abonnement Unibet Coolblue
pi_94510390
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 14:09 schreef Assiej het volgende:

[..]

Mooi mooi O+
Ik had eerder gedacht dat je studio fix fluid zou gebruiken maar studio sculpt is ook een goede :Y

Ik hoor vaker dat in den haag leuke mua's schijnen te zitten
ik wou dat ik er kon werken ;( damn
Zou t verschil niet eens weten. :@ heb me echt aan haar overgelaten. Wel heb ik schijnbaar zowel roze als gele tonen, maar door de poeder verdwijnt het gele vd foundation, of het blend iig mooi :Y

Ze hebben idd leuke MUA's O+ waarom kan je er niet werken?
pi_94510456
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Zou t verschil niet eens weten. :@ heb me echt aan haar overgelaten. Wel heb ik schijnbaar zowel roze als gele tonen, maar door de poeder verdwijnt het gele vd foundation, of het blend iig mooi :Y

Ze hebben idd leuke MUA's O+ waarom kan je er niet werken?
Nou het is meer de dekking en formule dat het anders is,..
maar je foundation leek meer op dat van mij qua resultaat vandaar :P ..
NC15?

Klopt :Y ik vind het altijd mooi en rustiger als foundation goed aangebracht is enzo
welke kwast heb je voor foundation gebruikt dan?

Ik woon in de buurt van Enschede :') .. + ik weet niet of ze me aan zouden nemen of wat
pi_94511265
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 14:22 schreef Assiej het volgende:

[..]

Nou het is meer de dekking en formule dat het anders is,..
maar je foundation leek meer op dat van mij qua resultaat vandaar :P ..
NC15?

Klopt :Y ik vind het altijd mooi en rustiger als foundation goed aangebracht is enzo
welke kwast heb je voor foundation gebruikt dan?

Ik woon in de buurt van Enschede :') .. + ik weet niet of ze me aan zouden nemen of wat
Een brush van een merk dat niet meer te lezen is zo oud :D maar doet zn werk nog ok.
Kleur moet ik thuis effe opzoeken, krijg je nog van me ;)
En enschede is wel wat ver ja :D jammer! Zou t grappig vinden om door een fokker te worden opgemaakt.
pi_94513066
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Een brush van een merk dat niet meer te lezen is zo oud :D maar doet zn werk nog ok.
Kleur moet ik thuis effe opzoeken, krijg je nog van me ;)
En enschede is wel wat ver ja :D jammer! Zou t grappig vinden om door een fokker te worden opgemaakt.
Nou kom hier naar toe en I'm all yours :D :P
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:37:24 #155
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94515821
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:51 schreef GotC het volgende:
Ok, belofte maakt schuld:

Voor: (na alleen tea tree+dagcreme)
[ afbeelding ]
(Omg! :X)
Tijdens: (alleen primer, foundation, blush)
[ afbeelding ]
Na: (alles :+)
[ afbeelding ]
En helemaal klaar (incl bad hairday)
[ afbeelding ]

(ja, wenkbrauwen moeten weer. Sorry :@)
DAAYYUMMMM :D *O*
Ziet er supergoed uit! :* En idd, bizar wat foundation en al die spulletjes al kan doen he :o Ik heb het ook ontdekt, geweeeeeeeldig :Y O+ :9 Ben er zo blij mee, dat die foundation zo goed dekt (natuurlijk niet alles en korstjes zijn lastig), maar het scheelt al ZOveel :Y *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_94517275
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef Enfermera het volgende:

[..]

DAAYYUMMMM :D *O*
Ziet er supergoed uit! :* En idd, bizar wat foundation en al die spulletjes al kan doen he :o Ik heb het ook ontdekt, geweeeeeeeldig :Y O+ :9 Ben er zo blij mee, dat die foundation zo goed dekt (natuurlijk niet alles en korstjes zijn lastig), maar het scheelt al ZOveel :Y *G*
Thanks :D :*
Het is idd haast niet te geloven wat het kan doen, echt geweldig! Ben zo blij dat ik dankzij dit topic bij MAC ben geweest O+
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:31 schreef Assiej het volgende:

[..]

Nou kom hier naar toe en I'm all yours :D :P
:D Mag altijd!
Oh en de kleuren van m'n basis:
MAC Studio Sculpt SPF 15 - NW20
MAC Skinfinish natural - Medium
MAC Cremeblend blush - Ladyblush

Brushes:
Foundation: Gérard Binard Euosynthetic (toch nog gevonden op de brush!)
Blush: MAC nr 188 O+ Echt, beste ooit
Oogschaduw: MAC nr. 239
Blender: 217



Straks weer lekker effe schoonmaken O+ Warm water+beetje MAC brushcleaner = *)
  woensdag 23 maart 2011 @ 18:15:40 #157
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94519730
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Thanks :D :*
Het is idd haast niet te geloven wat het kan doen, echt geweldig! Ben zo blij dat ik dankzij dit topic bij MAC ben geweest O+

[..]

:D Mag altijd!
Oh en de kleuren van m'n basis:
MAC Studio Sculpt SPF 15 - NW20
MAC Skinfinish natural - Medium
MAC Cremeblend blush - Ladyblush

Brushes:
Foundation: Gérard Binard Euosynthetic (toch nog gevonden op de brush!)
Blush: MAC nr 188 O+ Echt, beste ooit
Oogschaduw: MAC nr. 239
Blender: 217

[ afbeelding ]

Straks weer lekker effe schoonmaken O+ Warm water+beetje MAC brushcleaner = *)
Wat gaaf joh. :D O+ Heb je de lichtste foundation? Ik bedoel meer; is die NC of NW (ofzo) 15 de lichtste kleur?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_94521227
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat gaaf joh. :D O+ Heb je de lichtste foundation? Ik bedoel meer; is die NC of NW (ofzo) 15 de lichtste kleur?
Volgens mij is bij NC 15 de lichtste, en bij NW is 20 de lichtste (not surprised, heb eigenlijk overal de lichtste).
Mja, zonder de poeder zou de foundation er net iets te donker uit zien, en niet lekker op m'n huid liggen. Dankzij de poeder is het perfect qua kleur :Y

Grappig trouwens, ze twijfelden (met z'n 2en :+) over welke blush goed zou zijn. Toen hebben ze de creme blush op gedaan (veel!) en daarna laagje poeder erover. Perfect! Hadden ze zelf nog niet geprobeerd met die creme blush, grappig.
Door die poeder blijft de blush goed zitten, de hele dag :Y (btw, als ik nu een foto maak van m'n gezicht: ziet er nog precies hetzelfde uit als vanmorgen!)

Op de website zijn de kleuren redelijk goed te zien:
http://www.maccosmetics.c(...)oundation/index.tmpl

Sowieso, laat je adviseren! :Y
  woensdag 23 maart 2011 @ 19:00:02 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94521546
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Volgens mij is bij NC 15 de lichtste, en bij NW is 20 de lichtste (not surprised, heb eigenlijk overal de lichtste).
Mja, zonder de poeder zou de foundation er net iets te donker uit zien, en niet lekker op m'n huid liggen. Dankzij de poeder is het perfect qua kleur :Y

Grappig trouwens, ze twijfelden (met z'n 2en :+) over welke blush goed zou zijn. Toen hebben ze de creme blush op gedaan (veel!) en daarna laagje poeder erover. Perfect! Hadden ze zelf nog niet geprobeerd met die creme blush, grappig.
Door die poeder blijft de blush goed zitten, de hele dag :Y (btw, als ik nu een foto maak van m'n gezicht: ziet er nog precies hetzelfde uit als vanmorgen!)

Op de website zijn de kleuren redelijk goed te zien:
http://www.maccosmetics.c(...)oundation/index.tmpl

Sowieso, laat je adviseren! :Y
Ah, zit dat zo. :7 Haha ja ik ook gok ik :+ Bleekscheten FTW *O*
Ah :D
Haha wat leuk van die blush! :D O+ Leuk dat ze zo ff wat uitproberen :D
Nice :o :D
Ja idd, ik zit erover te denken om (als ik geld heb) daar ook eens langs te gaan :Y
Thx voor de info iig! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_94526484
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:12 schreef GotC het volgende:
:D Mag altijd!
Oh en de kleuren van m'n basis:
MAC Studio Sculpt SPF 15 - NW20
MAC Skinfinish natural - Medium
MAC Cremeblend blush - Ladyblush

Brushes:
Foundation: Gérard Binard Euosynthetic (toch nog gevonden op de brush!)
Blush: MAC nr 188 O+ Echt, beste ooit
Oogschaduw: MAC nr. 239
Blender: 217

[ afbeelding ]

Straks weer lekker effe schoonmaken O+ Warm water+beetje MAC brushcleaner = *)
Lijkt me leuk O+ Fokkers opmaken enzo haha :+

Ah nice, O+
Yes! 188 = nice al heb ik de 187 :P maar principe is dus zelfde alleen de 188 is kleiner..

