tuurlijk. staat ie meteen het dichtste bij om mee te drinkenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:48 schreef Gamey het volgende:
stervio weet het weer beter
als je dit klapt ben je alles kwijt
rukt die fles weg en maakt hem open
ROT OP VENT
Same here, als ik Fok! niet zou hebben keek ik wel, maar met minder plezier.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef pullup het volgende:
Ik vond dit erg leuk om te zien.
De commentaren op elkaar maakten het helemaal af
Euhm hij heeft 2 handen vrij en flikt t m wel..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:48 schreef Gamey het volgende:
stervio weet het weer beter
als je dit klapt ben je alles kwijt
rukt die fles weg en maakt hem open
ROT OP VENT
het begint nu pas..........quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:48 schreef itsme het volgende:
Nou jongens. Ik heb een leuke dag hier gehad in de Cos! Echt gelachen vandaag met jullie. Tot morgen.
Mijn God,wat is Laura lelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Jo pissed as hell en Karim en Laura zien de lol er gewoon van in
[ afbeelding ]
Ja de eerst 2 weken keek ik zonder veel minder leuk!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, als ik Fok! niet zou hebben keek ik wel, maar met minder plezier.
PB kom d'r maar in.quote:
Maar wel voor 1000 euro pp. Dat is toch weer 25 minuten losquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef RobbieBoy het volgende:
Dusss, anderhalf uur oefenen voor een wedstrijdje van nog geen 20 minuten??
Ach, als je geen smaak hebt kun je er ook niet over twisten, zeg ik altijd maar..quote:
Da's zeker waar, maar Maik loopt liever zijn pik achterna hè.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Maik is veel leuker bij Aafke en komt helemaal los. Bij Monique wordt ie zo in toom gehouden zo lijkt het. Ik zeg: Maik jongen, maak het uit vanavond met Monique en ga lekker met Aafke.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, als je geen smaak hebt kun je er ook niet over twisten, zeg ik altijd maar..
Toch goed dat je dat over jezelf toegeeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, als je geen smaak hebt kun je er ook niet over twisten, zeg ik altijd maar..
de twist...die hebben we nog niet gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
of ze doen 10x aan een gesloten en dan dus 50 minuten losquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef ABundy het volgende:
Gr Aafke en Dracula mogen dus 2000/200 = 10x naar het toilet !!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Rhythmica het volgende:
En saaie muts Plaura drinkt weer niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |