ik houd meer van punk en hardcore.
zoals pennywise, lagwagon, backfire, pitboss2000
etcectect.
quote:Het geluid van een DJembé is ook nog best te harden meestal.....
Op vrijdag 14 juni 2002 10:39 schreef Vork het volgende:
Dan ken jij vast DJ Shadow nog niet.
quote:Krijg je daar geen spierpijn van om altijd in zo'n hokje te zitten?
Op vrijdag 14 juni 2002 10:40 schreef valek het volgende:
ik denk dat ik daar ook blij mee mag zijn.ik houd meer van punk en hardcore.
zoals pennywise, lagwagon, backfire, pitboss2000
etcectect.
OT:
Je moet gewoon maar even luisteren. De eerste cd is meer downtempo. Hele relaxte zweverige instrumentale hip-hop/trip-hop (hoe je het ook wilt noemen), met een paar iets snellere nummers. De 2e cd is wat meer dance gericht, maar daar staan ook weer een groot aantal heerlijk lome nummers op. Het is maar net waar je van houdt.
Persoonlijk zou ik gaan voor 'Endtroducing' en dan later eventueel 'The Private Press' halen.
quote:Overigens: Verheug je hier op het nieuwe album van DJ Shadow
Op vrijdag 14 juni 2002 11:12 schreef -Wepeel2- het volgende:
Persoonlijk zou ik gaan voor 'Endtroducing' en dan later eventueel 'The Private Press' halen.
En in de nieuwe OOR staat een neersabelende column van Hooyer over Josh' nieuwe album. Niet helemaal onterecht eigenlijk.
Ik ben zelf iemand die vooral naar stonerrock luisterd ( Kyuss, Monster Magnet, Unida, The Heads, Dozer, Lowrider etc.) en ook ik vind DJ Shadow interessant...
Ben zelfs paar weken geleden naar paradiso geweest, en was heel gezellig..
Als je naar Lowlands komt, moet je maar het maar eens checken, is beter dan je van een "DJ" verwacht..
Trouwens vind ik Endtroducing nog steeds het beste
quote:Vind je? Ik vOnd Hooyer altijd erg goede stukjes schrijven maar dit stuk over kabouter schaduw getuigd toch van geen enkele kennis van zaken. Hij heeft es 2 albums gehoord en denkt dat ie Shadow kent. Maargoed als hij liever naar Tiesto luistert (dikke vette LOL) dan weet ik genoeg en is ie wat mij betreft dieper gezonken dan wie dan ook.
Op vrijdag 14 juni 2002 12:00 schreef Meril het volgende:
[..]
En in de nieuwe OOR staat een neersabelende column van Hooyer over Josh' nieuwe album. Niet helemaal onterecht eigenlijk.
* huh is grote fan van Kabouter Shaduw jah..
quote:* Meril ook (kijk, hij schrijft zelfs Josh ipv DJ Shadow)
Op vrijdag 14 juni 2002 14:06 schreef huh het volgende:
* huh is grote fan van Kabouter Shaduw jah..
Private Press is gewoon niet die giant step forward waar velen op gerekend hebben en wat je ook kon verwachten na 6 jaar relatieve stilte. En die vergelijking met Tiesto was ws to irritate people like you. Vond het zelf wel grappig.
"Today, when you ask to teenagers what they like about music, the first thing they'll say is: The Beat (the beat, the beat, the beat..)"
Zo en nu ga ik de foto's ophalen waar we samen met Josh opstaan..
Maar goed, over DJ Shadow: ik zou zeker eerst 'Endtroducing' aanschaffen, die vind ik vooralsnog toch wel beter dan 'the Private Press'.
quote:Nou de manier waarop het gebeurde vond ik niet helemaal terecht. Hij doet alsof het er alleen omgaat hoeveel interessante dingen hij in de muziek kan stoppen. Het doet mij er een beetje aan denken hoe sommige mensen tegen het recente werk van Radiohead aankijken. Verder slaat de column compleet de plank mis met zijn gezeur over drumsolo's. Als het enige wat hij in de muziek hoort de drumbeats zijn, dan mag meneer Hooyer zijn oren wel een keer laten uitspuiten.
Op vrijdag 14 juni 2002 12:00 schreef Meril het volgende:[..]
Overigens: Verheug je hier op het nieuwe album van DJ Shadow
quote:Hoera! Nooit meer 'het jaarlijkse niet-te-vermijden vierpagina-artikel over Bob Dylan'! Nog erger dan Swie Tio met z'n eeuwige geblaat over de Ramones, maar die heeft gelukkig al enkele jaren geleden het veld geruimd.
Op vrijdag 14 juni 2002 15:09 schreef Meril het volgende:
Rara wie er twee weken geleden met vervroegd pensioen ging?
[/oor-rant mode uit]
quote:*bluts* dit is de enige dj die ik mag.. normaal ontwyk ik artiesten die beginnen met "dj"
Op vrijdag 14 juni 2002 10:37 schreef valek het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat het gaaf is.
dat heb ik altijd als er dj voor staat.
quote:Zonde hoor, er is nog veel meer goede muziek die vergelijkbaar is met DJ Shadow.
Op vrijdag 14 juni 2002 16:17 schreef marla het volgende:
*bluts* dit is de enige dj die ik mag.. normaal ontwyk ik artiesten die beginnen met "dj"
quote:NAMEN!
Op vrijdag 14 juni 2002 16:23 schreef Zander het volgende:[..]
Zonde hoor, er is nog veel meer goede muziek die vergelijkbaar is met DJ Shadow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |