geer, dooooooooorgaan!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, ik moet er toch eens over nadenken een leven na sst
Oh gaaf,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens alphons op twitter gaan ze een nacht doorhalen ivm speciale missie!
~quote:
Niet eens proberen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Flow3r het volgende:
goffer, heb ik eens de lapo en open ik ook eens een topic
Dat is haar mantra van de afgelopen dagen.quote:
because he is !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom is gerard in elke cap een held
Niet zo jaloersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
juist!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
~
Ik vind de OP ook bijzonder kort, krachtig en nuttig!
Ik ben cappartijdigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende keer wacht ik even op je.. doe je dan geen halve cos in de OP?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef Flow3r het volgende:
goffer, heb ik eens de lapo en open ik ook eens een topic
Hier niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef Day het volgende:
Haperend beeld bij UPC, bijna niet te volgen.
neuh, aan jou de eer, ik waag me er niet meer aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgende keer wacht ik even op je.. doe je dan geen halve cos in de OP?
Een goeie godwin op z'n tijd is nooit wegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal ik er anders nog even een godwin inknallen?
ik hoorrde mary er net ook al over jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef Day het volgende:
Haperend beeld bij UPC, bijna niet te volgen.
Stem: wie het eerste z'n geboeide partner pijpt mag los.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef kreta2010 het volgende:
Ja los nu Sterf mag ze losmaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iets zegt me dat dit pleidooi niet succesvol gaat zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef Toverheks het volgende:
Bommie haal dat ff weg in de OP slaat nergens op
Vorige COS was vast ook boeiend, moet je maar eens teruglezen als je daar zin in hebt!
er zijn mensen die het wel leuk vinden de COS terug te lezen dat jij dat nou dom vind maar de volgende die de OP opent dan staat het er automatisch in.
ik zie die 2 graag! en gradje ook!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij zijn Laura en Karim de enige die niet klagen..
Geer klaagt ook niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
2 zielen 1 gedachtequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit pleidooi niet succesvol gaat zijn.
Doe eens opletten? Dat staat er ipv een halve cos samenvatting met caps die al gezien zijn. Heel niet sarcastisch bedoelt en ik vind niets dom. Dat is jouw interpretatie en ws dank je dat voor een groot deel aan zelfreflectie!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef Toverheks het volgende:
Bommie haal dat ff weg in de OP slaat nergens op
Vorige COS was vast ook boeiend, moet je maar eens teruglezen als je daar zin in hebt!
er zijn mensen die het wel leuk vinden de COS terug te lezen dat jij dat nou dom vind maar de volgende die de OP opent dan staat het er automatisch in.
kee, komtie...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goeie godwin op z'n tijd is nooit weg
die vinden het gewoon leuk. En ik vind hun ook leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
FIGHT FIGHT FIGHTquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens opletten? Dat staat er ipv een halve cos samenvatting met caps die al gezien zijn. Heel niet sarcastisch bedoelt en ik vind niets dom. Dat is jouw interpretatie en ws dank je dat voor een groot deel aan zelfreflectie!
Dat soort nare gedachten zaten iig niet in mijn hoofd toen ik die zin 2 cossen geleden aan een topicstarter doorgaf!
Omdat ze hoe dan ook niet gaat drinken......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef sjampoeh het volgende:
waarom nu geen drank wat maura lekker vindt faaail
Servio heeft echt een terecht puntquote:
quote:
dat komt waarschijnlijk heel moeilijk je mond uit....ik dacht het zelfde maar kon me er niet toe zetten het ook neer te typenquote:
psies.. als ze die boeien niet willen gaan ze naar de KvdW en zeggen af die meuk ik ga weg! doei!quote:
juist jaquote:
Jep. Toch wel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef RobbieBoy het volgende:
Wat klinkt dat geluid slecht, ineens bij UPC. heel blikkerig
psies, nu pas gaan boeien frustreren, ik zeg nog 3 dagen volhouden en we hebben een nele nieuwe rlsquote:
ja echt heul erg moeilijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk heel moeilijk je mond uit....ik dacht het zelfde maar kon me er niet toe zetten het ook neer te typen
en dan morgen zeker weer klagen dat er niks gebeurtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef ZaZoe het volgende:
Vind wel dat ze doorslaan met die boeien nu..2 dagen is wel zat
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen toch een paar biertjes drinken? Zijn ze nou echt zo kinds dat ze zich meteen klem moeten zuipen?
Dan is het duidelijk, ze drinken niet omdat ze het lekker vinden, ze wilden bezopen worden. Stelletje falers.
me 2quote:
was dat je nog niet opgevallen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen toch een paar biertjes drinken? Zijn ze nou echt zo kinds dat ze zich meteen klem moeten zuipen?
Dan is het duidelijk, ze drinken niet omdat ze het lekker vinden, ze wilden bezopen worden. Stelletje falers.
De anderen willen staken omdat ze niet willen drinken zolang ze geboeid zijn en niet van partner mogen wisselen. Servio zegt dat ze allemaal getekend hebben om het avontuur aan te gaan en weten dat ze de stem moeten gehoorzamen. Hij neemt wel een drankje en als iemand wel met zijn rol wil wisselen moet die dat maar aangeven. Zoiets.. ging snel en UPC is bij mij ook blikkerigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
ik kon niet horen wat ie zei.....please iemand???
geluid stoort hier
Hij zei dat ze niet moesten ouwehoeren, ze hebben zich vrijwillig voor dit spel ingeschreven. De stem heeft het voor het zeggen. Bevalt het niet dan rot je maar op.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
wat zei stervio nou??? ,mn geluid staakte
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:09 schreef Flow3r het volgende:
Laat Aaf aub zuipen nu ze naast Maik ligt![]()
en maik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:09 schreef Flow3r het volgende:
Laat Aaf aub zuipen nu ze naast Maik ligt![]()
thnxxxquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De anderen willen staken omdat ze niet willen drinken zolang ze geboeid zijn en niet van partner mogen wisselen. Servio zegt dat ze allemaal getekend hebben om het avontuur aan te gaan en weten dat ze de stem moeten gehoorzamen. Hij neemt wel een drankje en als iemand wel met zijn rol wil wisselen moet die dat maar aangeven. Zoiets.. ging snel en UPC is bij mij ook blikkerig
MDMA erin.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Geen alcohol? Laat ze dan maar stiekem GHB in de 7up flikkeren!!
thanxxxquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei dat ze niet moesten ouwehoeren, ze hebben zich vrijwillig voor dit spel ingeschreven. De stem heeft het voor het zeggen. Bevalt het niet dan rot je maar op.
heb je eerdere feestjes gekeken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
Wat een kleuters joh. Niet durven zuipen omdat ze geboeid zijn en gekke dingen gaan doen
Heb je toch zelf in de hand ofniet?
zoveelquote:
Ja, en ik verbaas me echt over de alcoholtolerantie van sommige mensen. Ik dronk al meer toen ik 16 was, niet dat dat iets is om trots op te zijn maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb je eerdere feestjes gekeken?
als je niet snel bent nog veeeeuuul meerquote:
Dat dus, stelletje mafkezenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
Wat een kleuters joh. Niet durven zuipen omdat ze geboeid zijn en gekke dingen gaan doen
Heb je toch zelf in de hand ofniet?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
wat een ondankbare verwende krengen zijn het toch he..
'BEDANKT VOOR JE INBRENG!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:11 schreef mazaru het volgende:
Als ik die stem was, dan liet ik ze tot de kerst zo zitten.
echt hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
wat een ondankbare verwende krengen zijn het toch he..
oei freudiaanse verspreking ,ik bedoel natuurlijk :nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
lachuh servio straks zooo bezopen dat ie miet meer weet waar de sleutel is![]()
![]()
Karim wilde gewoon de handboeien draaienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef mootie het volgende:
Lmao servio danst met Laura. Karim moet verplicht meedansen.
probeert er nog een spin in te gooien ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef mootie het volgende:
Lmao servio danst met Laura. Karim moet verplicht meedansen.
Damnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef Ifa het volgende:
Laura heeft ook het verstand van een kip: "Als Gerard een psycholoog is, dan gaat ie toch winnen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |