Die uitzondering MOCHT dus gemaakt worden. Met een beetje fatsoen in je lijf doe je dat dus niet. Dan ga je niet lopen blaten over de vermoedens van anderen omtrent een geheim..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
De stem had tegen joanna gezegd dat het in dit geval (vanwege de al oplopende ruzie) een uitzondering op die regel gemaakt mocht worden
Ik snap ook de meerwaarde niet. Wat maakt het uit dat Aafke nu weet dat Geer wil drukken?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die uitzondering MOCHT dus gemaakt worden. Met een beetje fatsoen in je lijf doe je dat dus niet. Dan ga je niet lopen blaten over de vermoedens van anderen omtrent een geheim..
Dat noem ik omlaag trappen en omhoog likken om er zelf beter van te worden (en dat had ik van iedereen gevonden, niet alleen van Bambi)
Ja het is hoe je het bekijkt???quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Afgelopen nacht heeft maar weer eens bevestigd wat voor gluiperd Gerard is. Joanna wil voor haar voet naar de KvdW, drukt hiervoor, en Gerard die over het mogelijke geheim van Aafke begint. Als ze de KvdW uitkomen vraagt ze nog mag ik alles zeggen wat er besproken is? waarop Gerard ja zegt. Als ze dit uiteindelijk doet wordt hij boos, en durft hij Joanna zelfs een rat te noemen. Als hij een geheim wil raden moet hij hiervoor drukken.
Volgens mij bekijkt iedereen het gekleurd hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:31 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Ja het is hoe je het bekijkt???
Gekleurd of niet gekleurd!!!!11
Dat hebben er zoveel nietquote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef Darklight het volgende:
Gerard die het spel speelt?
Toen ik nog keek speelde hij helemaal niet het spel, met zn amateur psychologie
Hij heeft ook nog geen enkel geheim geraden
Dan vertrekt de in mijn ogen interessantste persoon uit het huis....quote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef knagsje het volgende:
ik schat in dat gerard lekker naar huis gaat, en gelijk heeft ie
DAT is dus zijn spel.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef Darklight het volgende:
Maar hij blijft het wel steeds proberenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef Darklight het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan vertrekt de in mijn ogen interessantste persoon uit het huis....
Inderdaad, de enigste persoon met BALLEN!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan vertrekt de in mijn ogen interessantste persoon uit het huis....
Nou dat wil ik nog niet meteen zeggen, maar ik vind hem gewoon de meest interessante persoon...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Inderdaad, de enigste persoon met BALLEN!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |