abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94352877
Vandaag heb ik ACB gekocht voor de PC en hij is geniaal. Maar telkens wanneer dat ik de multiplayer opstart, laad ie en zo maar dan verschijnt er ingame 'De verbinding met de server van Assassin's Creed: Brotherhood is verbroken. Je verlaat het spel.'. Hoe kan dat nu? Ik heb een goede kabelverbinding en ik heb al geprobeerd om de Firewall van mijn Bitdefender 2011 (anti-virus) af te zetten maar zonder resultaat... Ik heb dan ook even het leesmij bestandje opgezocht en er staat daar:

1.3. Multiplayer

Open poort 1000 op je router als de multiplayer niet werkt in je netwerkset-up.

Hoe doe ik dat dan? Heb het internet afgezocht omdat ik daar totaal geen ervaring mee heb maar ik vind niets goeds. Ik heb BTW Windows 7 64 bit, als dat wat uitmaakt. Alvast bedankt.
graag verwijderen
pi_94354461
DRM
pi_94355110
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Noin het volgende:
DRM
Wat?
graag verwijderen
pi_94356235
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef Nstyle08Z het volgende:

[..]

Wat?
Nee niks. Sorry heeft er niet veel mee te maken.

Tip: zoek in google naar 'how to open port router'
En dan eigenlijk de naamvan je router er bij zetten.
Dikke kans dat je dan een paar pagina's krijgt waarop jekunt zien hoe je je poort open moet zetten.

Bijvoorbeeld: http://www.schoonepc.nl/n(...)uter_openzetten.html
pi_94356604
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef Noin het volgende:

[..]

Dikke kans dat je dan een paar pagina's krijgt waarop jekunt zien hoe je je poort open moet zetten.

Ik weet niet hoe mijn router heet, waar kan je dat zien?
graag verwijderen
pi_94356687
op de router
pi_94365696
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef NietTeVolgen het volgende:
op de router
Hoe is dat dan, een lange code of...? En uit wat bestaat het?
graag verwijderen
pi_94380043
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef Noin het volgende:

[..]

Ik heb effe gekeken wat er staat op mijn modem, en er staat 'Motorola SBV5121E Cable Modem'. Wat ben ik hier mee en hoe kan ik weten of ik zo'n router heb of niet? Heb al effe gekeken op het internet zoals jij zei maar ik vind nx.
graag verwijderen
pi_94399008
Ik wil effe zeggen dat ik geen router heb, gewoon een modem met een PC'tje, dus ik kan geen poorten openzetten. Ik heb mijn Windows Firewall al helemaal uitgezet. G Data Totalcare 2011 (anti-virus) helemaal verwijderd. Assassin's Creed Brotherhood als administrator geopend en dan ook nog es zonder. Kom ik dan in de Singleplayer menu van ACB, klik ik op multiplayer, multiplayer komt tevoorschijn en begint te laden en na 10s of zo verschijnt er zoals altijd 'De verbinding met de server van Assassin's Creed: Brotherhood is verbroken. Je verlaat het spel.'. IK WORD HIER NU ZO T$RING_F#CKING_G#DVERD$MME_PISSED OFF VAN!!!!!!!!!!!! IK HEB 50¤ BETAALD VOOR ENKEL DE SINGLEPLAYER OF ZO??? ARRGHGHHHHH!!!!!!!!!!!
graag verwijderen
pi_94411020
Als je je modem op je pc kan aansluiten wil dat niet zeggen dat er geen router inzit, of in ieder geval worden er dus routerprotocollen gehandhaaft, aangezien mogelijk dus je port dichtzit.

http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24149.0

Volg dit topic eens..
pi_94446499
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:25 schreef Paadre het volgende:
Als je je modem op je pc kan aansluiten wil dat niet zeggen dat er geen router inzit, of in ieder geval worden er dus routerprotocollen gehandhaaft, aangezien mogelijk dus je port dichtzit.

http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24149.0

Volg dit topic eens..
Thx voor de hulp maar ik heb er niet veel aan eigenlijk. Ik heb die site al gezien via google, ik kan dat topic BTW niet volgen omdat het bijna 3 jaar oud is. En die gast daar zegt

Jolandasven ik raad je aan hier heen te gaan:

http://portforward.com/routers.htm

Ik ben daar dan naar toe geweest maar ik kon daar nergens mijn 'Motorola SBV5121E Cable Modem' of zo vinden.
graag verwijderen
pi_94446785
Zijn er updates voor het spel en heb je die al geïnstalleerd?
pi_94447016
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef MaGNeT het volgende:
Toen ik Assassin's Creed Brotherhood geïnstalleerd had, downloadde en installeerde hij automatisch updates. Ik zal toch nog even de laatste update downloaden om toch zeker te zijn. Bedankt. ;)
graag verwijderen
pi_94565527
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef MaGNeT het volgende:
Het werkt via een automatische updater wanneer ik het spel start, dus het antwoord is ja...

Iemand nog een idee?
graag verwijderen
pi_94973036
install µtorrent opties voorkeuren verbinding poort 1000 invullen hopla klaar have fun !
trough all eternity i shall guide you, my people of the west.
pi_95010045
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 11:59 schreef Leffe02 het volgende:
install µtorrent opties voorkeuren verbinding poort 1000 invullen hopla klaar have fun !
OH MY FUCKING GOD!!!!! HET WERKT, SHIIIIT!!!! THANKKKKS KEREL!!! OMFGOMFGOMFGOMGFOFGMFG!!fç!zryguçER8HGçerghRE9ZGHzçrh
graag verwijderen
  maandag 4 april 2011 @ 02:46:34 #17
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_95010478
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 02:06 schreef Nstyle08Z het volgende:

[..]

OH MY FUCKING GOD!!!!! HET WERKT, SHIIIIT!!!! THANKKKKS KEREL!!! OMFGOMFGOMFGOMGFOFGMFG!!fç!zryguçER8HGçerghRE9ZGHzçrh
:')
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_95010599
OOWHHH SHIIIIITTT!!!!! NOOO!! FUCKUFUCKUFKFUCK!!! Werkt ie eindelijk es, ga ik naar Spelen enzo ehh, en dan verschijnt het laadschermpje met 'zoekt sessie' enzo ehh, en dan komt er een bericht met daarop 'Er is een interne fout opgetreden tijdens het aanmaken van de sessie. Probeer het opnieuw.' IK HEB HET GODVER AL 99999x geprobeerd, arggh!!!
graag verwijderen
  maandag 4 april 2011 @ 09:40:06 #19
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_95013219
Koop een console :')
pi_95022098
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:40 schreef tuut-chips het volgende:
Koop een console :')
Shht.
graag verwijderen