abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 19:36:03 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95681031
Wil heel graag deze nog laten zetten aan de binnenkant van mijn enkel..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_95681194
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil heel graag deze nog laten zetten aan de binnenkant van mijn enkel..
[ afbeelding ]
super vet!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 18 april 2011 @ 19:42:31 #103
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_95681467
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Pan.da het volgende:
Rinto rekent idd zo'n 100 euro per uur. Maar is idd snel gezet, maar niet door Rinto zelf toch?
Nee is idd niet gezet door Rinto zelf maar door Bas ook zeker een goeie
pi_95683774
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Dikke_Henk het volgende:

[..]

Nee is idd niet gezet door Rinto zelf maar door Bas ook zeker een goeie
I know! Vriend van me heeft m nog gesproken op de tattoo conventie in Rotterdam. Hij laat ook al z'n tat's bij Rinto zetten. Had nog geen japans van 'm gezien, wel oldschool (en wat newskool) werk op zijn myspace. Zie net idd ook Japans op Rinto's website :) (ook foto met jouw arm gevuld met lijnen ;))
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 18 april 2011 @ 20:22:45 #105
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_95683965
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Pan.da het volgende:

[..]

I know! Vriend van me heeft m nog gesproken op de tattoo conventie in Rotterdam. Hij laat ook al z'n tat's bij Rinto zetten. Had nog geen japans van 'm gezien, wel oldschool (en wat newskool) werk op zijn myspace. Zie net idd ook Japans op Rinto's website :) (ook foto met jouw arm gevuld met lijnen ;))
Ja hij zei het al tegen mij maar als je meer werk van hun wilt zien zou ik toch even op hun facebook kijken, die updaten ze nog regelmatig.
  maandag 18 april 2011 @ 20:28:41 #106
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_95684328
Heb de site van Rinto bekeken en hun werken zien er goed uit. Kleurrijk vooral.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_95684498
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef Dikke_Henk het volgende:

[..]

Ja hij zei het al tegen mij maar als je meer werk van hun wilt zien zou ik toch even op hun facebook kijken, die updaten ze nog regelmatig.
Ik heb toevallig vorige week nog op Rinto's FB gekeken haha.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 18 april 2011 @ 20:45:09 #108
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_95685287
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef cheqy het volgende:
Heb de site van Rinto bekeken en hun werken zien er goed uit. Kleurrijk vooral.
Ja dat vind ik ook het mooiste en zeker omdat ik niet echt bruin word en eigelijk alleen maar bleek blijf kun je het mooi zien :) daarom is mijn koi ook zo heel erg rood

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Ik heb toevallig vorige week nog op Rinto's FB gekeken haha.
:D maar waar laten jullie dan jullie tattoo's zetten ? Ik heb nog gelukt dat rinto hier maar 15km vanaf zit.
pi_95685818
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Dikke_Henk het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook het mooiste en zeker omdat ik niet echt bruin word en eigelijk alleen maar bleek blijf kun je het mooi zien :) daarom is mijn koi ook zo heel erg rood

[..]

:D maar waar laten jullie dan jullie tattoo's zetten ? Ik heb nog gelukt dat rinto hier maar 15km vanaf zit.
Ik word juist heel snel (heel) bruin, ik zit dan ook nog sterkt te twijfelen over kleuren en uberhaubt of ik kleur ga nemen. Mijn bedoeling was een halve sleeve of quarter sleeve.

Ook nog geen shop uitgekozen, ben nu bij World House of Tattoos geweest in Amsterdam, mooi werk van ze gezien. Vrijdag zit ik weer een midddagje bij ze, niet voor mezelf maar met een vriendin wiens hand ik waarschijnlijk moet vasthouden. :P Binnenkort even contact leggen met een kennis en vragen waar zij haar sleeve heeft laten zetten (koi), want die is erg mooi.

Prioriteit nummer 1 is op dit moment aankomen en veel sporten, door omstandigheden heb ik nu hele dunne armen.

800 euro vind ik overigens meevallen, het is een hoop geld maar het resultaat mag er wezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ArcticBlizzard op 18-04-2011 21:48:07 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 18 april 2011 @ 21:15:46 #110
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_95687192
quote:

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ferry in Tatoo Palace, Amsterdam.
  maandag 18 april 2011 @ 21:16:09 #111
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_95687222
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik word juist heel snel (heel) bruin, ik zit dan ook nog sterkt te twijfelen over kleuren en uberhaubt of ik kleur ga nemen. Mijn bedoeling was een halve sleeve of quarter sleeve.

Ook nog geen shop uitgekozen, ben nu bij World of Tattoos geweest in Amsterdam, mooi werk van ze gezien. Vrijdag zit ik weer een midddagje bij ze, niet voor mezelf maar met een vriendin wiens hand ik waarschijnlijk moet vasthouden. :P Binnenkort even contact leggen met een kennis en vragen waar zij haar sleeve heeft laten zetten (koi), want die is erg mooi.

Prioriteit nummer 1 is op dit moment aankomen en veel sporten, door omstandigheden heb ik nu hele dunne armen.

800 euro vind ik overigens meevallen, het is een hoop geld maar het resultaat mag er wezen.
Tja als je snel bruin word zou ik toch voor grijs/zwart gaan want volgens mij gaat kleur dan snel vervagen, maar misschien heb ik dat verkeerd.

Verder zou ik toch wel een shop in de buurt doen weet niet waar je vandaan komt maar ook altijd goed dat je even alvast gaat kijken want dan ken je ze alvast van gezicht.

En aankomen dat hoor je niet zo vaak :P zelf wil ik wat afvallen want heb want me volgende wil ik op mijn borst alleen heb nog een beetje manboobs :P

Ja 800 is idd veel geld maar gelukkig betaal je het niet in 1 keer te betalen, dat vond ik zelf wel echt heel erg makkelijk want als student heb ik niet direct 800 klaar liggen :P
  maandag 18 april 2011 @ 21:18:05 #112
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_95687364
World of Tattoo? Waar zit dat dan?
  maandag 18 april 2011 @ 21:21:26 #113
298418 Dikke_Henk
Doet ook mee!
pi_95687616
quote:
9s.gif Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef cheqy het volgende:

[..]

[..]
Ferry in Tatoo Palace, Amsterdam.
Heel erg vette portretten en die van jou stond er ook bij als ik het niet mis heb :)

Zelf wil ik meer van een dierentuin maar als ik toch een portret wil dan word het toch van the man in black (johnny cash)
  maandag 18 april 2011 @ 21:46:10 #114
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_95689473
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Dikke_Henk het volgende:

[..]

Heel erg vette portretten en die van jou stond er ook bij als ik het niet mis heb :)

Zelf wil ik meer van een dierentuin maar als ik toch een portret wil dan word het toch van the man in black (johnny cash)
Klopt, dat is inderdaad die van mij. Het leuke is dat de portret ook op reclamestickers en een spandoek van 1 bij 2 meter staan.
Die had ie boven zijn stand gehangen tijdens een paar beurzen in Europa.
Als mijn linkerarm klaar is wil ik nog een portret van mijn dochtertje op de binnenkant van mijn rechteronderarm laten zetten, een oude indianentattoo op mijn rechterbovenarm laten oplappen en tot slot wil ik op een kuit iets laten zetten. Ik ben voorlopig nog wel even bezig. :')
pi_95690967
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Dikke_Henk het volgende:

[..]

Tja als je snel bruin word zou ik toch voor grijs/zwart gaan want volgens mij gaat kleur dan snel vervagen, maar misschien heb ik dat verkeerd.

Verder zou ik toch wel een shop in de buurt doen weet niet waar je vandaan komt maar ook altijd goed dat je even alvast gaat kijken want dan ken je ze alvast van gezicht.

En aankomen dat hoor je niet zo vaak :P zelf wil ik wat afvallen want heb want me volgende wil ik op mijn borst alleen heb nog een beetje manboobs :P

Ja 800 is idd veel geld maar gelukkig betaal je het niet in 1 keer te betalen, dat vond ik zelf wel echt heel erg makkelijk want als student heb ik niet direct 800 klaar liggen :P
Ja ik denk dat ik vooral op grijstinten uit zal komen, wellicht nog een paarse lijn ergens verstopt.

Ik kom uit de omgeving Den Haag, ben hier al bij wat shops langs geweest en ben verder blijven kijken ;)

Ja ik ben een aantal maanden ziek geweest met op het hoogtepunt of liever het dieptepunt een spoedopname in het ziekenhuis en een 8 daags verblijf. 9 kilo kwijtgeraakt evenals mijn conditie/vorm. Eerst weer trainen en aankomen voordat ik hem laat zetten.

Ik ben helaas ook nog maar een arme student, en wil dit jaar ook nog op vakantie. Kortom, de tattoo zal waarschijnlijk pas in de herfst/winter worden gezet.

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef cheqy het volgende:
World of Tattoo? Waar zit dat dan?
Pffff, waar zit m'n hoofd...... House of tattoos in Amsterdam.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  maandag 18 april 2011 @ 22:11:36 #116
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_95691465
Dat is die op de Haarlemmerdijk zit toch? Daar zitten ook goede artiesten, een vriend van me kwam daar wel eens.
  maandag 18 april 2011 @ 22:16:17 #117
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_95691792
inckt.jpg

Mijn 'Tree of Life', hier nog vers en dik ;) Inmiddels een stukje lichter en helemaal genezen - ben er nog steeds erg blij mee 8-)
pi_95693562
quote:
De mijne laten zetten bij Maaike van Growink in Heerenveen. Rinto (Burgum) is ook 15 km hier vandaan. Vriend me heeft bijna alles bij hem laten zetten en is nu ook bezig met zijn sleeve bij Rinto.
  maandag 18 april 2011 @ 22:44:20 #119
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_95693682
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn 'Tree of Life', hier nog vers en dik ;) Inmiddels een stukje lichter en helemaal genezen - ben er nog steeds erg blij mee 8-)
Timberland ftw
pi_95694279
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef cheqy het volgende:
Dat is die op de Haarlemmerdijk zit toch? Daar zitten ook goede artiesten, een vriend van me kwam daar wel eens.
Klopt, bij Maurits heeft ze alles laten.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:35:57 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96016124
Mijn uitbreiding moet er ook maar weer eens van komen. Ik wil nog één flinke uitbreiding qua lijnen en sterren doen en daarna inkleuren. Inkleuren doe ik bij een andere tattoo-boer trouwens. Die van mij zijn prima voor de lijntjes maar voor de kleuren wil ik wel iemand die Nederlands of Engels spreekt.

Ooit 10 jaar geleden begonnen met een klein chinees tekentje. Dat werd een grote ster en nu is het al zo'n 35% van mijn rug. Zal zo'n 50% worden.
Resistance is futile.
pi_96017062
Ik wil deze zomer beginnen met een kleine tattoo van een lemniscaat op de binnenkant van m'n bovenarm. Ik ga hier eens voor info rondkijken! :D
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:19:31 #123
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_96019348
Zou het ook mogelijk zijn om een tattoo te laten zetten zonder "echte" lijnen. Ik heb namelijk het idee om een hartje te laten zetten maar dan op de manier hoe wij vroeger op de kleuterschool herfstbladeren deden tekenen (we kleurde dan met wasko (waskrijt) op een blad en veegde de wasko uit op een a4-tje. Hierdoor kreeg je wel de omtrek van het blad maar dan zonder echte lijnen)....mssn beetje vage uitleg, hoop dat jullie het snappen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:33:51 #124
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_96020401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Zou het ook mogelijk zijn om een tattoo te laten zetten zonder "echte" lijnen. Ik heb namelijk het idee om een hartje te laten zetten maar dan op de manier hoe wij vroeger op de kleuterschool herfstbladeren deden tekenen (we kleurde dan met wasko (waskrijt) op een blad en veegde de wasko uit op een a4-tje. Hierdoor kreeg je wel de omtrek van het blad maar dan zonder echte lijnen)....mssn beetje vage uitleg, hoop dat jullie het snappen.
Dat kan. Mijn vrouw heeft een tattoo met meerdere roosjes er in die is opgebouwd met schaduw en veegeffecten.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:32:47 #125
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_96024285
Helemaal geweldig :D nu ben kwel benieuwd naar een foto ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')