Hij heeft d'r echt geen zin inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hij gaat echt van 'eh boeiend' naar 'eh wtf'
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
nog 5 postjes. neem jullie posities alvast in ........
kvind het ook mooi!quote:
dat serieuze gezicht vanLauraquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef Niki.P het volgende:
Laura en Karim zijn de enige in goede positie en op de oranje dansvloer
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef snetje het volgende:
Gerard: het gaat goed he! we staan nog steeds
eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef jesje1982 het volgende:
ik vind dat gerard en joanne moeten winnen
geweldig dit![]()
De tranen gaan hier over mn wangenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ik kom nie meer bij hier! Geer & Jo! [ afbeelding ]
is al besprokenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry hoor, maar niet kunnen stijldansen vind ik een gebrek aan opvoeding en ontwikkeling.
me2quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De tranen gaan hier over mn wangen![]()
![]()
![]()
Mn vriend kijkt me aan of ik wel goed wijs ben
Die hebben we al gehad vanavond jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry hoor, maar niet kunnen stijldansen vind ik een gebrek aan opvoeding en ontwikkeling.
quote:
hier ook, mijn man snapt er geen kloot vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De tranen gaan hier over mn wangen![]()
![]()
![]()
Mn vriend kijkt me aan of ik wel goed wijs ben
vreselijk, lach me kapot hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Hahahaha lachwekkend, 2 droogstoppels bij elkaar.
Mooi gifjer weer meis. Ik lig in een deuk om Geer. Jammer dat Jo er van meeprofiteerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
Oh mijn God! Wat een klucht!!!
[ afbeelding ]
Oké dat kan, maar ik kom net binnenvallenquote:
whoehahahhahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
laura komt uit de stal van ankie van grunsven ? hihiiiiiiiii
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
laura komt uit de stal van ankie van grunsven ? hihiiiiiiiii
Doet mij een beetje denken aan een Corps gala, maar ik mis ietsquote:
quote:
en nu zit miss bekstep zelf al op de bankquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Ireth het volgende:
Krijg ik het reclamespotje van Secret Story op Stream 2! Zie ik op Stream 1 Karim in zijn kloffie staat te balroomen, en op stream 2 in zijn nakie met zijn gitaar
Niet dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim en Laura winnen dit met glans. Dat lijkt me wel duidelijk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef RobbieBoy het volgende:
De stem is goed in de war vandaag, mischien heeft hij een shotje teveel op?
of hij zag laura gaan zitten en zag een kriebelmomentjequote:
Wat is dat toch? Trainen van botox?quote:
De held, ,ik hoop wel dat hij de Dettol paraat heeftquote:
Helemaal met je eens Meneertje. Hij heeft het heel goed gedaan vooral die laatste dans.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet verwacht had van Maik. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke: Ik ben gestopt met mn antibiotica
Ja een fles champagne voor hun allemaal... dat gaat gezellig wordenquote:
dat mag toch wel met alcohol ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke: Ik ben gestopt met mn antibiotica
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef meneertje1972 het volgende:
VERRASSING: Aafke mag Maik afzuigen en kijken hoe Monique erbij huilt.
tuurlijk. staat ie meteen het dichtste bij om mee te drinkenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:48 schreef Gamey het volgende:
stervio weet het weer beter
als je dit klapt ben je alles kwijt
rukt die fles weg en maakt hem open
ROT OP VENT
Same here, als ik Fok! niet zou hebben keek ik wel, maar met minder plezier.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef pullup het volgende:
Ik vond dit erg leuk om te zien.
De commentaren op elkaar maakten het helemaal af
Euhm hij heeft 2 handen vrij en flikt t m wel..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:48 schreef Gamey het volgende:
stervio weet het weer beter
als je dit klapt ben je alles kwijt
rukt die fles weg en maakt hem open
ROT OP VENT
het begint nu pas..........quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:48 schreef itsme het volgende:
Nou jongens. Ik heb een leuke dag hier gehad in de Cos! Echt gelachen vandaag met jullie. Tot morgen.
Mijn God,wat is Laura lelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
Jo pissed as hell en Karim en Laura zien de lol er gewoon van in
[ afbeelding ]
Ja de eerst 2 weken keek ik zonder veel minder leuk!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, als ik Fok! niet zou hebben keek ik wel, maar met minder plezier.
PB kom d'r maar in.quote:
Maar wel voor 1000 euro pp. Dat is toch weer 25 minuten losquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef RobbieBoy het volgende:
Dusss, anderhalf uur oefenen voor een wedstrijdje van nog geen 20 minuten??
Ach, als je geen smaak hebt kun je er ook niet over twisten, zeg ik altijd maar..quote:
Da's zeker waar, maar Maik loopt liever zijn pik achterna hè.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Maik is veel leuker bij Aafke en komt helemaal los. Bij Monique wordt ie zo in toom gehouden zo lijkt het. Ik zeg: Maik jongen, maak het uit vanavond met Monique en ga lekker met Aafke.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, als je geen smaak hebt kun je er ook niet over twisten, zeg ik altijd maar..
Toch goed dat je dat over jezelf toegeeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, als je geen smaak hebt kun je er ook niet over twisten, zeg ik altijd maar..
de twist...die hebben we nog niet gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
of ze doen 10x aan een gesloten en dan dus 50 minuten losquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef ABundy het volgende:
Gr Aafke en Dracula mogen dus 2000/200 = 10x naar het toilet !!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Rhythmica het volgende:
En saaie muts Plaura drinkt weer niet mee
Geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Caland het volgende:
Maar is de kans op meer drank groot of pleuren ze gewoon om 12 uur weer in de koffer?
Wie de eerste "tu quoque" inbrengt verliest de discussie, luidt het gezegdequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch goed dat je dat over jezelf toegeeft.
ze is 2e geworden bij miss noord-hollandquote:
Ik ga zo thee zetten, wil je ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Caland het volgende:
Maar is de kans op meer drank groot of pleuren ze gewoon om 12 uur weer in de koffer?
Op een eerder feestje hebben ze de drank meerdere keren aangevuld, dus alles kan..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef DownToEarth het volgende:
Nu is het helemaal dames in de dop!
dames op de dop ???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef DownToEarth het volgende:
Nu is het helemaal dames in de dop!
Die dame is verstandig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Rhythmica het volgende:
En saaie muts Plaura drinkt weer niet mee
pff saai wijfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga zo thee zetten, wil je ook?
Noord-Holland he, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het effect is er nu wel een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Niki.P het volgende:
Ik wil dat ze los mogen, maar denk pas morgen avond of zelfs maandag na de nominaties...
Idd maar ik zou er maar niet te veel op hopen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef soyChantal het volgende:
zou leuk zijn als gerard en joanna in een dronken bui gaan zoenen
Nahh, kheb nog een paar koude pilsies.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als dat de reden was, kon ik het nog begrijpen. Maar mevrouw vindt dat dat niet kan vanwege haar werkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Die dame is verstandig.
En waarom zou je drinken als je het niet lekker vind
Of het effect moet nog komen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het effect is er nu wel een beetje vanaf.
Daar hoop ik echt niet opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Idd maar ik zou er maar niet te veel op hopen...
Je viel ook op de tokkie van SV, Tabitha.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens alphons op twitter gaan ze een nacht doorhalen ivm speciale missie!quote:
Is de lol daar nou nog niet vanaf..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens alphons op twitter gaan ze een nacht doorhalen ivm speciale missie!
Het effect van voor een langere tijd aan elkaar zitten is een hechte vriendschap opbouwen. Ook irritaties komen waarschijnlijk pas na een aantal dagen naar boven. Ik vind het nog wel leuk dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het effect is er nu wel een beetje vanaf.
ja die zegt wel vaker watquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
oke, dat was wel een echte tokkiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je viel ook op de tokkie van SV, Tabitha.
Klopt, om 1 uur. Maar nog niet helemaal duidelijk of dat Nederlandse of Portugalulesene tijd is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal ik er anders nog even een godwin inknallen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie de eerste "tu quoque" inbrengt verliest de discussie, luidt het gezegde
de enige drank die ze lekker vind is safari of passoa. En ja ze houd rekening met een leven na SST. Heel verstandig dus. Kan je van sommige anderen niet zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Als dat de reden was, kon ik het nog begrijpen. Maar mevrouw vindt dat dat niet kan vanwege haar werk
die heeft wel vaker leugens voorspelt, om ons aan de streams te houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, om 1 uur. Maar nog niet helemaal duidelijk of dat Nederlandse of Portugalulesene tijd is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
No way, dat zou versabommie nooit doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
die heeft wel vaker leugens voorspelt, om ons aan de streams te houden
klopt, ik moet er toch eens over nadenken een leven na sstquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
de enige drank die ze lekker vind is safari of passoa. En ja ze houd rekening met een leven na SST. Heel verstandig dus. Kan je van sommige anderen niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |