quote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef UselessComputer het volgende:
wat is de gedachte achter: 'cuecumbergirl'? toch niet zo ranzig als ff door mn kop schoot net hoop ik?
Is zo zonde, dan kan je niet van het mooie natuurschoon genietenquote:
Juist wel met schonen ramenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is zo zonde, dan kan je niet van het mooie natuurschoon genieten
zeker! Genoegquote:
hahaha..alleen valt er niet veel te zien, want ik woon momenteel in een straat van zand waar de mensen liever niet doorheen lopenquote:
tja, dat is iets minder..maar ach...schonen ramen hebben is ook wel prettig..en ik heb nu toch niet veel geld over deze maand, moet een week van 15 euro'tjes levenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is zo zonde, dan kan je niet van het mooie natuurschoon genieten
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ook wel confronterende dingen, als je meerdere oud klasgenootjes ziet met kledders
Da valt tegen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..alleen valt er niet veel te zien, want ik woon momenteel in een straat van zand waar de mensen liever niet doorheen lopen![]()
[..]
tja, dat is iets minder..maar ach...schonen ramen hebben is ook wel prettig..en ik heb nu toch niet veel geld over deze maand, moet een week van 15 euro'tjes leven
Mmm zo raar is dat niet eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ook wel confronterende dingen, als je meerdere oud klasgenootjes ziet met kledders
scaryquote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm zo raar is dat niet eigenlijkDe dochter van een ex-klasgenoot is al bijna 11
hmm...tja klopt dat je er niet veel opschiet. Maar ma is te schoon en die wilde de ramen schoon hebben en oa. stofzuigen en de ramen zijn altijd mijn takenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Da valt tegen.
En wat betreft je zandstraat.. Is t dan überhaupt wel de moeite om je ramen te doen?![]()
Als ze morgen weer beginnen zitten je ramen er toch weer onder.
Scheelt niet veelquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef UselessComputer het volgende:
No offence: Gemiddelde leeftijd hier; 30?
25 denk eerderquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef UselessComputer het volgende:
No offence: Gemiddelde leeftijd hier; 30?
Van de rest die ze eventueel hebben ook. Geen idee overigens ik zie er vrijwel niemand meerquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scaryHier waren ze in het stadium net kunnen lopen en praten en zo.
Nu voel ik me wel heeeul jongquote:Op zondag 20 maart 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt niet veel![]()
Tussen de 22-23 en 35 zijn de meesten.
ach mijn nicht van 20 heeft inmiddels een zoontje van bijna 3.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm zo raar is dat niet eigenlijkDe dochter van een ex-klasgenoot is al bijna 11
Hoe jong is dat dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel heeeul jong
ow, ja hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel heeeul jong
Ik ben 19 en word binnenkort vader, alst goed is nog 7 weekjesquote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach mijn nicht van 20 heeft inmiddels een zoontje van bijna 3.
En haar huidige vriend(niet de vader van haar zoontje) is 19 en heeft een zoon van 4dat is pas erg
Dit is even erg. Zij(de moeder) was net 16 toen ze moeder werd.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach mijn nicht van 20 heeft inmiddels een zoontje van bijna 3.
En haar huidige vriend(niet de vader van haar zoontje) is 19 en heeft een zoon van 4dat is pas erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |