Het is gewoon hetzelfde als ER maar dan alleen met andere acteurs.quote:
Al is Grey's wel leuker....quote:
Och, doe normaal. Dat is echt niet waarquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde als ER maar dan alleen met andere acteurs.
quote:
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde als ER maar dan alleen met andere acteurs.
Oh nee wacht het was Grey's en niet House. House is duidelijk een andere serie dan ER veel leukerquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, doe normaal. Dat is echt niet waar
Ik ben aan het wachten op volgende week, de speciale afleveringquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
heb gisteren nog het laatste seizoen tot nu toe nog gekeken
Grey's en ER lijken ook niet op elkaarquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh nee wacht het was Grey's en niet House. House is duidelijk een andere serie dan ER veel leuker
Haphapquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Grey's en ER lijken ook niet op elkaar
hoezo speciale aflevering? Ik kijk ze nooit op tv, heb een hekel aan de reclames en dan begin ik altijd in de kasten te snuffelen naar wat lekkersquote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op volgende week, de speciale aflevering
Ik kijk ook via internet, maar volgende week komt er een speciale "music(al)" uitzendingquote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoezo speciale aflevering? Ik kijk ze nooit op tv, heb een hekel aan de reclames en dan begin ik altijd in de kasten te snuffelen naar wat lekkersDus kijk gewoon via internet
Dat ben ik nu aan het testen. Maar een kwartier geleden speelde ie house nog gewoon afquote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
gebeurd het met alle dvd's of alleen die van house?
hmmm..dan ga ik toch maar even kijken of het wat is, ook al ben ik neit zo'n musical typequote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kijk ook via internet, maar volgende week komt er een speciale "music(al)" uitzending
Ik had wat voorstukjes gezien en het gaat best heavy worden volgens mijquote:Op zondag 20 maart 2011 17:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
hmmm..dan ga ik toch maar even kijken of het wat is, ook al ben ik neit zo'n musical type
Gaan ze die dan zingen ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had wat voorstukjes gezien en het gaat best heavy worden volgens mij
Ze gaan een aantal liedjes die de afgelopen seizoenen voorbij zijn gekomen, inzetten in/bij het script..
ja ik ben nu google al aan het afstruinen ernaaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had wat voorstukjes gezien en het gaat best heavy worden volgens mij
Ze gaan een aantal liedjes die de afgelopen seizoenen voorbij zijn gekomen, inzetten in/bij het script..
O.a.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |