quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS!!!!
Jonguh wat kunnen vrouwen toch bekrompen zijn als het om andere vrouwen gaat!![]()
![]()
We kunnen niet allemaal mien doorsnee zijn zeg! Ga jullie allemaal schamen!
Solly!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef itsme het volgende:
Mooite. 5 minuten zei je?Had al 2 hoofdstukken uit kunnen lezen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ik mis Guido...die had het allemaal wat luchtiger gemaakt
Wie had dat ooit gedacht, ik ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
KAK!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ik mis hem ook wel een klein beetje.. hij kon inderdaad overal goed de humor inbrengen..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
Karim is leuk maar niet voor dit programma. Hij lult te veel en wil met iedereen (minus Servio ) vriendjes zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een enorm zwak voor Karim.
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
van de dames danst monique toch wel het beste dus denk mo-Alex
Door gewoon in bed te blijven liggen jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Tamaartje het volgende:
met een opdracht niet hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Door gewoon in bed te blijven liggen ja
Hij was sleutelbewaarder geweest... dus iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Door gewoon in bed te blijven liggen ja
Hahaha echt hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef beequeen het volgende:
Laura en Karim zijn echt twee houten klazen.
Servio's geheimquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef ieniemieniee het volgende:
ok ik begreep servio toen hij meende de pasjes te moeten oefenen om anderen te helpen, maar om nu nog steeds met zn onzichtbare buddy te dansen..
Ik vind hem enig voor dit programma, maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Karim is leuk maar niet voor dit programma. Hij lult te veel en wil met iedereen (minus Servio ) vreindjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |