Ik persoonlijk nietmand, maar dat maakt het alleen maar hypocrieter!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij die aan de tering zijn overleden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuberculose#Voorkomenquote:De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) schat dat er in 2008 wereldwijd 9.4 miljoen mensen tuberculose hebben gekregen en dat 1,7 miljoen mensen zijn overleden ten gevolge van deze ziekte.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:20 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Servio en Philip dan ook worden genomineerd.
Ik denk dat Gerard dan het huis moet verlaten.
Ik vind het hypocriet dat jij het hypocriet vindtquote:Op zondag 20 maart 2011 12:22 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik persoonlijk nietmand, maar dat maakt het alleen maar hypocrieter!
Er zijn heel veel mensen die er wel mee te maken hebben.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuberculose#Voorkomen
Ja zodat niemand nu kan zeggen dat zei de boeien heeft losgemaakt. Maar verder is ze heel naïef en dom en 23..:r Een berekenend loeder is het. Ze heeft het heel slim gespeeld om kosteloos los te komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Joanna heeft de boeien al die tijd gewoon om gelaten..
nope missie voorbij, zie sstnl sitequote:
Vannacht was het zo te lezen niet saai maar wat schiet een progamma wat al zo slecht bekeken wordt. Het was een grote bende en heel veel alcohol en ruzie ik denk niet dat dit kijkcijfers trekt,quote:Op zondag 20 maart 2011 12:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik weet niet of je er gister bij was maar het was zeker niet saai!!!!!![]()
ik heb hier nog schik, nmaar vind wel dat jo ook zeker een sanctie moet krijgen zei weigerde in eerste instantie om de boeien weer eaan te doen!
goedenmiddag trouwens
Hebben ze het over gehad, maar Laura wilde niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:23 schreef ZaZoe het volgende:
Wat als ze gisteren collectief de boeien hadden afgedaan, allemaal genomineerd behalve Servio?
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef bollokus het volgende:
wel een voordeel, vanavond liggen ze allemaal vroeg naar bed! kuan ik ook weer slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |