leuken ui zeer goed gekozen zelf gemaakt of maar gewoon gegoogled en dan toevallig gevonden of is het marcel roubosquote:
Hea??quote:Op zondag 20 maart 2011 04:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
leuken ui zeer goed gekozen zelf gemaakt of maar gewoon gegoogled en dan toevallig gevonden of is het marcel roubos
Trusten manquote:Op zondag 20 maart 2011 04:44 schreef Snuf. het volgende:
ok ik ga maar slapen heb toch niks te doen tot morgen als ik dood ben ien hoofdpijn heb eznoz
Haha,slaapsequote:Op zondag 20 maart 2011 04:44 schreef Snuf. het volgende:
ok ik ga maar slapen heb toch niks te doen tot morgen als ik dood ben ien hoofdpijn heb eznoz
Ik voor de verandering niet op zondag. Ben alleen wat moe want ik heb die radio best weer lang doorgeluisterd en was om 6 uur al wakker. Op zondag!quote:
Ohh fuck man, het is al zondag!quote:Op zondag 20 maart 2011 08:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voor de verandering niet op zondag. Ben alleen wat moe want ik heb die radio best weer lang doorgeluisterd en was om 6 uur al wakker. Op zondag!
gezelligquote:Op zondag 20 maart 2011 08:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was het bij Socios trouwens?
Is dat echt een treinenvraag of iets dubbelzinnigs?quote:Op zondag 20 maart 2011 08:52 schreef Watertornado het volgende:
Dat zal.
Nog aan de kop van het spoor gezeten?
Nou ja. Aan de kop van het perron bedoelde ik. Op de kop van het spoor zitten is nogal dangereux.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat echt een treinenvraag of iets dubbelzinnigs?
Alleen op het peron geweest om in en uit te stappen.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:56 schreef Watertornado het volgende:
Nou ja. Aan de kop van het perron bedoelde ik. Op de kop van het spoor zitten is nogal dangereux.
Verder niets dubbelzinnigs.
verstandig.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen op het peron geweest om in en uit te stappen.
QFTquote:
Mooie lippen heb je trouwens. Hoeveel soorten lippenstift heb je?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie lippen heb je trouwens. Hoeveel soorten lippenstift heb je?
nog geen 25quote:Op zondag 20 maart 2011 10:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, na 177 nagellakken ben ik wel benieuwd geworden.
Ik ben niet al te lang wakker gebleven nee, was rond 2 uur wel wegquote:Op zondag 20 maart 2011 10:49 schreef BigBif het volgende:
Goooood Morning FOK!
Oh iedereen van vannacht slaapt nog ;o
Deze even quoten hoor, just in case...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:50 schreef Monopoly het volgende:
Kak, volgens mij ben ik vannacht ontmaagd door een grote neger met een lul van 25cm...
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:50 schreef Monopoly het volgende:
Kak, volgens mij ben ik vannacht ontmaagd door een grote neger met een lul van 25cm...
Spanningen? ik weet het nietquote:Op zondag 20 maart 2011 10:57 schreef BigBif het volgende:
Mono je was toch wezen stappen vannacht? Aardig vroeg op in dat geval
ik luister het afentoequote:Op zondag 20 maart 2011 11:02 schreef BigBif het volgende:
Sinds carnaval heb ik 't een beetje gehad met feestmuziek
Nu zijn ze ook aan het slapen vriendquote:Op zondag 20 maart 2011 11:06 schreef BigBif het volgende:
Écht om 04:00 vannacht was het zelfs actiever hiero
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:12 schreef Monopoly het volgende:
Vroeg wakker, maten die lopen te etteren in de ochtend
Vandaar ook die stomme post over neger piemels.
Naatje is een vriend van je?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:12 schreef Monopoly het volgende:
Vroeg wakker, maten die lopen te etteren in de ochtend
Vandaar ook die stomme post over neger piemels.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Naatje is een vriend van je?
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Jongetjes en meisjes, zal ik om 12 uur gaan draaien?
Aangezien Draakje maar tot 12 uur staat?
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
M'n computer is alleen om onduidelijke redenen intens traag
je computer past zich aan aan jouw niveauquote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
sneller postenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goedemorgen, Goed geslapen?quote:
Op zich ja. Maar ik weet niet of Draak er zelf uit gaat om 12 uurquote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Huppelmevrouw, is het goed dat ik van 12 uur tot 1 uur draai?
hij staat ingeroosterd tot 12 uurquote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich ja. Maar ik weet niet of Draak er zelf uit gaat om 12 uur
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar dat merken we dan welquote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich ja. Maar ik weet niet of Draak er zelf uit gaat om 12 uur
Hij staat tot half 1quote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij staat ingeroosterd tot 12 uur
Zullen we er half 1 tot half 2 van maken?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar dat merken we dan wel
Topquote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij staat tot half 1
[..]
Zullen we er half 1 tot half 2 van maken?
En als hij er om 12 zelf uitgaat kan je er dan induiken
Geen ideequote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oh er is ineens een half uurtje aan Draakje geplakt?
Ik heb nog niet het gevoel dat het goed isquote:Op zondag 20 maart 2011 11:38 schreef BigBif het volgende:
Kijk 'ns aan, huppelmutsje is ook alweer wakker.
@huppel Goodmoring!
Ik geloof dat we minstens een uur bezig waren om hem te makenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat we minstens een uur bezig waren om hem te maken
Rustig wakker worden muziek pleasequote:Op zondag 20 maart 2011 11:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat zal ik zo gaan draaien?
Rustig wakker worden muziek, of keiharde herrie? [ afbeelding ]
Of iets daar tussen in?
Echt, geweldig weerquote:
Die is elke nacht hetzelfde hoor, niet heel bijzonder.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef utopie het volgende:
de maan van afgelopen nacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef utopie het volgende:
de maan van afgelopen nacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die fipo ook van hemquote:Op zondag 20 maart 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Moner![]()
Ontruiming na grote woningbrand Lelystad
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die fipo ook van hem
"Ik woon daar"
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh het is geen fipo zie ik nu, VERWARREND ZEG
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
De luisteraars dalen wel, het zijn er nog maar 8
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga jij je BigBif maar even wassen
ja hoor beetje misselijk maar niet zo heel erg en een droge bek maar heb een glas water gepaktquote:
Slecht weer? Gisteren geen wolk aan de lucht, vandaag maar een paar. ;oquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ze hebben het maar een week uitgesteld vanwege het slechte weer
Ok danquote:Op zondag 20 maart 2011 12:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja hoor beetje misselijk maar niet zo heel erg en een droge bek maar heb een glas water gepakt
Iedereen ligt nog te pitten vrees ikquote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef Snuf. het volgende:
wat een rust hier joh, het was vannacht nog drukker...
Zoonquote:Op zondag 20 maart 2011 12:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja hoor beetje misselijk maar niet zo heel erg en een droge bek maar heb een glas water gepakt
Hadden ze de sleutels maar niet in de deur moeten doenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef Snuf. het volgende:
Haha mijn zusje is boos omdat ik om hafl 4 vannacht keihard aanbelde
Ik ben heel moequote:
Echt hequote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hadden ze de sleutels maar niet in de deur moeten doen
Beter als dat je die ruit had ingeslagen! hahahaquote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef Snuf. het volgende:
Haha mijn zusje is boos omdat ik om hafl 4 vannacht keihard aanbelde
"Met mijn internetvriendjes en vriendinnetjes, mamquote:Op zondag 20 maart 2011 12:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt heWelke debiel doet dat nou
Ik moet zeggen ik ben niet moe en ook niet echt misselijk. Mijn moeder: WAS JE MISSELIJK OFZO ER STAAT EEN EMMERTJE NAAST JE BED
maar die heb ik er altijd staan onder mijn bed want je weet maar nooit![]()
En ze vroeg met wie ik aan het praten was snachts
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoe is die jingle eigenlijk geworden, die van vannacht?
Ik zei: Lama443 belde.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Met mijn internetvriendjes en vriendinnetjes, mam"
Inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 12:23 schreef BigBif het volgende:
[..]
Beter als dat je die ruit had ingeslagen! hahaha
Hoe geniaal is dit danquote:
Nee niet waarquote:
Lijkt me gezelligquote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef Snuf. het volgende:
ik zou wel eens wat Hertog Jannetjes naar binnen willen werken met mama huppel
Wat heb ik hem goed opgevoed hequote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
toon wil je iets van U2 draaien? Voor original of species is tof.
quote:Rust zacht lieve Knut!
Persoonlijk vind ik dit 10 x aangrijpender dan het gedonder in Japan of Libie.
Is Knut dood?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:34 schreef Snuf. het volgende:
Een reactie van iemand bij de dood van Knut
[..]
Een ijsbeer die dood is of een land dat half weggevaagd isquote:Op zondag 20 maart 2011 12:34 schreef Snuf. het volgende:
Een reactie van iemand bij de dood van Knut
[..]
Tjah uhm die moeder had hem niet voor niets verstotenquote:
Dat dacht ik serieus ook, is een ijsbeer belangrijker?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een ijsbeer die dood is of een land dat half weggevaagd is____
WAT WAT WATquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Zo, MC Donalds gedaan, weer leven in mijn branke lichaam
Heb je het huis in de fik gestoken?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Zo, MC Donalds gedaan, weer leven in mijn branke lichaam
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom wordt opeens het rooster veranderd en Draakje gekickt?
Draakje stond tot half 1 en ging er niet automatisch uitquote:Op zondag 20 maart 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
Draakje gaat altijd door tot ik wakker ben. Daar is de kickoptie dus niet voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Draakje stond tot half 1 en ging er niet automatisch uit
Draak stond tot half 1 en die wilde er niet uitquote:Op zondag 20 maart 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
Nee, die stond ook tot sint juttemisquote:Op zondag 20 maart 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draak stond tot half 1 en die wilde er niet uit
dat is best langquote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, die stond ook tot sint juttemis
Wat een suffe regeling zeg, waarom zou iemand dan niet mogen draaien als de mogelijkheid er is?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draakje gaat altijd door tot ik wakker ben. Daar is de kickoptie dus niet voor.
Excuus. Ik had dan ook niet verwacht dat je nu al wakker zou zijn gezien het geringe aantal uurtjes slaap dat je dit weekend hebt gehadquote:Op zondag 20 maart 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draakje gaat altijd door tot ik wakker ben. Daar is de kickoptie dus niet voor.
Ernstigquote:Op zondag 20 maart 2011 12:43 schreef Snuf. het volgende:
BTW jullie hebben ernstig pech mijn zusje gaat naar londen dus deze week geen Snuf. zusje in de uitzending
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:43 schreef Snuf. het volgende:
BTW jullie hebben ernstig pech mijn zusje gaat naar londen dus deze week geen Snuf. zusje in de uitzending
Dan moet je hem plakkenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:46 schreef Snuf. het volgende:
Godverdomme mijn fietsband is lek bedenk ik me nu
Dat is geen regeling. Ik ging om 5 uur slapen dus dan trek ik die balk gewoon naar beneden tot een x-tijd en normaal is er dan ook nog niemand die wil draaien, dat is meestal pas rond een uur of 2 ofzo en dan kunnen we dat netjes inplannen. Ik ga niet om 5u 's nachts Draakje inprogrammeren tot exact de tijd die ik willekeurig heb aangeslingerd op zaterdagnacht want in 99% van de gevallen meldt zich niemand voor een uur of 2-3.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat een suffe regeling zeg, waarom zou iemand dan niet mogen draaien als de mogelijkheid er is?
Is ook zo.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geen regeling. Ik ging om 5 uur slapen dus dan trek ik die balk gewoon naar beneden tot een x-tijd en normaal is er dan ook nog niemand die wil draaien, dat is meestal pas rond een uur of 2 ofzo en dan kunnen we dat netjes inplannen. Ik ga niet om 5u 's nachts Draakje inprogrammeren tot exact de tijd die ik willekeurig heb aangeslingerd op zaterdagnacht want in 99% van de gevallen meldt zich niemand voor een uur of 2-3.
Zit wat in.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geen regeling. Ik ging om 5 uur slapen dus dan trek ik die balk gewoon naar beneden tot een x-tijd en normaal is er dan ook nog niemand die wil draaien, dat is meestal pas rond een uur of 2 ofzo en dan kunnen we dat netjes inplannen. Ik ga niet om 5u 's nachts Draakje inprogrammeren tot exact de tijd die ik willekeurig heb aangeslingerd op zaterdagnacht want in 99% van de gevallen meldt zich niemand voor een uur of 2-3.
Zie bovenstaand, ik schrok. Niks aan de handquote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zit wat in.
Maar nu is er toch niks aan de hand?
Ben je iig gelijk scherp voor de rest van vandaagquote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Maar wat ik bedoel is
meld het even, want ik schrik me de pleuris want draakje staat uit
ik druk op play
hij doet stop
ik denk wtf!?
ik druk op play
hij doet stop
ik denk W. T. F. ?!
ik druk op play
hij doet stop
EH!?
DISCONNECTED...
EEEEEEEEEEEEEEEEEHHH???
En toen pas had ik het door.
ben bang van nietquote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je iig gelijk scherp voor de rest van vandaag
Lekker wakker worden is dat dan wel jaquote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Maar wat ik bedoel is
meld het even, want ik schrik me de pleuris want draakje staat uit
ik druk op play
hij doet stop
ik denk wtf!?
ik druk op play
hij doet stop
ik denk W. T. F. ?!
ik druk op play
hij doet stop
EH!?
DISCONNECTED...
EEEEEEEEEEEEEEEEEHHH???
En toen pas had ik het door.
Ik start het ondertussen op, maar een DM ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker wakker worden is dat dan wel ja![]()
Hoe kan ik dat melden aan je dan? Zet je eerst FOK! aan voor je draak controleert?
Klopt normaal gebeurt dit idd niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik start het ondertussen op, maar een DM ofzo![]()
Normaal gebeurt dit ook niet want ik ben of eerder wakker dan op de planning (weekend), of hij gaat vanzelf uit (door de week). Weet je, ik ga koffie zetten![]()
Niet meer doen hoor
Goed bezig jijquote:Op zondag 20 maart 2011 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen was lam vannacht en ik heb een meisje gehosseld.
Ik had goede sex vannacht
whitlock kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ben bang van niet![]()
moet nog een hoop doen en ik ben niet echt wakker
ik heb niks gedaan en voel me heel brak en moequote:Op zondag 20 maart 2011 12:54 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben niet echt brak en helemaal niet moe.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik heb niks gedaan en voel me heel brak en moe
Ik heb serieus pijn in mn buik nog van het lachen van gisterenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Zo zie je maar: je kan je beter lam zuipenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
en bij mij stokt de hartaanvallen op 1 vanmiddagquote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus pijn in mn buik nog van het lachen van gisteren
Ik ging om 2 uur ongeveer slapen, geloof dat ik het leukste heb gemistquote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus pijn in mn buik nog van het lachen van gisteren
Gister amper wat gezien. Kutvisite. Ik weet wel wie gewonnen heeft etc. maar echt volgen was er niet bij.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
8 uur vanavond whitlock tegen anderson en wade
Hij staat al in de trackquote:Op zondag 20 maart 2011 12:58 schreef Snuf. het volgende:
Btw toon ga je nog deze riewkest van mij draaien?
ik ook van jouquote:Op zondag 20 maart 2011 12:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij staat al in de track
Want ik draai wel verzoekjes op tijd
Dit, echt super aanstekelijkquote:
Die schijnt zeer aanstekelijk te zijnquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die schijnt zeer aanstekelijk te zijn![]()
Ik durf nooit meer te lachen, ga voortaan mn mic wel muten
Ik zat hier dus echt op de grond, was al van de bank geroldquote:
Okokokokquote:Op zondag 20 maart 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
echt te leuk
![]()
En snuf ok ok ok yoyoyo die half dronken was
GOEDEMOGGELquote:
ja baasquote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Snuf. het volgende:
BTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellen
BTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellen
tl;drquote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Snuf. het volgende:
BTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellenBTW degene die lapo heeft moet even die code fout in de OP herstellen
Ok ok ok okquote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Snuf. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |