abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_296347
Hallo

ik vroeg me af wat Fokkers van Seinfeld vinden...

zaterdag 12 augustus 2000 @ 13:53:26 #2
3767 Herald
Come get some
pi_296362
leuk, erg orgineel,
een comedy waarin ze vaak terug verwijzen naar eerdere afleveringen. Een show over niks, want de kracht zit hem in de alledaagse situaties die bij hen uit de hand lopen. Erg leuk, alleen Seinfeld kan voor geen meter acteren.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_296364
Waarom vind je dat???
Ik vind het nog wel meevallen.
  zaterdag 12 augustus 2000 @ 14:01:06 #4
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_296367
Seinfeld is retestrak! Je moet altijd wel goed opletten (niet dat daar iets mis mee is..), als je het begin van een aflevering mist snap je vaak een paar grappen verderop minder goed.
  zaterdag 12 augustus 2000 @ 14:19:32 #5
3767 Herald
Come get some
pi_296381
quote:
Op 12 augustus 2000 13:55 schreef DeF2K het volgende:
Waarom vind je dat???
Ik vind het nog wel meevallen.
waarom ik Seinfeld leuk vind, waarom ik Seinfeld orgineel vind of waarom ik vind dat Jerry Seinfeld niet kan acteren?

Bij Seinfeld valt alles op zijn plek, een grap wordt aangegeven aan het begin en wordt aan het einde echt (af)gemaakt. Prachtig is dat. Verder is het andere humor dan andere sitcoms (andere sitcoms willen soms nog wel eens een moraal erin stoppen, of emotionele waarde). Seinfeld heeft iets absurds, maar nog wel geloofwaardig. En zoals ik al zei de normale situaties. Zo kan een hele aflevering gaan over een brood, of over een feest. Of 1 verkeerde opmerking aan het begin die drastische gevolgens heeft aan het eind. Of over een verloren jasje, of het zoeken van de wagen in een parkeergarage. Ohja de masturbatie show was ook erg leuk.
Natuurlijk is Kramer ook prachtig. De manier waarop ie binnenkomt alleen al. George is nog zo'n mooi figuur, de geboren loser. Liever lui dan moe.
Verder hebben ze leuke uitspraken. Rare regeltjes "is de relatie al zo ver dat we elkaar helpen om te verhuizen?" "na hoeveel dagen mag je iemand dumpen?" allemaal van die rare gewoontes die ze er op nahouden.
Jerry Seinfeld kan maar moeilijk doen alsof iets niet leuk is. Hij moet altijd zijn grijns verbergen als er een grap aankomt. Ondanks dat ie zichzelf speelt vind ik hem soms ongeloofwaardig overkomen.

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_296399
Ik had er zelf nog nooit opgelet maar nu je het zegt klopt het wel dat Jerry een soort rare greins heeft als er een grap aankomt. Voor de rest is tie wel grappig.
Ik vond de aflevering met de verbouwing van die keuken en de slaapplaats onder George z'n bureau geweldig. echt top
  zaterdag 12 augustus 2000 @ 15:31:27 #7
5260 Stewie
March on down the field !
pi_296421
Seinfeld is geweldig idd , maar volgens mij loopt hij gewoon constant met die grijns rond...
Enne wanneer komt er een Cosmo Kramer spinoff ????
pi_296433
quote:
Op 12 augustus 2000 15:31 schreef Stewie het volgende:
Seinfeld is geweldig idd , maar volgens mij loopt hij gewoon constant met die grijns rond...
Enne wanneer komt er een Cosmo Kramer spinoff ????
Ja.. die grijns.. Daar hebben jullie wel gelijk in nu ik zo na zit te denken. Maar heeft ie die niet altijd? Inderdaad, Seinfeld is mijn favoriete comedy serie...

En ja.. een Kramer spin-off zou wel cool zijn.

... na vijf jaar
  zaterdag 12 augustus 2000 @ 20:36:57 #9
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_296535
Seinfeld vind ik de beste komedie ooit (naast Married With Children).

Het acteerwerk van Seinfeld zelf is inderdaad maar zozo, maar niet irritant. Hij verbleekt wel naast de andere drie acteurs. Toch heeft Seinfeld een Emmy gewonnen als beste acteur in een comedy.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_9374523
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2000 13:20 schreef DeF2K het volgende:
Hallo

ik vroeg me af wat Fokkers van Seinfeld vinden...

Vind het een super-serie!
  Moderator dinsdag 25 maart 2003 @ 22:18:10 #11
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9374633
Ook hier een onnodige kick...

Seinfeld!

Daar verder.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')