Daar zijn Mubarak en Ali niets bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
31 miljard dollar is de schatting van de banktegoeden van Kadhafi, hoor ik net bij Nieuwsuur. Die baasjes in die regio zorgen goed voor zichzelf.
slaap lekker Disanaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zijn Mubarak en Ali niets bij.
Welterusten aan wie nog wakker is
Jouw dag begint net?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en een liedje om de dag mee te beginnen![]()
Beetje voorbarig hè. Het ziet er mooi uit, maar is nog best fris.quote:
De zon staat op het balkonnetje maar ik heb het lef gewoon nog niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik prefereer voorbarigheid boven voorzichtigheid. In mijn tuin is het heerlijk.
Ik wacht nog een uurtje of anderhalf dan is het zonnetje wat fellerquote:Op zondag 20 maart 2011 12:04 schreef Disana het volgende:
Gewoon even vijf minuutjes zonnebaden, D_K. En dan weer lekker naar de warmte binnen. Dat zal je goed doen.
Klinkt wel prettig, Cc. Maar misschien is het hier toch nog kouder al schijnt de zon. De jonge katten zijn dapperder dan ik, ik geniet wel achter glas.
Hebben jullie nog Weerwolfen gezien !quote:Op zondag 20 maart 2011 12:12 schreef Laysa het volgende:
De maan vannacht was echt![]()
we reden om half 12 terug en het leek wel of het schemerde
Die heb ik wel eens eerder gezien. Echt lachwekkendquote:Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben jullie nog Weerwolfen gezien !![]()
dit toepje moet je echt effe klikken![]()
Uit de wind in de zon, heerlijk !quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zonnetje is best lekker nog! Dadelijk even buiten zitten
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens eerder gezien. Echt lachwekkend
Je moet niet zo spammen met die toepjes !quote:
Hier staat de hele FANNsterbank nog vol onbeluisterde tjoepjes.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet niet zo spammen met die toepjes !![]()
![]()
Get down deeper and down
Down down deeper and down
Down down deeper and down
Get down deeper and down
![]()
![]()
Huh?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Disana het volgende:
Ik zit even naar die twee mensen uit dat andere topic te kijken, maar ze doen niks.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier staat de hele FANNsterbank nog vol onbeluisterde tjoepjes.
jammer want op zich vind ik zoiets al snel vermakelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Disana het volgende:
Ik zit even naar die twee mensen uit dat andere topic te kijken, maar ze doen niks.
wel fijn dat ze er weer zijn, alleen beetje flauw dat ze er 3 dagen niet waren ivm zijn verkoudheidquote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel deze:
[LIVETOPIC]#4 Waar de bank nog even mooi is als altijd
Beetje slap inderdaad, maar ze zien er ook niet zo stevig uit dus daar zal het wel aan liggenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
wel fijn dat ze er weer zijn, alleen beetje flauw dat ze er 3 dagen niet waren ivm zijn verkoudheid
Rob heeft de kleren van Frank Zappa uit 1973 geërfd?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel deze:
[LIVETOPIC]#4 Waar de bank nog even mooi is als altijd
Haquote:Op zondag 20 maart 2011 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rob heeft de kleren van Frank Zappa uit 1973 geërfd?
Afgewezen voor Secret Story, denk ikquote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha
Ik heb eigenlijk geen idee van de achtergrond van deze mensen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
Hiero nog een eentje dan![]()
![]()
![]()
![]()
Love While You Can
There should be no advising in love
Lovers can settle things themselves
That's why I am singing my song
With such a refrain.
Love while you are up to it
Be jealous while you're up to it
Suffer while you're up to it
Dream while you are up to it
If someone has been abandoned
Don't you show your compassion
Offences come and go
And we are to fight for happiness again
I am singing nothing but truisms
And of course everyone knows them
That's why my heart
Sincerely repeats the same refrain.
zal je vertellen Disana, verleden jaar had Spapaars nog iemand uit zo een stream gecapt, echt ik schrok me de kolere was gewoon mijn moeder, was 1 gezicht, ik had het bewaard en liet het me zusje zien ik zeg kijk eens wie is dit, ze zegt he dat is mama ( kan niet want mijn moeder is dood) maar ging echt steeds kijken heel naar vond ik het.ik legde haar alles uit dat er mensen zijn die bloot enzo achter een webcam zitten, die vrouw die erop stond woont gewoon in frankrijk ( dacht ik) maar was zo eng was gewoon mijn moeder leek wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha
Ik heb eigenlijk geen idee van de achtergrond van deze mensen.
Ze passen inderdaad niet in de eenheidsworst waarvoor gekozen is.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Afgewezen voor Secret Story, denk ik
Dat lijkt mij ook flink schrikken. Maar je weet natuurlijk maar nooit of een bepaald gezicht niet ineens terug komt in verre familie.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal je vertellen Disana, verleden jaar had Spapaars nog iemand uit zo een stream gecapt, echt ik schrok me de kolere was gewoon mijn moeder, was 1 gezicht, ik had het bewaard en liet het me zusje zien ik zeg kijk eens wie is dit, ze zegt he dat is mama ( kan niet want mijn moeder is dood) maar ging echt steeds kijken heel naar vond ik het.ik legde haar alles uit dat er mensen zijn die bloot enzo achter een webcam zitten, die vrouw die erop stond woont gewoon in frankrijk ( dacht ik) maar was zo eng was gewoon mijn moeder leek wel.
heb het geloof ik tegen laysa toen vertelt, dus je hebt een dubbelganger ergens op de wereld.
zal het eens opzoeken.
Wij hebben de broer van Laysa al een keertje op de TV gezien in een Amerikaans programma.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Toverheks het volgende:
heb het geloof ik tegen laysa toen vertelt, dus je hebt een dubbelganger ergens op de wereld.
zal het eens opzoeken.
Zo heeft m'n vader eens twee verre familieleden op bezoek gehad die al generaties terug naar Amerika geëmigreerd waren. Het leken wel drie broers samenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
Maar je weet natuurlijk maar nooit of een bepaald gezicht niet ineens terug komt in verre familie.
ik kan het niet vinden, dacht in het vieze mannetjes topic zoiets pppffttt wilde eerst nog Spapaars mailen waar het vandaan kwam, mijn zus dacht frankrijk en ja haar kant van de familie komt uit frankrijk maar was zo eng, precies zoals mijn moeder deed vinger naar haar gezicht enzo staan 3 foto`s van dat mens ze was niet bloot had t shirt en onderbroek aan maar echt eng, we hebben zelf de meubels bekeken weet wel dat mijn zus zij nee zulke stoelen had ze niet, maar heb er toen wel erg slecht van geslapen kan ik het vinden laat ik je het zien met een foto van mijn moeder erbij. ( toen ze nog haar had0quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook flink schrikken. Maar je weet natuurlijk maar nooit of een bepaald gezicht niet ineens terug komt in verre familie.
Ja als je het kunt vinden wil ik het wel eens zien. Het is toch niet eng joh, het is juist leuk net zoals bij Scrute met die drie 'broers'.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden, dacht in het vieze mannetjes topic zoiets pppffttt wilde eerst nog Spapaars mailen waar het vandaan kwam, mijn zus dacht frankrijk en ja haar kant van de familie komt uit frankrijk maar was zo eng, precies zoals mijn moeder deed vinger naar haar gezicht enzo staan 3 foto`s van dat mens ze was niet bloot had t shirt en onderbroek aan maar echt eng, we hebben zelf de meubels bekeken weet wel dat mijn zus zij nee zulke stoelen had ze niet, maar heb er toen wel erg slecht van geslapen kan ik het vinden laat ik je het zien met een foto van mijn moeder erbij. ( toen ze nog haar had0
nou ik vond het eng, echt eng omdat het echt net mijn moeder was en dat kan helemaal niet me ma is dood maar gewoon was haar of haar 2lingzuster ( die had ze wel maar die is bij de geboorte toen overleden)quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja als je het kunt vinden wil ik het wel eens zien. Het is toch niet eng joh, het is juist leuk net zoals bij Scrute met die drie 'broers'.
Dan denk ik echt aan een bloedverwant.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik vond het eng, echt eng omdat het echt net mijn moeder was en dat kan helemaal niet me ma is dood maar gewoon was haar of haar 2lingzuster ( die had ze wel maar die is bij de geboorte toen overleden)
Dan heb ik veel bloedverwanten. Ik heb nou eenmaal gewoon een standaard hoofd en lichaamsbouw.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan denk ik echt aan een bloedverwant.
Dat kan best denk ik. Dat een type zich wijd verspreid heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb ik veel bloedverwanten. Ik heb nou eenmaal gewoon een standaard hoofd en lichaamsbouw.
De gewone man, hij is eindelijk gevondenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb ik veel bloedverwanten. Ik heb nou eenmaal gewoon een standaard hoofd en lichaamsbouw.
De Dikke Man zeker. Blech.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:39 schreef Toverheks het volgende:
nou kan het niet vinden ga vanavond wel ff zoeken want wordt een beetje misselijk kom steeds die vieze vette blote vent tegen in het topic.
Ik zie nu pas dat hij een Faceboek-pagina heeft. Met vrienden als Palma en... Doutzen Kroes? Hoe komt ie daar nou aan. En Alsido, Bart Boonstra van de flipfloppende ledematen, Dennis Bax natuurlijk, haha Harry Loco, Huubje, en Vlemmix natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Nuninga heb ik ook al een hele tijd niet meer in beeld gezien.
Ik had al gezien dat jij veel poezenvriendjes hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij een Faceboek-pagina heeft. Met vrienden als Palma en... Doutzen Kroes? Hoe komt ie daar nou aan. En Alsido, Bart Boonstra van de flipfloppende ledematen, Dennis Bax natuurlijk, haha Harry Loco, Huubje, en Vlemmix natuurlijk.
Waarom heb ik alleen maar poezenvrienden?
Ik heb niet eens Facebook en m'n Hyves loopt leeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij een Faceboek-pagina heeft. Met vrienden als Palma en... Doutzen Kroes? Hoe komt ie daar nou aan. En Alsido, Bart Boonstra van de flipfloppende ledematen, Dennis Bax natuurlijk, haha Harry Loco, Huubje, en Vlemmix natuurlijk.
Waarom heb ik alleen maar poezenvrienden?
Als je daar eenmaal aan begint, gaat Facebook steeds meer poezenvrienden voorstellen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat jij veel poezenvriendjes hebt
Doen er nog veel mensen aan Hyves? Ik krijg een beetje het idee dat het passé is.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens Facebook en m'n Hyves loopt leeg.
Veel mensen verhuizen naar Facebook. Maar alles op z'n tijd: ik heb nog maar kort geleden een YT-account genomen, Facebook moet nog maar even wachten.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Doen er nog veel mensen aan Hyves? Ik krijg een beetje het idee dat het passé is.
ik las iets over een verkoudheid op de tweets, heb zelf verder nog helemaal niet gekekenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze passen inderdaad niet in de eenheidsworst waarvoor gekozen is.
Ik lees op hun tweets iets over een dodelijke ziekte. Voordat ik meer weet, ga ik maar even geen grapjes maken over deze mensen
Facebook vind ik alleen leuk voor thema's. Ik heb poezen, jij zou bijvoorbeeld Zappa kunnen nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel mensen verhuizen naar Facebook. Maar alles op z'n tijd: ik heb nog maar kort geleden een YT-account genomen, Facebook moet nog maar even wachten.
Die tweets zijn van een hoog en onbegrijpelijk zweefgehalte, die ziekte blijkt van iemand anders.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las iets over een verkoudheid op de tweets, heb zelf verder nog helemaal niet gekeken
De fans van Zappa zijn allemaal heren van middelbare leeftijdquote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Facebook vind ik alleen leuk voor thema's. Ik heb poezen, jij zou bijvoorbeeld Zappa kunnen nemen.
En dat is niet je doelgroep?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De fans van Zappa zijn allemaal heren van middelbare leeftijd
Ja en oude mannen hebben niets meer te meldenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De fans van Zappa zijn allemaal heren van middelbare leeftijd
Precies. Kijk maar naar Secret Story, daar zitten ook geen oude mannen in.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en oude mannen hebben niets meer te melden
Bovendien zijn Zappa-fans toch al van die leeghoofdenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Kijk maar naar Secret Story, daar zitten ook geen oude mannen in.
Frank is de gemeenschappelijke vriend van Femke Halsema en mij op Hyvesquote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Disana het volgende:
Ah, ik blijk zelfs een gemeenschappelijke vriend te hebben met een Zappa-fan op Facebook.
Nou, wie weet wie je tegenkomt als je met je Zappa-fanschap op Facebook gaat zitten.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Frank is de gemeenschappelijke vriend van Femke Halsema en mij op Hyves
Eigenlijk is het wat raar om fan van Zappa te zijn. Frank had z'n fans ook niet erg hoog zitten.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, wie weet wie je tegenkomt als je met je Zappa-fanschap op Facebook gaat zitten.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb niet eens vrienden. Ik heb nep-accounts aangemaakt zodat het lijkt alsof ik vrienden heb.
Ik weet geen beter woord.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wat raar om fan van Zappa te zijn. Frank had z'n fans ook niet erg hoog zitten.
ah, zoiets als huubfan zijn, mja.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wat raar om fan van Zappa te zijn. Frank had z'n fans ook niet erg hoog zitten.
Nee, ik ook niet. Maar als je doorgaans hoort of leest hoe fans zich in allerlei bochten wringen om hun held of heldin te verdedigen, dat heb ik niet echt in me. Dat-ie dood is maakt het wel wat makkelijker, dan is alles wat beter te overzien.quote:
ja kom er nu dus op deze manier achterquote:
Op Facebook heb je Farmville, Cityville, Frontierville. Zien er leuk uit, beetje bouwen, beetje spullen krijgen van andere users (buren). Is dat niets voor jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, zoiets als huubfan zijn, mja.
Ik krijg de griep denk ik, alles doet me pijn.
Dees, lees je toevallig mee? Ik zoek nog leuke gratisch apps.
Dat snap ik wel, maar qua andere woorden kom ik niet verder dan 'adept' en dat is het ook niet. Bewonderaar?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar als je doorgaans hoort of leest hoe fans zich in allerlei bochten wringen om hun held of heldin te verdedigen, dat heb ik niet echt in me. Dat-ie dood is maakt het wel wat makkelijker, dan is alles wat beter te overzien.
Alleen omdat ik je dochters wil hosselen!quote:
Zonder gevloek geen bevredigende knutselpartij, zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Met de tram naar de Gamma, houten bankje gekocht, naar de tramhalte gesjouwd, er weer uit, mijn straat door gesjouwd. In elkaar gezet met de nodige verwensingen en een knijpblaar, eindelijk klaar, met slot en al voor het huis gezet. Zon achter de huizen hier tegenover`
Moest toevallig net aan Cc en haar hangmat denken toen ik op marktplaats een hangmat zag.
uit zelfbescherming begin ik er maar niet aanquote:Op zondag 20 maart 2011 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Facebook heb je Farmville, Cityville, Frontierville. Zien er leuk uit, beetje bouwen, beetje spullen krijgen van andere users (buren). Is dat niets voor jou?
Dan weet ik verder ook niets. Alle spelletjes zijn verslavend zolang je ze nog niet helemaal uitgediept hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
uit zelfbescherming begin ik er maar niet aan
Dat hoop ik ook, hij staat er in ieder geval klaar voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder gevloek geen bevredigende knutselpartij, zeg ik altijd maar.
Nu nog een mooie zomer om op je bankje te kunnen zitten.
Heb je die luie negert dan enkel om te neuken?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, hij staat er in ieder
geval klaar voor.
Mijn idee. Ik ben blij dat we geen tuin hebben!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je die luie negert dan enkel om te neuken?
Zit al een paar uur zelfs in m'n blote bassie in de tuin. Voor de eerste maal van dit jaar het gras gemaaid. Van mij mogen ze het volstorten met beton!
Haha... er stond eerst thuis.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik ben blij dat we geen thuis hebben!
Yep. Ik ben dyslectisch dus ik moet wachten op de spellingscontrole.quote:
Ben jij dyslectisch ???quote:Op zondag 20 maart 2011 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Ik ben dyslectisch dus ik moet wachten op de spellingscontrole.
Ja ik zag mijn gras ook alweer lang worden, ik doe net of ik het even niet gezien heb. Daarnaast wil ik altijd alles graag zelf doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je die luie negert dan enkel om te neuken?
Zit al een paar uur zelfs in m'n blote bassie in de tuin. Voor de eerste maal van dit jaar het gras gemaaid. Van mij mogen ze het volstorten met beton!
Da's een leuke manier om te zeggen, die vent doet geen reetquote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zag mijn gras ook alweer lang worden, ik doe net of ik het even niet gezien heb. Daarnaast wil ik altijd alles graag zelf doen.
De krat schultenbrau ook?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, hij staat er in ieder geval klaar voor.
filumpie blijft steeds steken bij mijquote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
Gister was ik bezig met een experimentje op youtube, zo m'n vissen weer eten geven![]()
Dan moet je het denk ik op een lagere kwaliteit afspelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
filumpie blijft steeds steken bij mij
Ik doe alleen aan Hoge Kwaliteitquote:Op zondag 20 maart 2011 17:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Dan moet je het denk ik op een lagere kwaliteit afspelen.
Ik vind het een beetje saai voor die spannende muziek eronder. Is dit jouw aquarium? Mooi helder.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
Gister was ik bezig met een experimentje op youtube, zo m'n vissen weer eten geven![]()
Rechts naast de tijdsaanduiding kun je de afspeelkwaliteit beïnvloeden, 240p 360p 480p. Voor de rest is het niets bijzonders dan visjes. Mijn bedoeling was om het in 1080pHD af te laten spelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan Hoge Kwaliteit![]()
nah... nee ik weet niet wat je daar mee bedoeld om eerlijk te zijn![]()
enne... wat zou ik dan gaan zien?
Vissies?
Dat laatste herken ik! Dat staat ook altijd bij mij porno-streams!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Rechts naast de tijdsaanduiding kun je de afspeelkwaliteit beïnvloeden, 240p 360p 480p. Voor de rest is het niets bijzonders dan visjes. Mijn bedoeling was om het in 1080pHD af te laten spelen.
Ja je ziet één kardinaalvisje eigenlijk horen die in groepen te leven maar de andere drie zijn door de grotere vissen opgevretenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:06 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje saai voor die spannende muziek eronder. Is dit jouw aquarium? Mooi helder.
Oh jammer. Nou ja, ik had eens guppy's. Die werden allemaal door de kat opgegeten.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:09 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja je ziet één kardinaalvisje eigenlijk horen die in groepen te leven maar de andere drie zijn door de grotere vissen opgevreten
Ik had een goudvis en die at katten!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jammer. Nou ja, ik had eens guppy's. Die werden allemaal door de kat opgegeten.
Een heel uur in de oven, is dat wel nodig?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb een nieuw recept voor de liefhebberts![]()
Deels uit mijn geheugen en deels zelluf verzonnen.
kook 3 of 4 of voor mij part 10, moet je zelluf weten, Aubergine's.
(ik had er 4)
minuutje of 5 tot 10 koken
Fruit VEEEEEL uien in VEEEEEL olijfolie...
snij VEEEEEL knoflook in stukkies,
in mijn geval een heel bolletjevoor die 4 aubergine's
snij de aubergine's in stukken (wel bij Turks winkeltje halen die aubergine's
anders krijg je van die grote rare dingen, zien er mooi uit, maar zitten vol water)
Doe de uien met olijfolie in ovenschaal, met stukken aubergine en de knoflook,
blik gepelde of gezeefde tomaten erbij, ik heb er ook nog een zooitje verse
tomaten ingeflikkerd, even door de blender enzo,
uurtje in de oven, en stokbrood erbij ...
Was lekker !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik stink wel 3 dagen uit mijn muil denk ik![]()
nah.. om eerlijk te zijn heb ik de schaal er na 49 minuten uitgehaald eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Een heel uur in de oven, is dat wel nodig?
Ik geloof je graagquote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. om eerlijk te zijn heb ik de schaal er na 49 minuten uitgehaald eigenlijk![]()
je moet effe af en toe kijken![]()
ik had de oven op 200 graden trouwens, het was een probeerseltje,
maar ECHT lekker !
O....zoiets maak ik ook weleens en dan doe ik er nog een kwart bosje verse koriander doorheen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ojah, en zwarte peper en zout erin natuurlijk ! [ afbeelding ]
Fatima maakt Achmed wel eens klaar!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:34 schreef Coos het volgende:
[..]
O....zoiets maak ik ook weleens en dan doe ik er nog een kwart bosje verse koriander doorheen.
Ook van Achmed.
Gebruik ik nooit volgens mij dat korianderquote:Op zondag 20 maart 2011 17:34 schreef Coos het volgende:
[..]
O....zoiets maak ik ook weleens en dan doe ik er nog een kwart bosje verse koriander doorheen.
Ook van Achmed.
Laten we hopen dat Achmed hetzelfde doet bij Fatimaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fatima maakt Achmed wel eens klaar!
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's een leuke manier om te zeggen, die vent doet geen reet
We gaan seksen *wink* *wink* *knipoog* Snap je hem? *wink*quote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe komen we zo snel van eten naar sex ?![]()
De Kardinaal weer heur![]()
Ik had het bij de frikandel al in de gaten.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe komen we zo snel van eten naar sex ?![]()
De Kardinaal weer heur![]()
ja, dan moet ie die besmette kippenpoten ophalen bij die slachterij in barneveldquote:Op zondag 20 maart 2011 17:35 schreef Coos het volgende:
Ben nog even snel naar Achmed geweest voor een paar grote kippenpoten en een bosje selderij. Morgen verse kippensoep maken.![]()
Op maandag is Achmed namelijk gesloten.
How's your fatherquote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We gaan seksen *wink* *wink* *knipoog* Snap je hem? *wink*
Slobkousen? Wat zijn dat voor kousen? Slobberige sokken?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand tips voor een paar mooie slobkousen?
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slobkousen? Wat zijn dat voor kousen? Slobberige sokken?
Daarom zoek ik ook slobkousen!quote:
Blijft ze drijvequote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
goh ik kijk ff life4 you inge de bruin met robbie williams pppfftt die inge heeft zich ff vol laten spuiten met botox en der lippen echt geen gezicht.
Dat doen alle wijven als ze dood zijn!quote:
Peter wie?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef Disana het volgende:
Ik ben nu vriendjes met Peter Nuninga op FacebookIemand zei dat hij zich lang niet meer had laten zien, maar hij is dus wel alive and kicking.
Die had mij een tijd geleden gevraagdquote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef Disana het volgende:
Ik ben nu vriendjes met Peter Nuninga op FacebookIemand zei dat hij zich lang niet meer had laten zien, maar hij is dus wel alive and kicking.
Oh, nou als het mij te dol wordt zet ik mensen op negeerquote:Op zondag 20 maart 2011 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die had mij een tijd geleden gevraagd![]()
maar die postte zoveel dingen ik werd er gek van dus die heb ik er af gegooid
Dat zegt mij allemaal nietsquote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou als het mij te dol wordt zet ik mensen op negeer
D_K, ik vergeet wel eens dat jij niet in het rls-subforum zit vanwege de rls'sen. Maar Peter is dus van De Bunker. Dementor weet er alles van.
Ik Ben benieuwd wat jij dr van gaat vindenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
D_K, ik vergeet wel eens dat jij niet in het rls-subforum zit vanwege de rls'sen. Maar Peter is dus van De Bunker. Dementor weet er alles van.
Ik zie dat hij juist de afgelopen week veel online heeft gezet. Dus misschien is dat wat je merkte.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik Ben benieuwd wat jij dr van gaat vinden
En van SVquote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat naar zijn Bunker-filmpjes te kijken, dus aan Studio Vlemmix dacht ik even niet. Ontegenzeggelijk heeft hij dat aardig op de been weten te houden zolang als het ging.quote:
Heb je al gehoord of je ingeloot bent?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
liesje, ik ben in je stad geweest.
25km gelopen, 'bostocht' alleen amper bos. Route vanaf Den Haag richting Scheveningen, stuk kade, stuk duinen en weer terug richting Den Haag
.
Nope, over 4 weken pas geloof ik.quote:
De hele aankomende week wordt het mooi weerquote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, over 4 weken pas geloof ik.
Schitterend weer vandaag, m'n hoofd is redelijk rood.
O, dan kwam je vlak langs d'r huis. Had jij wel effe dat bankie in elkaar kunnen zetten.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
25km gelopen, 'bostocht' alleen amper bos. Route vanaf Den Haag richting Scheveningen, stuk kade, stuk duinen en weer terug richting Den Haag
.
Maar nog net een paar graden te weinig om ergens in m'n blote reet te gaan liggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
De hele aankomende week wordt het mooi weer
Leuke pitstop had dat kunnen zijn. En dan met een fles wijn in je mik de terugweg lopen.quote:
Zo dat is een flink eind lopen! Je had best even op mijn bankje mogen uit komen rusten hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dan pas?? Maar wel goed dat je flink aan het trainen bent!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, over 4 weken pas geloof ik.
Schitterend weer vandaag, m'n hoofd is redelijk rood.
je geniet weer he Spuitje, wanneer gaan je kinderen weer weg??quote:Op zondag 20 maart 2011 21:47 schreef spuitje het volgende:
Wat een prachtig weer vandaag!! Samen met jongste en haar vriend, manlief en de honden gewandeld bij la roche d'oetre. En de rest van de week blijft het ook mooi weer dus die honden van ons gaan een prachtweek tegemoet!
was lekker weer he vandaag en hoe was je meet?? heb je het gezellig gehad en was je dronkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
Ik heb lekker aan de Rijnkade in de zon gezeten vanmiddag. Zonder jas
Ow ja de meet was tof, acht mensen maar liefstquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was lekker weer he vandaag en hoe was je meet?? heb je het gezellig gehad en was je dronken
oke nou ben blij dat je het gezellig hebt gehad.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja de meet was tof, acht mensen maar liefst
Ja de 7heuvelen maar eens meenemen in de trainingquote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef spuitje het volgende:
Dan pas?? Maar wel goed dat je flink aan het trainen bent!
Ik was twee jaar geleden al wel ingeloot toen er iets heel erg mis ging in mijn voet. Kan de vierdaagse wel vergeten. En daar baal ik ontzettend van want dat was 1 van de dingen die ik tenminste 1 keer gedaan wilde hebben!! Vergeet je niet af en toe ook even heuveltje op, heuveltje af te trainen?? Je moet de 7 heuvelenroute ook he?
Maar ik ga voor je duimen af en toe, je moet gewoon lopen daar!
vind ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, eerst maar eens koffie![]()
En dan nog een beetje na genieten van het weekend.
De liedjes en geluiden moeten maar even wachten tot vanavond.
Het was heerlijk Heks!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:23 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen..............
Deisyy heb je lekker genoten en heb je het leuk gehad ff bijtanken
ik hou niet zo van spelletjes, ben juist op zoek naar andere leuke appsquote:Op maandag 21 maart 2011 09:20 schreef Deisyy het volgende:
Als je net zo nieuwsgierig bent als ik is deze wel leuk![]()
Als je van spelletjes houdt sschijnt Angry Birds heel leuk te zijn, Donald is er op dit moment verslaafd aan en volgens mij heb ik Remlof er ook wel eens over gehoord.
maar dat is zo'n overload, ik wil gewoon van anderen horen wat ze leuk vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan trouwens je apps ook gewoon in een webpagina zien: https://market.android.com/
Inloggen met je gmail account.
Ja, stom dat er niet ergens een export-functie is. Dan had ik m'n lijstje hier ff gepost, heb er behoorlijk wat.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:46 schreef Marrije het volgende:
maar dat is zo'n overload, ik wil gewoon van anderen horen wat ze leuk vinden
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk Heks!
Even lekker relaxen en tijd voor onszelf, ik heb er echt van genoten.
Als battery saver gebruik ik advanced task killer, dan sluit je in één druk op de knop alle toepassingen af.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik hou niet zo van spelletjes, ben juist op zoek naar andere leuke apps
deze is handig, die zie ik net bij die link van jou staan: http://www.androidworld.n(...)ender-battery-saver/
en what's app, heb jij die ook? dat vind ik de handigste tot nu toe
Niet je wekker afsluiten!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Als battery saver gebruik ik advanced task killer, dan sluit je in één druk op de knop alle toepassingen af.
Waliefquote:
Ik geef altijd een vinkje zodat hij alles afsluit, maar mijn wekker doet het altijd. Dat is toch wel vreemdquote:
Hier. Volop!quote:
Ik stuur even een taxi om hem te halen want het kan natuurlijk niet zo zijn dat het noorden zomaar even wordt overgeslagen.quote:
Maar jij had hem vrijdag al en toen hadden wij regen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stuur even een taxi om hem te halen want het kan natuurlijk niet zo zijn dat het noorden zomaar even wordt overgeslagen.
Daar zit wat in.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij had hem vrijdag al en toen hadden wij regen.
Dan heb je 'm ooit in de ignore-lijst gezetquote:Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik geef altijd een vinkje zodat hij alles afsluit, maar mijn wekker doet het altijd. Dat is toch wel vreemd
Een hele zon? Pas maar op dat de boel niet in de fik vliegt. Alhoewel, je hebt nu wel Olie om op het vuur te gooienquote:
Ook jaquote:
oke je had me bericht aan jou gelezen, hij is mooi man ppffftt ben er erg blij mee nu mooie lijsten denk van de week naar de Action wil ze allemaal wel ophangen maar neem er 4.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een hele zon? Pas maar op dat de boel niet in de fik vliegt. Alhoewel, je hebt nu wel Olie om op het vuur te gooien
Ze heeft haar werkkamer aan de voorkant van het huis. Dat is wel grappig, je ziet de stapels boeken, kranten en tijdschriften groeien tot ze meer dan een meter hoog opgestapeld op de vensterbank liggen. Daarna wordt het weer opgeruimd en begint het van voren af aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook ja
Ik zit even op de site van Adeline van Lier te kijken. Hoorde vannacht iets moois. Muddy Waters was het niet, ook al is dat ook wel aardig. Het is een leuke site maar ik geloof dat ik voor een playlist naar de publieke zender moet.
Dan kun je ook nog eens wisselenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke je had me bericht aan jou gelezen, hij is mooi man ppffftt ben er erg blij mee nu mooie lijsten denk van de week naar de Action wil ze allemaal wel ophangen maar neem er 4.
eerst witte en de muren doen komend weekend, nieuwe gordijnen en dan ben ik klaar en dan gaan ze hangen aan de muur.
Ha.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft haar werkkamer aan de voorkant van het huis. Dat is wel grappig, je ziet de stapels boeken, kranten en tijdschriften groeien tot ze meer dan een meter hoog opgestapeld op de vensterbank liggen. Daarna wordt het weer opgeruimd en begint het van voren af aan.
Ja inderdaad. Ik zit ook te kijken.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is toch van The Revolution will not be Televised?
Yep. Vriend van me is totaal gek van hem.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is toch van The Revolution will not be Televised?
Ja prachtig.quote:
hahaha niet eens aan gedacht bedankt voor de tip en natuurlijk bedankt dat ik door jou J Olie heb ontdektquote:Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je ook nog eens wisselen
Dat was waarschijnlijk nav het interview met Willy Wartaal in VK-Magazine.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef Disana het volgende:
Ook van de playlist van vannacht:
Wat een vreemd geluid.
Oh wacht eens, ze zijn van Watskebeurt. Dat kende ik al wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk nav het interview met Willy Wartaal in VK-Magazine.
Tegenwoordig zijn het watjesquote:Op maandag 21 maart 2011 11:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
90% daarvan is alweer dood!
Gangsta rap uit de tijd dat rappers nog gangsters waren!
Ik vind de artiestennaam van hun producer helemaal geweldig: De Neger des Heilsquote:Op maandag 21 maart 2011 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wacht eens, ze zijn van Watskebeurt. Dat kende ik al wel.
Wat is Nederland toch klein. Ik zit nu op de wiki van Wartaal. Zie ik dat ze ook muziek gemaakt hebben voor Het Schnitzelparadijs. En Konijntje blijk ik ook te kennen.
Hahaha.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind de artiestennaam van hun producer helemaal geweldig: De Neger des Heils
Was dat die in driedelig pak en Ray Ban zonnebril?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha.
Heb je de producer van Ali B. trouwens wel eens gezien (op Ned3 misschien)? Die heeft zo'n schattig koppie en hij zingt ook zo lief.
Ja, ik zit me lam te zoeken.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was dat die in driedelig pak en Ray Ban zonnebril?
Dat is hem, dankjewel. Alleen is het hier niet zo'n grote baby, en dat vind ik zo grappig aan hem.quote:
Verrassend weinig foto's van hem op het internet.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is hem, dankjewel. Alleen is het hier niet zo'n grote baby, en dat vind ik zo grappig aan hem.
dat is T pacquote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Deze? Ali B. zit er naast toch?
ja die bedoelde ik ook weet ik veel hoe je die naam schrijft, arme man is al dood, oh nee ze fluisteren dat hij ondergedoken zit voor de mafia.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:29 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen pakje T, gek!
Dat is Tupac of 2Pac Shakur.
Ik had 'm net op mijn oren op de fiets:
Oh, ik dacht bij een tankstation.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:35 schreef Copycat het volgende:
Ain't nothing but a motherfucking gangster party!
Tupac leeft en werkt samen met Elvis in een snackbar.
Nee hoor:quote:
Al jarenquote:
Dat verklaart de TT tenminste!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef Coos het volgende:
Snapshots
maandag 21 maart 2011
Afbaardistan. Kandahar. Mei vorig jaar. Een ploegje Amerikaanse tankboeren onder leiding van sergeant Calvin Gibbs komt een mullah tegen. Kan je in een jolige bui roepen "hoi mullah, hoe is het met moeders?" of "hoi mullah, is de kapper al onderweg?". Doen ze niet. Ze dwingen de mullah om in een greppel naast de weg te knielen. Vervolgens gooit Gibbs hem een handgranaat voor zijn kanus. Mullah dood. Gibbs trekt hem een tand uit en snijdt een pink af. Fotootje gemaakt. Voor later op het dressoir.
Er zijn meer van dit soort foto's gevonden. Lekkere ruige foto's van het schofferen, martelen en kelen van onschuldige burgers en het showen van afgesneden onderdelen. Der Spiegel heeft 4000 van die kiekjes weten te veroveren. Ze zijn zo mogelijk nog erger dan die uit de Abu Ghraib-petoet in Irak. Het weekblad gaat er drie van publiceren. Uit voorzorg zijn de Amerikaanse jongens en meisjes in Kabul en omgeving teruggeroepen naar hun compounds. In afwachting van de shit die de foto's en de verdere onthullingen over hun beestachtig optreden zullen opleveren in Afbaardistan. Naar verwachting zullen nogal wat Afghanen de straat opgaan om hun woede een plekje te geven. En om dat binnen de perken te houden heb je goed opgeleide politie nodig. Nu begrijpen we pas waarom Sapje voor die Nederlandse missie was.
Maar dit terzijde. Voor de zoveelste keer wordt duidelijk wat er bedoeld wordt met "het beschermen van burgers". In Libië hebben de eerste geallieerde bombardementen al 48 onschuldige burgers het leven gekost. Voor het instellen van een no-fly zone.
Dankzij Irak weten we wat dat betekent. Wij zijn voor het instellen van iets anders: een no-die zone. Naïef? Ja, en?
--------------------------------------------------------------------------------
Dit bericht is verschenen in Kleintje Muurkrant actueel
Maar wie wilde je eigenlijk plaatsen?quote:
Wazige autopsie foto van ET of 2pac of een andere vlek.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wie wilde je eigenlijk plaatsen?
Die had ik ook!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar even voor de zwart-witversie gekozen, is wat minder heftig.
kleintje muurkrant.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef Coos het volgende:
Snapshots
maandag 21 maart 2011
Afbaardistan. Kandahar. Mei vorig jaar. Een ploegje Amerikaanse tankboeren onder leiding van sergeant Calvin Gibbs komt een mullah tegen. Kan je in een jolige bui roepen "hoi mullah, hoe is het met moeders?" of "hoi mullah, is de kapper al onderweg?". Doen ze niet. Ze dwingen de mullah om in een greppel naast de weg te knielen. Vervolgens gooit Gibbs hem een handgranaat voor zijn kanus. Mullah dood. Gibbs trekt hem een tand uit en snijdt een pink af. Fotootje gemaakt. Voor later op het dressoir.
Er zijn meer van dit soort foto's gevonden. Lekkere ruige foto's van het schofferen, martelen en kelen van onschuldige burgers en het showen van afgesneden onderdelen. Der Spiegel heeft 4000 van die kiekjes weten te veroveren. Ze zijn zo mogelijk nog erger dan die uit de Abu Ghraib-petoet in Irak. Het weekblad gaat er drie van publiceren. Uit voorzorg zijn de Amerikaanse jongens en meisjes in Kabul en omgeving teruggeroepen naar hun compounds. In afwachting van de shit die de foto's en de verdere onthullingen over hun beestachtig optreden zullen opleveren in Afbaardistan. Naar verwachting zullen nogal wat Afghanen de straat opgaan om hun woede een plekje te geven. En om dat binnen de perken te houden heb je goed opgeleide politie nodig. Nu begrijpen we pas waarom Sapje voor die Nederlandse missie was.
Maar dit terzijde. Voor de zoveelste keer wordt duidelijk wat er bedoeld wordt met "het beschermen van burgers". In Libië hebben de eerste geallieerde bombardementen al 48 onschuldige burgers het leven gekost. Voor het instellen van een no-fly zone.
Dankzij Irak weten we wat dat betekent. Wij zijn voor het instellen van iets anders: een no-die zone. Naïef? Ja, en?
--------------------------------------------------------------------------------
Dit bericht is verschenen in Kleintje Muurkrant actueel
Dit valt nog wel mee! Ik kan me de verovering van Jeruzalem nog wel herinneren!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch van alle tijden, die barbaarsheid van soldaten in den vreemde? Het is erg, maar ik sta er niet van te kijken.
Jawel Honda, staat ook in het NRC met een paar foto's erbij zelfs ...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
kleintje muurkrant.![]()
zoiets komt dus niet in de dagbladen, en zo slaapt iedereen weer verder.
En het gaat maar door. Als er 4000 van dit soort foto's zijn is dat toch verschrikkelijk? Zijn die soldaten echt trots op wat ze hebben gedaan, gaan ze daar thuis over zitten opscheppen bij familie en vrienden?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel Honda, staat ook in het NRC met een paar foto's erbij zelfs ...
Dus voor diegene die dit niet willen zien, niet klikken...
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ilitairen-opgedoken/
In oorlog schijnen andere regels te gelden, mensen worden volkomen knots,
en de helft van ''de jongens'' die weer terug komt uit zo'n oorlog is voor de
rest van zijn leven de weg kwijt, dat zag je toen ook al na de oorlog in Vietnam.
Daar hebben die Amerikanen ook flink huisgehouden trouwens met hun
operatie ''Agent Orange'', tonnen ontbladeringsmiddel werden er toen rondgestrooid
en tot op de dag van vandaag worden er nu nog mismaakte en gehandicapte kinderen
geboren door die troep.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange
ik ga geen foto's van de kinderen plaatsen maar wie ze wil zien moet maar even
googelen op Agent Orange en dan afbeeldingen![]()
Het is gewoon een zooitje in de wereld ...
De HEER is een strijder, HEER is zijn naam. Exodus 15:3quote:
Als mensen naar een oorlog gestuurd worden en nog niet psychisch gestoord warenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
En het gaat maar door. Als er 4000 van dit soort foto's zijn is dat toch verschrikkelijk? Zijn die soldaten echt trots op wat ze hebben gedaan, gaan ze daar thuis over zitten opscheppen bij familie en vrienden?
Mensen hebben elkaar altijd al de meest vreselijke dingen aangedaan. Alleen hadden we daar tot nog niet zo heel lang geleden geen beelden van, nu kunnen we rampen en oorlogen bijna live volgen. Ik word er soms echt misselijk van.
Dat is incorrect. In het verleden waren de meeste soldaten huurlingen. Die kozen zelf voor de strijd.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als mensen naar een oorlog gestuurd worden en nog niet psychisch gestoord waren
toen ze er heen gingen komen ze er wel psychisch gestoord vandaan...
http://welingelichtekring(...)-en-afghanistan.html
Is al eeuwen zo...
Heb je gedeeltelijk gelijk in, sommige gaan vrijwillig, waarom is me een raadsel,quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is incorrect. In het verleden waren de meeste soldaten huurlingen. Die kozen zelf voor de strijd.
Het waren voornamelijk dienstplichtigen die werden ingezet in Vietnam. Je hebt geen keus als je dan moet. Na Vietnam is de dienstplicht voor U.S. mannekes afgeschaft.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je gedeeltelijk gelijk in, sommige gaan vrijwillig, waarom is me een raadsel,
maar goed ook die komen vaak volkomen knots terug, het zijn ook vaak hele jonge
mensen die daar vrijwillig heengaan dus volgens mij hebben ze geen idee in welke
klotezooi ze gaan belanden.
In Vietnam waren er jochies van 19 jaar, geef ze drugs, (want dat kregen ze)
en ze doen de gekste dingen,
de kater kwam later...
Begin 1965 waren er ruim 23.000 Amerikaanse soldaten in Vietnam, maar de meestenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk dienstplichtigen die werden ingezet in Vietnam. Je hebt geen keus als je dan moet. Na Vietnam is de dienstplicht voor U.S. mannekes afgeschaft.
Hier ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed, tis lekker weer vandaag
Daar kan je voor onder behandeling heur.quote:
Okquote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar kan je voor onder behandeling heur.
Dan gaat het tochten toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Copycat het volgende:
Ik ga me maar eens mentaal voorbereiden op mijn yogales zodadelijk.
Namast en adem door je genitaliën!
Nee dat zijn kut schetenquote:
is dit Tpac??quote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar even voor de zwart-witversie gekozen, is wat minder heftig.
Nee zijn bro die is ook zwartquote:
ja had al alles terug gelezen vind het een onsmakelijke foto. net een braadworstje wat open gebarste isquote:
Oh dat ligt niet aan Ian ben ik bang. Lijkt me ook wel leuk om weer eens terug te lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:00 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet of je meeleest ian, maar kan besaid niet weer in de lucht?
Forum van Ian (en nachtzuster) wat een tijdje zeer actief geweest is geweest, door een aantal die hier nog steeds zijn en door een aantal die helaas verdwenen zijn.quote:
okquote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Forum van Ian (en nachtzuster) wat een tijdje zeer actief geweest is geweest, door een aantal die hier nog steeds zijn en door een aantal die helaas verdwenen zijn.
oh nou zelf maar wat in de lucht gegooid danquote:Op maandag 21 maart 2011 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat ligt niet aan Ian ben ik bang. -knip-
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh nou zelf maar wat in de lucht gegooid dan
zeker Sjéésus, onbekende vader en als het tegenzit snel een weeskind.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:33 schreef Coos het volgende:
Sjéésus![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lt-van-dochter.dhtml
was ook een donor eitjequote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zeker Sjéésus, onbekende vader en als het tegenzit snel een weeskind.
Lekker geregeld weer, neem een poedel dan Trut denk ik dan...
maar ja... wie ben ik
Jij was daar toch helemaal niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja als besaid niet meer de lucht in gaat dan maar een andere
Linkje?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja als besaid niet meer de lucht in gaat dan maar een andere
We zullen er rekening mee houden fann.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens een ongeloofelijk Kuthumeur vandaag
kloptquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij was daar toch helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |