Ik zal morgen verslag uitbrengen, haha.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Den Haag is, waarschijnlijk hebben ze daar weer andere producten dan in L'dam.
Zullen we mailen? Dat jij mailt wat er bij jou niet is en dan mail ik wat hier niet is en nemen we dat voor elkaar mee?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
is de sephora in amstelveen wat? of is die heel klein?
ik ga denk ik een dag vrij nemen (!! ) om weer even hels in te slaan, maar geen zin om naar 2 locaties te moeten omdat de ene maar heel weinig heeft
teamworkquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zullen we mailen? Dat jij mailt wat er bij jou niet is en dan mail ik wat hier niet is en nemen we dat voor elkaar mee?
is de sephora in den haag grooot?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Mirjam het volgende:
ik ben jaloers op alle sephora scores, en hoop zelf vrijdag ook nog wat tofs te kunhnen scoren
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is de sephora in den haag grooot?
redelijk, al heb ik nog nooit een andere sephora van binnen gezien, dus kan ik niet zo goed oordelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is de sephora in den haag grooot?
ik wil wel voor je meenemen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaalleen ik vind die in Rotterdam fijner.
Ik wil ook Sephora falen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef altootje86 het volgende:
lopen alle medewerkers van sephora er altijd zo megaslecht geschminkt bij trouwens?
was dan wel mijn allereerste keer in een sephora uberhaupt, maar mannen met knalrode lipstift...![]()
bij de douglas is het nog erger en daar stinken ze ook nog naar 23434 luchtjes door elkaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef altootje86 het volgende:
lopen alle medewerkers van sephora er altijd zo megaslecht geschminkt bij trouwens?
was dan wel mijn allereerste keer in een sephora uberhaupt, maar mannen met knalrode lipstift...![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Mirjam het volgende:
lijstje:
-alles wat ik tegenkom waarvan ik denk 'hey, mooi' of iets van die strekking
-
aanvulling;quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Mirjam het volgende:
lijstje:
-alles wat ik tegenkom waarvan ik denk 'hey, mooi' of iets van die strekking
-
daar begin ik al niet eens aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ga morgen naar Amstelveen denk ik. En ik mag maar 3 dingetjes van mezelf uitkiezen![]()
Uitdaging!!
mijn collega gaat naar duitsland deze week en hij krijgt van mij een lijstje meequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef Mirjam het volgende:
voor de dames die wel eens bij de DM komen; P2 heeft ook een make-uop setting mist (het heet daar anders uiteraard) en het werkt ook best aardig volgens mij, voor een fractie van de prijs die het anders bij sephora zou kosten
hihiquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn collega gaat naar duitsland deze week en hij krijgt van mij een lijstje meeen ja het is een man
Ja!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef altootje86 het volgende:
maar niet voor die Colorful Palette Almost Nude 09 toch? die zijn volgens mij ook gewoon in de aanbieding, vrienidnnetje had ook zo een gehaald in andere kleurquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja!
In die in Utrecht loopt een meisje rond die altijd de lippenstift buiten de natuurlijke liplijn heeft
Maareh dames, weten jullie dat er officieel staat bij de aanbieding dat pallets zijn uitgesloten. Ik weet dat dat vorig jaar niet opging, maar ik denk: meld het maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |