GOUDAquote:Op zondag 20 maart 2011 00:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gouda hier.Ik leef mee met Schoonhoven.
heltquote:
* Knetterkrankjorum is trots op jequote:
tl;drquote:Op zondag 20 maart 2011 01:01 schreef BigBif het volgende:
Onderzoek: Congolese mannen het grootst geschapen
Mannen uit Congo hebben van alle mannen ter wereld het langste geslachtsdeel. Dat blijkt uit een onderzoek van de website targetmap.com. Nederlandse mannen doen het in Europa niet slecht. Zij staan op de derde plaats van de ranglijst. Donkere mannen staan, zoals vooroordelen doen vermoeden, hoog op de ranglijst die is gebaseerd op gemiddelden. Congolese mannen hebben een gemiddelde penislengte van 17,93 centimeter. Ook mannen uit het West-Afrikaanse Ghana hebben met 17,31 centimeter niets te klagen. Aziaten zijn minder groot geschapen. Zo hebben Chinese mannen een penis van bijna 11 centimeter. Dat is al een stuk groter dan de Zuid-Koreanen, die met 'slechts' 9,66 centimeter genoegen moeten nemen. Nederlanders doen het niet slecht op de ranglijst. Een gemiddelde penislengte van een Nederlandse man is volgens de site 15,87 centimeter. Groter dan de penis van de Duitsers (14,48 ) en de Belgen (15,85). Mannen in Frankrijk zijn met 16,01 centimeter het grootst geschapen van Europa. Onlangs bleek dat mannen met erectieproblemen, deze kunnen oplossen door middel van het gif van een Braziliaanse spin. Als zij door de spin worden gebeten, krijgen de mannen een urenlange erectie.
bron: http://waarmaarraar.nl/pa(...)ootst_geschapen.html
Bah heinekenquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Hij zal wel denken, 2 keer 9 is ook 18...quote:Op zondag 20 maart 2011 01:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Snuf zet z'n zonnebril op en hosselt elke 9-jarige
Snuf is zelf nog niet eens 18quote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Hij zal wel denken, 2 keer 9 is ook 18...
Ik kom je nog tegen ehquote:Op zondag 20 maart 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland![]()
Je hebt het voorverhaal gemistquote:
Heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nieuw luisteraarsrecord! 32 stuks
zijn tijden geweest dat er bijna 100 warenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
heul vaag en onwijs grappig.. dus je hebt wel iets gemist hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist.
Dat komt door mijquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jawel, dat was epischquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist.
Klopt, met de kruen van Flippieeeequote:Op zondag 20 maart 2011 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
zijn tijden geweest dat er bijna 100 waren
quote:
piquote:Op zondag 20 maart 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
mijn standaard pi is weer veranderd! ONZ radioooo
quote:
Bazuhnummerquote:
je signature = Runderen?quote:
Ik doe meequote:
Picsquote:Op zondag 20 maart 2011 01:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik je ook nog een keer schenken?
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik je ook nog een keer schenken?
Zit jij al aan nummer 1? Of nog steeds 3?quote:
Doe eens nietquote:
maar je bent wel lievv en lekker hoorquote:
牛B = slang voor "fantastisch/super" zeg maar. Of "kenkervet" zoals wij het in het Nederlands zouden zeggen. Letterlijk betekent het: "Koeienkut!"quote:Op zondag 20 maart 2011 01:09 schreef BigBif het volgende:
[..]
je signature = Runderen?
bron: google vertalen
Heb ze allemaal opquote:Op zondag 20 maart 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit jij al aan nummer 1? Of nog steeds 3?
Ik welquote:
sa te futquote:
ken je kukhuvud ook?quote:
Nee ik kan alleen in het Roemeens vloekenquote:
Omdat je dan zelf ook 2 respects terug kan krijgenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:16 schreef Goudvis_ het volgende:
Waarom staan er 2 respect knoppen onderaan dit topic bij mij
Oh des te beterquote:Op zondag 20 maart 2011 01:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat je dan zelf ook 2 respects terug kan krijgen
Onmogelijke combiquote:
Maar liefst twee keer.quote:
Trustenquote:
Slaap lekkerquote:
Nu ben ik echt een stoere boyquote:
slaap lekker meis, veel plezier in dromenlandquote:
Stoeren girl tog?quote:
Gijsbert jwz.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Stoeren girl tog?
of is het stoeren He-she?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gijsbert jwz.
Pics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
Sssttt jonguhhhhh dat zou je niet meer zeggen
cool, ik kan het in Deens, Noors, Zweeds, Japans, Engels, IJslands, Duits, niet netjes doen :Squote:Op zondag 20 maart 2011 01:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee ik kan alleen in het Roemeens vloeken
Ik kan google vertalenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
cool, ik kan het in Deens, Noors, Zweeds, Japans, Engels, IJslands, Duits, niet netjes doen :S
Maar dat duurt soms wel ff...
Maar ben de goede vloeken kwijt, alleen KUKHUVUD weet ik nog instant.
Jij kent Eggs?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
Sssttt jonguhhhhh dat zou je niet meer zeggen
Oh in het Frans en het Spaans weet ik ook nog wel wat. En Engels is natuurlijk niet moeilijk hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 01:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
cool, ik kan het in Deens, Noors, Zweeds, Japans, Engels, IJslands, Duits, niet netjes doen :S
Maar dat duurt soms wel ff...
Maar ben de goede vloeken kwijt, alleen KUKHUVUD weet ik nog instant.
Neuh niet echt. Nog half dronken thuis komen en dan 4 man politie en je ma in paniek tegenkomen is niet zo leuk ;')quote:
Daar zijn de muziekjes voor hequote:
herkenbaar, alleen zochten ze mijquote:Op zondag 20 maart 2011 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Nog half dronken thuis komen en dan 4 man politie en je ma in paniek tegenkomen is niet zo leuk ;')
Piemelhoofdquote:Op zondag 20 maart 2011 01:22 schreef Zokunen het volgende:
kukhuvud = dickhead in het zweeds :S
Vertalen naar het Engels is makkelijker
Ik vertaalde van Zweeds naar Nederlands en er stond ook dickheadquote:Op zondag 20 maart 2011 01:22 schreef Zokunen het volgende:
kukhuvud = dickhead in het zweeds :S
Vertalen naar het Engels is makkelijker
Oh dat heb ik ook een keer gehad maar toen was ik niet dronken. Kwam ik thuis na korfbaltraining kwamen ze me met 5 man ophalen.quote:
Ik ga volgende week een bed kopenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Viro het volgende:
[..]
ik lig met de laptop op mijn bed, lekker warm
Of sla gewoon sowieso geen mensen het ziekenhuis in.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook een keer gehad maar toen was ik niet dronken. Kwam ik thuis na korfbaltraining kwamen ze me met 5 man ophalen.
Heb ze staan uitlachen dat ze 5 man nodig hadden voor een 15-jarig meisje![]()
Tip: sla nooit het dochtertje van een rechercheur het ziekenhuis in
Ik snapte het ook wel, ik was toen geloof ik 15 ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:24 schreef BigBif het volgende:
Vorige zomer 3 nachten niet thuis geslapen, ouders waren me niet eens kwijt..
Liever ouders die bezorgt zijn dan dat ze er pas na een week achter komen dat je in een sloot ligt weg te rotten.
Zo doe ik het inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 01:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Of sla gewoon sowieso geen mensen het ziekenhuis in.
Heb ik dan ook maar 1 keer gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Of sla gewoon sowieso geen mensen het ziekenhuis in.
ik was aangewezen als verdacht van een beroving in de tram.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook een keer gehad maar toen was ik niet dronken. Kwam ik thuis na korfbaltraining kwamen ze me met 5 man ophalen.
Heb ze staan uitlachen dat ze 5 man nodig hadden voor een 15-jarig meisje![]()
Tip: sla nooit het dochtertje van een rechercheur het ziekenhuis in
Toch wel een negerquote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef Viro het volgende:
[..]
ik was aangewezen als verdacht van een beroving in de tram.
Alleen was ik in duitsland een EK taekwondo aan het terroriseren toen de beroving plaats vond
verkapte ik-ben-goed-in-taekwondo-postquote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef Viro het volgende:
[..]
ik was aangewezen als verdacht van een beroving in de tram.
Alleen was ik in duitsland een EK taekwondo aan het terroriseren toen de beroving plaats vond
Okequote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef BigBif het volgende:
Vandaag nog in het ziekenhuis geweest, wat een kriebels kreeg ik toen ik door de gang liep opzoek naar m'n oma![]()
Geen fijne combo, zieke oude mensen in een stinkend ziekenhuis
Waarom ligt je oma in het ziekenhuis? Niks ernstigs hoop ik?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef BigBif het volgende:
Vandaag nog in het ziekenhuis geweest, wat een kriebels kreeg ik toen ik door de gang liep opzoek naar m'n oma![]()
Geen fijne combo, zieke oude mensen in een stinkend ziekenhuis
Zie ik ze wel voor aan jaquote:
Ik ben nie jonguhquote:
7 epileptische aanvallen in 3 dagen .. helaas weten ze de oorzaak nog nietquote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ligt je oma in het ziekenhuis? Niks ernstigs hoop ik?
Dat is wel heftigquote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef BigBif het volgende:
[..]
7 epileptische aanvallen in 3 dagen .. helaas weten ze de oorzaak nog niet
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef BigBif het volgende:
[..]
ik ben gewoon een baas. Doe als 13 jaar taekwondoquote:Op zondag 20 maart 2011 01:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
verkapte ik-ben-goed-in-taekwondo-post
maar wel stoer dat
Klinkt niet bestquote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef BigBif het volgende:
[..]
alles met gaga is aids, ook al is het een remixquote:Op zondag 20 maart 2011 01:27 schreef Watertornado het volgende:
Moddervette riemiks is dit hoor Viro.
Wat erg! Sterktequote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef BigBif het volgende:
[..]
Die ene is 17quote:Op zondag 20 maart 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie is de schuldige van fout ventje, ik luisterde net het origineel op youtube. Die meisjes kunnen niet net zoals ik 16 zijn! Dat mag niet
oeh das veelquote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef BigBif het volgende:
[..]
Ik ging 3 keer taekwondo'en op school. Ik kon er niks van.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben gewoon een baas. Doe als 13 jaar taekwondo
Te veel gesproken met Denen, Zweden Noren en Finnenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vertaalde van Zweeds naar Nederlands en er stond ook dickhead
wtf, hoop dat ze snel de oorzaak vinden. Is geen pretjequote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef BigBif het volgende:
[..]
Snuf. liet dat filmpje zien, 2 uur later draait hij hem en vond hij het baggerquote:Op zondag 20 maart 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie is de schuldige van fout ventje, ik luisterde net het origineel op youtube. Die meisjes kunnen niet net zoals ik 16 zijn! Dat mag niet
Ik ken ook Genkidesu kaquote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Te veel gesproken met Denen, Zweden Noren en Finnen
Hvar Sa
(lees een rondje boven de a)
Jeg heddar Zokunen, jeg er fint, hvordan har du det?
Watashi no namae wa Zokunendesuga, watashi wa dono y ni sa re, bakkindesu ka?
Genkidesu ka Goudvis-san
3 keer is niet genoeg om een totale beeld van taekwondo te krijgen. Moet je op zijn minst 3 jaar taekwondo doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ging 3 keer taekwondo'en op school. Ik kon er niks van.
Ik krijg bij jou een beeld voor me van een overijverige Japanner die werkt bij de Japanse douane en daarom allemaal vreemde talen moet kennen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hvar Sa
Genkidesu ka Goudvis-san
放屁!小日本人!:Pquote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hvar Sa
Genkidesu ka Goudvis-san
De basis is te doenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ging 3 keer taekwondo'en op school. Ik kon er niks van.
Dat ken ik echt niet lezen!quote:
Fart! Kleine Japanse! : Pquote:Op zondag 20 maart 2011 01:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
vertaling:
Flatus? Kleine Japanse! : P
Putain moet dit nou stelletje coño'squote:
Hihiquote:
Oh ~ Je begrijpt het niet wat jammer ~ ahquote:
Weet ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oh ~ Je begrijpt het niet wat jammer ~ ah
er is een verschil tussen japans en chinees he...![]()
ennieweejquote:Op zondag 20 maart 2011 01:37 schreef humorduck28 het volgende:
zeg toch ff dat er een verschil tussen anyway, japans en chinees is![]()
![]()
Ik ken het verschil niet, maar google kan een heleboelquote:Op zondag 20 maart 2011 01:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet ik.Maar als je 汉字 kunt lezen, kun je wel veel dingen van beide talen snappen. Op TV-beelden van Japanse tv over de ramp kan ik ook gewoon dingen lezen, terwijl ik geen woord Japans spreek.
putainquote:
okequote:Op zondag 20 maart 2011 01:41 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ben niet aan de drank, ik ben aan de bier, bier is geen drank, maar een levensbehoefte...
mon dieu, zut!quote:
Kom je ook danquote:
Jij hebt tenminste een levenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik tune even uit, sinds gister geen seks, drank en jongens meer voor mij
Kusjes
Ja wat lief hequote:Op zondag 20 maart 2011 01:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Te oud. Die kun je in je zak steken, Carooltje.
Mij willen ze niet schenkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |