maken hebben, maar voor iedere baansoort een paar schoenen kopen omdat je er toevallig een keer op speelt is natuurlijk wel wat overdreven.
Kunstgras spelers kunnen dan weer goed met de baan om gaan, maar de bal stuitert niet zoals zij gewend zijn.

Op die manier heb je altijd wat te klagen :P

Ik vind het beter spelen dan kunstgras, maar het komt nog niet in de buurt bij gravel. Ik vind Pro-bounce de lekkerste kunstbaan. Die lijkt ook het meest op gravel. De bal stuitert hetzelfde en je hebt veel grip. Ik heb er 1 seizoen training op gegeven en ik vind het echt super jammer dat het niet veel vaker wordt gaan gelegd. Waarschijnlijk omdat het wat minder bekend is.
  maandag 28 maart 2011 @ 13:17:18 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94710507
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef magik7777 het volgende:

Bij ons staat het er ook meestal al vrij snel op. De maandag of dinsdag na de competitiedag is het meestal al gebeurd.

Maar vinden de tegenstanders het sowieso wel goed om de wedstrijd op een andere dag te spelen? Op zich heb je natuurlijk geen poot om op te staan. Als zij het er niet mee eens zijn zul je toch moeten spelen. Aangezien je geen (voor de knltb) geldige reden hebt om het uit te stellen. Anders moet je toch vervangers zoeken.
Als zij het er gewoon mee eens zijn zeg je dat de wedstrijd uitgesteld. Wij hebben dat een keer gedaan op de inhaaldag. Het regende op de competitiedag en toen had je eerst koninginnedag en gelijk een week later (geloof ik) hemelvaart. Toen hebben we op die zondag al bepaald dat het op koninginnedag zou gaan regenen. Konden we mooi op hemelvaart spelen. :P
Bleek dat het hartstikke mooi weer was op koninginnedag, maar niemand die er wat van gezegd heeft.
pi_94710524
Elke maand 2 rackets a 20-25 euro per racket, is gem 45 Euro per maand. 25 Euro ben je over het algemeen gemmiddeld wel kwijt bij een tennis of sportzaak. Op de vereniging zijn ook veel zelfsbepanners, maar onder de 20 Euro, heb je meestal niet veel.
Op het laatst werd er dus gewoon polyester in gezet, maar die knalde er bij een mis hit ook gewoon uit. Das natuurlijk gebrek aan techniek, en eigen schuld, maar wel duur op jaarbasis.
Ik tenniste toen ook wel een keer of 4-5 in de week, soms tijdens toernooien die elkaar overlapten, 10-20 dagen achter elkaar. Vaak was het toen dat je eerst de halve finale moest spelen bij het ene toernooi, en dan 's middags de eerste ronde van het andere toernooi.

Laatste 5 jaar bespan ik alles zelf, ook voor mijn teamgenoten, mensen met wie ik tennis, en een aantal mensen van de vereniging. Ik tennis ondertussen wel een stuk minder, maar zit nog wel boven de 10 bespanningen per jaar denk ik.

Ik had geluk met die natuurdarm, kon een 5 tal setjes hybride snaren kopen, (natuurdarnm en polyester) heb toen gewoon volledig darm bespannen. Tennisde ontzettend lekker, comfortabel, veel controle en lekkere versnelling. Bij regen snel in de tennistas en andere racket pakken. Maar na een uur of 10-15 een mis hit en knal, weg snaar.

Darm tennist het fijnste, er zijn wel alternatieven, maar die tennissen toch anders, en kosten inkoop gewoon meer dan 20 euro per setje.
pi_94710755
Van de tegenstanders moeten er ook 3 man naar paaspop (dus die kunnen 23 april ook niet echt), dus die vinden het wel best. Alleen de captain van mijn team wil het weer volgens de regeltjes doen.
Datum word nu dus 2 april, wel klote, ik mis zelden een competitiewedstrijd.
pi_94710970
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind dat smashcourt nog wel te doen. De bal stuitert in ieder geval een stuk natuurlijker (lees: vergelijkbaar aan gravel) dan op een kunstgrasbaan.
Het vervelende is alleen dat je met het glijden hetzelfde probleem hebt als met kunstgras. Je glijdt vrij snel weg en zeker als er een beetje zand op ligt glij je alle kanten op. Tot het punt dat er wat minder ligt, dan sta je ineens stil.
Uiteraard kan dat voor een gedeelte met schoeisel te maken hebben, maar voor iedere baansoort een paar schoenen kopen omdat je er toevallig een keer op speelt is natuurlijk wel wat overdreven.
Kunstgras spelers kunnen dan weer goed met de baan om gaan, maar de bal stuitert niet zoals zij gewend zijn.

Op die manier heb je altijd wat te klagen :P

Ik vind het beter spelen dan kunstgras, maar het komt nog niet in de buurt bij gravel. Ik vind Pro-bounce de lekkerste kunstbaan. Die lijkt ook het meest op gravel. De bal stuitert hetzelfde en je hebt veel grip. Ik heb er 1 seizoen training op gegeven en ik vind het echt super jammer dat het niet veel vaker wordt gaan gelegd. Waarschijnlijk omdat het wat minder bekend is.
Ik heb ook even gekeken.
3 keer uit op kunstgras, There we go :')

Vraag me trouwens af wat vervelender is, alleen maar op kunstgras spelen en dan ineens op gravel. Of juist afwisselend gravel en kunstgras?
pi_94711134
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef magik7777 het volgende:
Van de tegenstanders moeten er ook 3 man naar paaspop (dus die kunnen 23 april ook niet echt), dus die vinden het wel best. Alleen de captain van mijn team wil het weer volgens de regeltjes doen.
Datum word nu dus 2 april, wel klote, ik mis zelden een competitiewedstrijd.
Regeltjes :').

Het is geen Davis Cup.
pi_94711863
Zei ik ook al, tuurlijk wil je als team graag kampioen worden, maar dit soort dingen word zo vaak gedaan.
Hoe dan ook, ik heb gewoon pech, en mis de seizoensopener komende zaterdag.
  maandag 28 maart 2011 @ 13:59:31 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94712211
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef magik7777 het volgende:
Zei ik ook al, tuurlijk wil je als team graag kampioen worden, maar dit soort dingen word zo vaak gedaan.
Hoe dan ook, ik heb gewoon pech, en mis de seizoensopener komende zaterdag.
Ze hebben de wedstrjid dus een week naar voren geschoven? Dat is ook nog wel een optie.
Volgens de regeltjes is wel zo netjes, maar als het andere team het er ook mee eens is, zou ik gewoon lekker doen alsof er niets gebeurd is.
  maandag 28 maart 2011 @ 14:02:02 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94712310
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:26 schreef senswal het volgende:

[..]

Ik heb ook even gekeken.
3 keer uit op kunstgras, There we go :')

Vraag me trouwens af wat vervelender is, alleen maar op kunstgras spelen en dan ineens op gravel. Of juist afwisselend gravel en kunstgras?
Gewoon achter elkaar op kunstgras. Dat wennen aan kunstgras is al zo rot en dan weer terug naar gravel is iets makkelijker, maar als je daarna weer naar kunstgras moet je weer wennen. Dat schiet ook niet op.

Het is wel ironisch. ben ik ook lid van een vereniging waar ze kunstgras hebben en kan ik dus even trainen voordat ik erop moet (een teamgenoot is ook bij die vereniging lid dus dat maakt het nog makkelijker) en dan blijkt dat ik in de hele competitie niet 1 keer op kunstgras moet. :')
pi_94802963
Eerste potje van het seizoen verloren. Wil dit jaar meer gaan enkelen en minder dubbelen... het ging gisteren met name de eerste set uitstekend (6-2 gewonnen) daarna besloot mijn ontzettend vaste tegenstander geen enkel risico meer te nemen en verloor ik het uiteindelijk net op vastheid en een haperende service (2-6 4-6)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')