Nou je de smaak te pakken hebt, krijgen we meer foto's :D ?
pi_94526557
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat gaaf joh. :D O+ Heb je de lichtste foundation? Ik bedoel meer; is die NC of NW (ofzo) 15 de lichtste kleur?
Ja 15 = het lichtste ..
en voor mijn gevoel als ik het afpoeder is hij net iets te donker... moet net een 10 hebben maar die hebben ze niet

NC = Neutral Cool
NW = Neutral Warm
ligt dus aan je ondertonen of je koud of warm bent ( rood of geel )
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:49:47 #162
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_94527313
Ik ben terug van de Sephora Leidschendam *O*
Ik heb gescored:

Make up Setting Mist (spray)
Perfection Primer (tube)
Brunette Eyes nummer 08 paletje, met 4 kleuren oogschaduw en 1 poederliner erin.
Mono Eyeshadow nummer 25, Porcelain
Blush nummer 1, Rose Rebelle
Kohl & Liner potlood, Waterproof, nummer 03, Keep Brown

Ik heb nog niks echt uitgeprobeerd (morgenochtend! Jeuh!), maar het potlood lijkt me echt geweldig! Goede kleur bruin, glijdt lekker over je huid en is goed gepigmenteerd. Als die morgen fijn is haal ik nog een back-up en een andere kleur.
Als de primer fijn is haal ik er daar nog 1 van.

De bronzer (Sun Disk) is trouwens echt een aanrader, maar omdat ik er al 1 heb (waar ik nog zeker 3 jaar mee doe), heb ik hem nu niet meegenomen :D

* BBQ-kip is blij! *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_94527333
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben terug van de Sephora Leidschendam *O*
Ik heb gescored:

Make up Setting Mist (spray)
Perfection Primer (tube)
Brunette Eyes nummer 08 paletje, met 4 kleuren oogschaduw en 1 poederliner erin.
Mono Eyeshadow nummer 25, Porcelain
Blush nummer 1, Rose Rebelle
Kohl & Liner potlood, Waterproof, nummer 03, Keep Brown

Ik heb nog niks echt uitgeprobeerd (morgenochtend! Jeuh!), maar het potlood lijkt me echt geweldig! Goede kleur bruin, glijdt lekker over je huid en is goed gepigmenteerd. Als die morgen fijn is haal ik nog een back-up en een andere kleur.
Als de primer fijn is haal ik er daar nog 1 van.

De bronzer (Sun Disk) is trouwens echt een aanrader, maar omdat ik er al 1 heb (waar ik nog zeker 3 jaar mee doe), heb ik hem nu niet meegenomen :D

* BBQ-kip is blij! *O*
wtf nu al
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:52:08 #164
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_94527434
Ben er uit werk meteen heen gegaan. Was half 7 in Leidschendam, half uurtjes later liep ik al de winkel uit :)
Ben niet naar Den Haag gegaan (alhoewel ik er vlakbij werk) omdat het daar vaak zo'n teringzooi is in de winkel. Graaiende tieners enzo, da's in Leidsenhage toch nog wat beter geregeld :P

Edit: oh ja, als je er komt, neem absoluut de groentequiche mee, is echt súperlekker! Ik zit het nu te eten als avondeten :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_94527443
Dames O+ Ik lees af en toe wat mee en heb al wat nuttige tips opgepikt hier. Nu wil ik heel graag een smokey eye gaan maken. Heb het ooit eens geprobeerd, maar toen leek ik meer op een panda :')

Morgen wil ik graag wat make up gaan kopen daarvoor, hebben jullie nog tips? Bestaat er een goed smokey eye palette of kan ik beter losse kleurtjes kopen?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:54:00 #166
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_94527539
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef Lolaatje het volgende:
Dames O+ Ik lees af en toe wat mee en heb al wat nuttige tips opgepikt hier. Nu wil ik heel graag een smokey eye gaan maken. Heb het ooit eens geprobeerd, maar toen leek ik meer op een panda :')

Morgen wil ik graag wat make up gaan kopen daarvoor, hebben jullie nog tips? Bestaat er een goed smokey eye palette of kan ik beter losse kleurtjes kopen?
Het zit hem niet zozeer in de kleurtjes, maar meer in de techniek. En wat voor oogvorm je hebt.
Ikzelf heb geen goede techniek en mini-spleet-priegel-oogjes, dus ik kan je niks aanraden helaas :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_94527599
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Het zit hem niet zozeer in de kleurtjes, maar meer in de techniek. En wat voor oogvorm je hebt.
Ikzelf heb geen goede techniek en mini-spleet-priegel-oogjes, dus ik kan je niks aanraden helaas :P
Haha :P Goed punt, het wordt sowieso veel oefenen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_94527741
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben terug van de Sephora Leidschendam *O*
Ik heb gescored:

Make up Setting Mist (spray)
Perfection Primer (tube)
Brunette Eyes nummer 08 paletje, met 4 kleuren oogschaduw en 1 poederliner erin.
Mono Eyeshadow nummer 25, Porcelain
Blush nummer 1, Rose Rebelle
Kohl & Liner potlood, Waterproof, nummer 03, Keep Brown

Ik heb nog niks echt uitgeprobeerd (morgenochtend! Jeuh!), maar het potlood lijkt me echt geweldig! Goede kleur bruin, glijdt lekker over je huid en is goed gepigmenteerd. Als die morgen fijn is haal ik nog een back-up en een andere kleur.
Als de primer fijn is haal ik er daar nog 1 van.

De bronzer (Sun Disk) is trouwens echt een aanrader, maar omdat ik er al 1 heb (waar ik nog zeker 3 jaar mee doe), heb ik hem nu niet meegenomen :D

* BBQ-kip is blij! *O*
zijn de mist en primer ook in de actie van 3 voor 10?
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:05:43 #169
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_94528258
Yep :Y
Die heb ik dus maar meteen meegenomen om uit te proberen :)
Durfde er geen meerdere mee te nemen omdat ik niet weet of ze fijn zijn.
Heb jij er ervaring mee?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_94528358
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Yep :Y
Die heb ik dus maar meteen meegenomen om uit te proberen :)
Durfde er geen meerdere mee te nemen omdat ik niet weet of ze fijn zijn.
Heb jij er ervaring mee?
nee maar nu wil ik ze ook :')!

ik ben een lijstje aan het maken :@
pi_94528448
Primer is een held! Ik haal er morgen minstens 3

als ze op voorraad zijn :P
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_94528450
Vraagje: ik heb een oily skin, maar ik gebruik nu de primer van sephora zelf, dat kleine doorzichtige pompje. Is dat spul juist niet heel oily en wordt mijn gezicht daar alleen maar erger van? Ik heb het idee dat mijn primer van Chanel (base lumiere) veel minder oily is, of licht dat aan mij? Welke primer bij sephora zou t beste voor mij zijn?
pi_94528612
Ik zou vanavond naar Den Haag gaan, maar: geen zin! Nu morgenochtend om 9.30u met vriendin afgesproken bij de V&D! Ik ben benieuwd! Ik ben ook een oily skin en gebruik nu de primer van Too Faced, dus ik ben benieuwd of de primer van Sephora ook zo goed is.

Jouw buit ziet er gaaf uit, BBQ-kip!
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:12:22 #175
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_94528659
Ik heb de primer in het pompje nog ongebruikt in mijn lade liggen van de vorige 3 voor 10,- actie... (haha, oeps!) Ik heb het alleen geprobeerd in de winkel en 1 keer met een proefmonsterje.
Ik heb nu de tube primer gekocht en die lijkt wat minder olie-achtig (olie-achtig is eigenlijk gewoon siliconen die je op je gezicht smeert).
Ik ga het gewoon komende tijd proberen :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')