GOUDAquote:Op zondag 20 maart 2011 00:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gouda hier.Ik leef mee met Schoonhoven.
heltquote:
* Knetterkrankjorum is trots op jequote:
tl;drquote:Op zondag 20 maart 2011 01:01 schreef BigBif het volgende:
Onderzoek: Congolese mannen het grootst geschapen
Mannen uit Congo hebben van alle mannen ter wereld het langste geslachtsdeel. Dat blijkt uit een onderzoek van de website targetmap.com. Nederlandse mannen doen het in Europa niet slecht. Zij staan op de derde plaats van de ranglijst. Donkere mannen staan, zoals vooroordelen doen vermoeden, hoog op de ranglijst die is gebaseerd op gemiddelden. Congolese mannen hebben een gemiddelde penislengte van 17,93 centimeter. Ook mannen uit het West-Afrikaanse Ghana hebben met 17,31 centimeter niets te klagen. Aziaten zijn minder groot geschapen. Zo hebben Chinese mannen een penis van bijna 11 centimeter. Dat is al een stuk groter dan de Zuid-Koreanen, die met 'slechts' 9,66 centimeter genoegen moeten nemen. Nederlanders doen het niet slecht op de ranglijst. Een gemiddelde penislengte van een Nederlandse man is volgens de site 15,87 centimeter. Groter dan de penis van de Duitsers (14,48 ) en de Belgen (15,85). Mannen in Frankrijk zijn met 16,01 centimeter het grootst geschapen van Europa. Onlangs bleek dat mannen met erectieproblemen, deze kunnen oplossen door middel van het gif van een Braziliaanse spin. Als zij door de spin worden gebeten, krijgen de mannen een urenlange erectie.
bron: http://waarmaarraar.nl/pa(...)ootst_geschapen.html
Bah heinekenquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Hij zal wel denken, 2 keer 9 is ook 18...quote:Op zondag 20 maart 2011 01:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Snuf zet z'n zonnebril op en hosselt elke 9-jarige
Snuf is zelf nog niet eens 18quote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Hij zal wel denken, 2 keer 9 is ook 18...
Ik kom je nog tegen ehquote:Op zondag 20 maart 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland![]()
Je hebt het voorverhaal gemistquote:
Heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nieuw luisteraarsrecord! 32 stuks
zijn tijden geweest dat er bijna 100 warenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
heul vaag en onwijs grappig.. dus je hebt wel iets gemist hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist.
Dat komt door mijquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jawel, dat was epischquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist.
Klopt, met de kruen van Flippieeeequote:Op zondag 20 maart 2011 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
zijn tijden geweest dat er bijna 100 waren
quote:
piquote:Op zondag 20 maart 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
mijn standaard pi is weer veranderd! ONZ radioooo
quote:
Bazuhnummerquote:
je signature = Runderen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |