de stervende zwaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef Ireth het volgende:
Lau en Karim gaan winnen! Al is het maar alleen op houding en stijl! (wat wordt nu de rol van Servio?)
Versabommiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS!!!!
Jonguh wat kunnen vrouwen toch bekrompen zijn als het om andere vrouwen gaat!![]()
![]()
We kunnen niet allemaal mien doorsnee zijn zeg! Ga jullie allemaal schamen!
Ik kan er niks aan doen maar Geer is echt de enige die ik leuk vind in dat hok.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef mootie het volgende:
Sharon: Mag ik je rode lippenstift even lenen, schat?
Gerard: Zeker!
Ik ook, Geer doet haar goed :-)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind Jo steeds leuker worden, ben ik dan ook jaloers?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar Geer is echt de enige die ik leuk vind in dat hok.
Oe, dan moeten de dames als ie eenmaal ligt even vakkundig hun hakjes in zijn ledematen spiesen!quote:
me tooquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan winnen Sharon en flipquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Servio het enige jurylid zal zijn.
Ja, die moet zich een korter kapsel laten aanmeten waar haar haar in het gezicht valt.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me lastig worden....... Als Stervio beoordeeld hoor ik die stam van Jojanka weer.... "Ikke, ikke!"quote:
OT: Wel al aanwezig in de SCquote:
gr aafke draculaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Stability het volgende:
oh oh oh maik !!! brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |