en wat voor soort keuze dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef vencodark het volgende:
Ik sta binnenkort, of misschien nu al, voor een heel belangrijke keuze rondom mijn afstuderen. En ik denk dat ik eruit ben. Donderdag mentorgesprek en ik hoop dan de knoop te hebben doorgehakt.
Scriptie over de zomer tillen = afstuderen in september. Of proberen alles op alles te zetten (dus scriptie in mei) en als dit lukt, afstuderen in juli.quote:
oke, en wat gaat het waarschijnlijk worden?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Scriptie over de zomer tillen = afstuderen in september. Of proberen alles op alles te zetten (dus scriptie in mei) en als dit lukt, afstuderen in juli.
College geld, etcquote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Waarom maakt 2 maanden eerder of later afstuderen zoveel uit dan?
Ik denk het eerst. Heb het nu zo druk, sta onder stress maar kan me ook niet geheel concentreren. Ik nijg dus erg naar optie 1.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
oke, en wat gaat het waarschijnlijk worden?
Nah ja, ik ben nogal een streber. Wil graag met mijn klasgenoten in juli afstuderen, niet 'apart' nog in september. Maar ik begin inmiddels te wennen aan het idee dat het mogelijk september wordt. En indd. wat is 3 maanden op een heel leven? Mijn diploma is er niet minder waard om.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Waarom maakt 2 maanden eerder of later afstuderen zoveel uit dan?
Nee dus.quote:
gezien bovenstaande posts zou ik zeggen neem gewoon je tijd. En als je momenteel onder zoveel druk staat, wacht je beter tot september om af te studeren en kan je je beter en evt. langer voor bereiden en dus met een betere beoordeling af studeren dan als je het nu zou doen en alles redelijk snel zou moeten doenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee dus.Je betaald een schooljaar, dat geld betaal je niet van juli tot sep nog eens apart. Als ik maar voor het nieuwe schooljaar klaar ben.
![]()
Okequote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee dus.Je betaald een schooljaar, dat geld betaal je niet van juli tot sep nog eens apart. Als ik maar voor het nieuwe schooljaar klaar ben.
![]()
Ik denk zelf ook dat ik daar beter aan doe. Ik moet nog deel stageopdrachten doen, vrije studiepunten halen, herkansing tentamen én dan nog het scriptie. Moet 4 april concept inleveren en heb nog niet eens 1 interview gedaan. Ik loop gewoon echt achter. Maar ik weet dat ik het sowieso in september wel zal halen. Daarom heb ik donderdag ook mentorgesprek, hoop dat dit gewoon meer duidelijkheid geeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
gezien bovenstaande posts zou ik zeggen neem gewoon je tijd. En als je momenteel onder zoveel druk staat, wacht je beter tot september om af te studeren en kan je je beter en evt. langer voor bereiden en dus met een betere beoordeling af studeren dan als je het nu zou doen en alles redelijk snel zou moeten doen
Geen idee. Sowieso behoud ik nog minimaal 1 dag mijn werk bij de catering.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OkeWeet je al waar je wilt gaan werken als jij jouw diploma hebt?
Ik krijg tot september stufi, dus daar zit het probleem niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef cafpow het volgende:
en ik weet niet of je momenteel van studiefinanciering leeft, maar ie 3 maandjes evt. extra schuld weegt bij mij wel op tot het eventueel hebben van meer rust en minder stress.
Ja, het is ook stukje trots hoor. Ik wil tegelijk met iedereen afstuderen want dan ben ik ook zo goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:27 schreef Murmeli het volgende:
Lekker sept. doen venco. Wel jammer, niet samen met de rest, maar wel beter voor je!
helemaal niet, je hebt dan zelfs de kans om te laten zien dat je juist kwalitatief super goed werk kan leveren dan als je het snel moet afraffelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het is ook stukje trots hoor. Ik wil tegelijk met iedereen afstuderen want dan ben ik ook zo goed.Terwijl je 3 maanden later echt niet slechter bent ofzo.
Jaa, mijn collega adviseerde 2 weken terug nog wel aan me om het toch te proberen en niet te snel naar die 'escape' te grijpen. Maar als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen, dan vind ik het al zwaar om aan te beginnen. Ik vind het oprecht lastig...wil het ook niet te snel opgeven.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
helemaal niet, je hebt dan zelfs de kans om te laten zien dat je juist kwalitatief super goed werk kan leveren dan als je het snel moet afraffelen.
Maar goed ik ga er even vandoor even wat nuttigs doen(ramen zemen)
Het is natuurlijk waar je zelf meer waarde aan hecht. Ik neem aan dat als je eerder klaar bent er wel meer tijd over is om te feesten daarna. Maar je moet 't ook zo zien; als je er nu langer over doet, kan je misschien je eigen beter voorbereiden en heb je een hogere slagingskans..quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, mijn collega adviseerde 2 weken terug nog wel aan me om het toch te proberen en niet te snel naar die 'escape' te grijpen. Maar als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen, dan vind ik het al zwaar om aan te beginnen. Ik vind het oprecht lastig...wil het ook niet te snel opgeven.
Geen toestemming, maar adviezen (juist soms van mensen die je niet kent) kunnen wel het één en ander voor je doen zeg maar. En mijn ouders hebben geen benul van hoe druk ik het heb etc. Die willen mij in juli zien slagen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Cue_ het volgende:
Het is maar net wat je zelf wil meisje. Het lijkt soms dat je op zoek bent naar toestemming ervoor. Vraag anders eens hoe je ouders erover denken. Want een stel 'vreemden' op het internet kunnen je hier echt niet mee adviseren
Het feesten zal me een zorg zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk waar je zelf meer waarde aan hecht. Ik neem aan dat als je eerder klaar bent er wel meer tijd over is om te feesten daarna. Maar je moet 't ook zo zien; als je er nu langer over doet, kan je misschien je eigen beter voorbereiden en heb je een hogere slagingskans..
Wat wil jij dan 't liefste?
Komt ook wel goed, weet alleen niet wanneer.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:33 schreef UselessComputer het volgende:
Ik hoop voor je dat je t haalt!No matter wat je beslist!
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef UselessComputer het volgende:
wat is de gedachte achter: 'cuecumbergirl'? toch niet zo ranzig als ff door mn kop schoot net hoop ik?
Is zo zonde, dan kan je niet van het mooie natuurschoon genietenquote:
Juist wel met schonen ramenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is zo zonde, dan kan je niet van het mooie natuurschoon genieten
zeker! Genoegquote:
hahaha..alleen valt er niet veel te zien, want ik woon momenteel in een straat van zand waar de mensen liever niet doorheen lopenquote:
tja, dat is iets minder..maar ach...schonen ramen hebben is ook wel prettig..en ik heb nu toch niet veel geld over deze maand, moet een week van 15 euro'tjes levenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is zo zonde, dan kan je niet van het mooie natuurschoon genieten
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ook wel confronterende dingen, als je meerdere oud klasgenootjes ziet met kledders
Da valt tegen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..alleen valt er niet veel te zien, want ik woon momenteel in een straat van zand waar de mensen liever niet doorheen lopen![]()
[..]
tja, dat is iets minder..maar ach...schonen ramen hebben is ook wel prettig..en ik heb nu toch niet veel geld over deze maand, moet een week van 15 euro'tjes leven
Mmm zo raar is dat niet eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Ook wel confronterende dingen, als je meerdere oud klasgenootjes ziet met kledders
scaryquote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm zo raar is dat niet eigenlijkDe dochter van een ex-klasgenoot is al bijna 11
hmm...tja klopt dat je er niet veel opschiet. Maar ma is te schoon en die wilde de ramen schoon hebben en oa. stofzuigen en de ramen zijn altijd mijn takenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Da valt tegen.
En wat betreft je zandstraat.. Is t dan überhaupt wel de moeite om je ramen te doen?![]()
Als ze morgen weer beginnen zitten je ramen er toch weer onder.
Scheelt niet veelquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef UselessComputer het volgende:
No offence: Gemiddelde leeftijd hier; 30?
25 denk eerderquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef UselessComputer het volgende:
No offence: Gemiddelde leeftijd hier; 30?
Van de rest die ze eventueel hebben ook. Geen idee overigens ik zie er vrijwel niemand meerquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scaryHier waren ze in het stadium net kunnen lopen en praten en zo.
Nu voel ik me wel heeeul jongquote:Op zondag 20 maart 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt niet veel![]()
Tussen de 22-23 en 35 zijn de meesten.
ach mijn nicht van 20 heeft inmiddels een zoontje van bijna 3.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm zo raar is dat niet eigenlijkDe dochter van een ex-klasgenoot is al bijna 11
Hoe jong is dat dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel heeeul jong
ow, ja hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel heeeul jong
Ik ben 19 en word binnenkort vader, alst goed is nog 7 weekjesquote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach mijn nicht van 20 heeft inmiddels een zoontje van bijna 3.
En haar huidige vriend(niet de vader van haar zoontje) is 19 en heeft een zoon van 4dat is pas erg
Dit is even erg. Zij(de moeder) was net 16 toen ze moeder werd.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach mijn nicht van 20 heeft inmiddels een zoontje van bijna 3.
En haar huidige vriend(niet de vader van haar zoontje) is 19 en heeft een zoon van 4dat is pas erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |