psies, nu pas gaan boeien frustreren, ik zeg nog 3 dagen volhouden en we hebben een nele nieuwe rlsquote:
ja echt heul erg moeilijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk heel moeilijk je mond uit....ik dacht het zelfde maar kon me er niet toe zetten het ook neer te typen
en dan morgen zeker weer klagen dat er niks gebeurtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef ZaZoe het volgende:
Vind wel dat ze doorslaan met die boeien nu..2 dagen is wel zat
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen toch een paar biertjes drinken? Zijn ze nou echt zo kinds dat ze zich meteen klem moeten zuipen?
Dan is het duidelijk, ze drinken niet omdat ze het lekker vinden, ze wilden bezopen worden. Stelletje falers.
me 2quote:
was dat je nog niet opgevallen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen toch een paar biertjes drinken? Zijn ze nou echt zo kinds dat ze zich meteen klem moeten zuipen?
Dan is het duidelijk, ze drinken niet omdat ze het lekker vinden, ze wilden bezopen worden. Stelletje falers.
De anderen willen staken omdat ze niet willen drinken zolang ze geboeid zijn en niet van partner mogen wisselen. Servio zegt dat ze allemaal getekend hebben om het avontuur aan te gaan en weten dat ze de stem moeten gehoorzamen. Hij neemt wel een drankje en als iemand wel met zijn rol wil wisselen moet die dat maar aangeven. Zoiets.. ging snel en UPC is bij mij ook blikkerigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
ik kon niet horen wat ie zei.....please iemand???
geluid stoort hier
Hij zei dat ze niet moesten ouwehoeren, ze hebben zich vrijwillig voor dit spel ingeschreven. De stem heeft het voor het zeggen. Bevalt het niet dan rot je maar op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
wat zei stervio nou??? ,mn geluid staakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |