super vet!quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil heel graag deze nog laten zetten aan de binnenkant van mijn enkel..
[ afbeelding ]
Nee is idd niet gezet door Rinto zelf maar door Bas ook zeker een goeiequote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Pan.da het volgende:
Rinto rekent idd zo'n 100 euro per uur. Maar is idd snel gezet, maar niet door Rinto zelf toch?
I know! Vriend van me heeft m nog gesproken op de tattoo conventie in Rotterdam. Hij laat ook al z'n tat's bij Rinto zetten. Had nog geen japans van 'm gezien, wel oldschool (en wat newskool) werk op zijn myspace. Zie net idd ook Japans op Rinto's websitequote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Dikke_Henk het volgende:
[..]
Nee is idd niet gezet door Rinto zelf maar door Bas ook zeker een goeie
Ja hij zei het al tegen mij maar als je meer werk van hun wilt zien zou ik toch even op hun facebook kijken, die updaten ze nog regelmatig.quote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef Pan.da het volgende:
[..]
I know! Vriend van me heeft m nog gesproken op de tattoo conventie in Rotterdam. Hij laat ook al z'n tat's bij Rinto zetten. Had nog geen japans van 'm gezien, wel oldschool (en wat newskool) werk op zijn myspace. Zie net idd ook Japans op Rinto's website(ook foto met jouw arm gevuld met lijnen
)
Ik heb toevallig vorige week nog op Rinto's FB gekeken haha.quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef Dikke_Henk het volgende:
[..]
Ja hij zei het al tegen mij maar als je meer werk van hun wilt zien zou ik toch even op hun facebook kijken, die updaten ze nog regelmatig.
Ja dat vind ik ook het mooiste en zeker omdat ik niet echt bruin word en eigelijk alleen maar bleek blijf kun je het mooi zienquote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef cheqy het volgende:
Heb de site van Rinto bekeken en hun werken zien er goed uit. Kleurrijk vooral.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vorige week nog op Rinto's FB gekeken haha.
Ik word juist heel snel (heel) bruin, ik zit dan ook nog sterkt te twijfelen over kleuren en uberhaubt of ik kleur ga nemen. Mijn bedoeling was een halve sleeve of quarter sleeve.quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Dikke_Henk het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook het mooiste en zeker omdat ik niet echt bruin word en eigelijk alleen maar bleek blijf kun je het mooi ziendaarom is mijn koi ook zo heel erg rood
[..]maar waar laten jullie dan jullie tattoo's zetten ? Ik heb nog gelukt dat rinto hier maar 15km vanaf zit.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Dikke_Henk het volgende:
maar waar laten jullie dan jullie tattoo's zetten ? Ik heb nog gelukt dat rinto hier maar 15km vanaf zit.
quote:
Tja als je snel bruin word zou ik toch voor grijs/zwart gaan want volgens mij gaat kleur dan snel vervagen, maar misschien heb ik dat verkeerd.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik word juist heel snel (heel) bruin, ik zit dan ook nog sterkt te twijfelen over kleuren en uberhaubt of ik kleur ga nemen. Mijn bedoeling was een halve sleeve of quarter sleeve.
Ook nog geen shop uitgekozen, ben nu bij World of Tattoos geweest in Amsterdam, mooi werk van ze gezien. Vrijdag zit ik weer een midddagje bij ze, niet voor mezelf maar met een vriendin wiens hand ik waarschijnlijk moet vasthouden.Binnenkort even contact leggen met een kennis en vragen waar zij haar sleeve heeft laten zetten (koi), want die is erg mooi.
Prioriteit nummer 1 is op dit moment aankomen en veel sporten, door omstandigheden heb ik nu hele dunne armen.
800 euro vind ik overigens meevallen, het is een hoop geld maar het resultaat mag er wezen.
Heel erg vette portretten en die van jou stond er ook bij als ik het niet mis hebquote:
Klopt, dat is inderdaad die van mij. Het leuke is dat de portret ook op reclamestickers en een spandoek van 1 bij 2 meter staan.quote:Op maandag 18 april 2011 21:21 schreef Dikke_Henk het volgende:
[..]
Heel erg vette portretten en die van jou stond er ook bij als ik het niet mis heb
Zelf wil ik meer van een dierentuin maar als ik toch een portret wil dan word het toch van the man in black (johnny cash)
Ja ik denk dat ik vooral op grijstinten uit zal komen, wellicht nog een paarse lijn ergens verstopt.quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Dikke_Henk het volgende:
[..]
Tja als je snel bruin word zou ik toch voor grijs/zwart gaan want volgens mij gaat kleur dan snel vervagen, maar misschien heb ik dat verkeerd.
Verder zou ik toch wel een shop in de buurt doen weet niet waar je vandaan komt maar ook altijd goed dat je even alvast gaat kijken want dan ken je ze alvast van gezicht.
En aankomen dat hoor je niet zo vaakzelf wil ik wat afvallen want heb want me volgende wil ik op mijn borst alleen heb nog een beetje manboobs
Ja 800 is idd veel geld maar gelukkig betaal je het niet in 1 keer te betalen, dat vond ik zelf wel echt heel erg makkelijk want als student heb ik niet direct 800 klaar liggen
Pffff, waar zit m'n hoofd...... House of tattoos in Amsterdam.quote:
De mijne laten zetten bij Maaike van Growink in Heerenveen. Rinto (Burgum) is ook 15 km hier vandaan. Vriend me heeft bijna alles bij hem laten zetten en is nu ook bezig met zijn sleeve bij Rinto.quote:Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Dikke_Henk het volgende:
maar waar laten jullie dan jullie tattoo's zetten ? Ik heb nog gelukt dat rinto hier maar 15km vanaf zit.
Timberland ftwquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 'Tree of Life', hier nog vers en dikInmiddels een stukje lichter en helemaal genezen - ben er nog steeds erg blij mee
Klopt, bij Maurits heeft ze alles laten.quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef cheqy het volgende:
Dat is die op de Haarlemmerdijk zit toch? Daar zitten ook goede artiesten, een vriend van me kwam daar wel eens.
Dat kan. Mijn vrouw heeft een tattoo met meerdere roosjes er in die is opgebouwd met schaduw en veegeffecten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Zou het ook mogelijk zijn om een tattoo te laten zetten zonder "echte" lijnen. Ik heb namelijk het idee om een hartje te laten zetten maar dan op de manier hoe wij vroeger op de kleuterschool herfstbladeren deden tekenen (we kleurde dan met wasko (waskrijt) op een blad en veegde de wasko uit op een a4-tje. Hierdoor kreeg je wel de omtrek van het blad maar dan zonder echte lijnen)....mssn beetje vage uitleg, hoop dat jullie het snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |