Daar zijn Mubarak en Ali niets bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
31 miljard dollar is de schatting van de banktegoeden van Kadhafi, hoor ik net bij Nieuwsuur. Die baasjes in die regio zorgen goed voor zichzelf.
slaap lekker Disanaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zijn Mubarak en Ali niets bij.
Welterusten aan wie nog wakker is
Jouw dag begint net?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en een liedje om de dag mee te beginnen![]()
Beetje voorbarig hè. Het ziet er mooi uit, maar is nog best fris.quote:
De zon staat op het balkonnetje maar ik heb het lef gewoon nog niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik prefereer voorbarigheid boven voorzichtigheid. In mijn tuin is het heerlijk.
Ik wacht nog een uurtje of anderhalf dan is het zonnetje wat fellerquote:Op zondag 20 maart 2011 12:04 schreef Disana het volgende:
Gewoon even vijf minuutjes zonnebaden, D_K. En dan weer lekker naar de warmte binnen. Dat zal je goed doen.
Klinkt wel prettig, Cc. Maar misschien is het hier toch nog kouder al schijnt de zon. De jonge katten zijn dapperder dan ik, ik geniet wel achter glas.
Hebben jullie nog Weerwolfen gezien !quote:Op zondag 20 maart 2011 12:12 schreef Laysa het volgende:
De maan vannacht was echt![]()
we reden om half 12 terug en het leek wel of het schemerde
Die heb ik wel eens eerder gezien. Echt lachwekkendquote:Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben jullie nog Weerwolfen gezien !![]()
dit toepje moet je echt effe klikken![]()
Uit de wind in de zon, heerlijk !quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zonnetje is best lekker nog! Dadelijk even buiten zitten
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens eerder gezien. Echt lachwekkend
Je moet niet zo spammen met die toepjes !quote:
Hier staat de hele FANNsterbank nog vol onbeluisterde tjoepjes.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet niet zo spammen met die toepjes !![]()
![]()
Get down deeper and down
Down down deeper and down
Down down deeper and down
Get down deeper and down
![]()
![]()
Huh?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Disana het volgende:
Ik zit even naar die twee mensen uit dat andere topic te kijken, maar ze doen niks.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier staat de hele FANNsterbank nog vol onbeluisterde tjoepjes.
jammer want op zich vind ik zoiets al snel vermakelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Disana het volgende:
Ik zit even naar die twee mensen uit dat andere topic te kijken, maar ze doen niks.
wel fijn dat ze er weer zijn, alleen beetje flauw dat ze er 3 dagen niet waren ivm zijn verkoudheidquote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel deze:
[LIVETOPIC]#4 Waar de bank nog even mooi is als altijd
Beetje slap inderdaad, maar ze zien er ook niet zo stevig uit dus daar zal het wel aan liggenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
wel fijn dat ze er weer zijn, alleen beetje flauw dat ze er 3 dagen niet waren ivm zijn verkoudheid
Rob heeft de kleren van Frank Zappa uit 1973 geërfd?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel deze:
[LIVETOPIC]#4 Waar de bank nog even mooi is als altijd
Haquote:Op zondag 20 maart 2011 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rob heeft de kleren van Frank Zappa uit 1973 geërfd?
Afgewezen voor Secret Story, denk ikquote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha
Ik heb eigenlijk geen idee van de achtergrond van deze mensen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
Hiero nog een eentje dan![]()
![]()
![]()
![]()
Love While You Can
There should be no advising in love
Lovers can settle things themselves
That's why I am singing my song
With such a refrain.
Love while you are up to it
Be jealous while you're up to it
Suffer while you're up to it
Dream while you are up to it
If someone has been abandoned
Don't you show your compassion
Offences come and go
And we are to fight for happiness again
I am singing nothing but truisms
And of course everyone knows them
That's why my heart
Sincerely repeats the same refrain.
zal je vertellen Disana, verleden jaar had Spapaars nog iemand uit zo een stream gecapt, echt ik schrok me de kolere was gewoon mijn moeder, was 1 gezicht, ik had het bewaard en liet het me zusje zien ik zeg kijk eens wie is dit, ze zegt he dat is mama ( kan niet want mijn moeder is dood) maar ging echt steeds kijken heel naar vond ik het.ik legde haar alles uit dat er mensen zijn die bloot enzo achter een webcam zitten, die vrouw die erop stond woont gewoon in frankrijk ( dacht ik) maar was zo eng was gewoon mijn moeder leek wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha
Ik heb eigenlijk geen idee van de achtergrond van deze mensen.
Ze passen inderdaad niet in de eenheidsworst waarvoor gekozen is.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Afgewezen voor Secret Story, denk ik
Dat lijkt mij ook flink schrikken. Maar je weet natuurlijk maar nooit of een bepaald gezicht niet ineens terug komt in verre familie.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal je vertellen Disana, verleden jaar had Spapaars nog iemand uit zo een stream gecapt, echt ik schrok me de kolere was gewoon mijn moeder, was 1 gezicht, ik had het bewaard en liet het me zusje zien ik zeg kijk eens wie is dit, ze zegt he dat is mama ( kan niet want mijn moeder is dood) maar ging echt steeds kijken heel naar vond ik het.ik legde haar alles uit dat er mensen zijn die bloot enzo achter een webcam zitten, die vrouw die erop stond woont gewoon in frankrijk ( dacht ik) maar was zo eng was gewoon mijn moeder leek wel.
heb het geloof ik tegen laysa toen vertelt, dus je hebt een dubbelganger ergens op de wereld.
zal het eens opzoeken.
Wij hebben de broer van Laysa al een keertje op de TV gezien in een Amerikaans programma.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Toverheks het volgende:
heb het geloof ik tegen laysa toen vertelt, dus je hebt een dubbelganger ergens op de wereld.
zal het eens opzoeken.
Zo heeft m'n vader eens twee verre familieleden op bezoek gehad die al generaties terug naar Amerika geëmigreerd waren. Het leken wel drie broers samenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
Maar je weet natuurlijk maar nooit of een bepaald gezicht niet ineens terug komt in verre familie.
ik kan het niet vinden, dacht in het vieze mannetjes topic zoiets pppffttt wilde eerst nog Spapaars mailen waar het vandaan kwam, mijn zus dacht frankrijk en ja haar kant van de familie komt uit frankrijk maar was zo eng, precies zoals mijn moeder deed vinger naar haar gezicht enzo staan 3 foto`s van dat mens ze was niet bloot had t shirt en onderbroek aan maar echt eng, we hebben zelf de meubels bekeken weet wel dat mijn zus zij nee zulke stoelen had ze niet, maar heb er toen wel erg slecht van geslapen kan ik het vinden laat ik je het zien met een foto van mijn moeder erbij. ( toen ze nog haar had0quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook flink schrikken. Maar je weet natuurlijk maar nooit of een bepaald gezicht niet ineens terug komt in verre familie.
Ja als je het kunt vinden wil ik het wel eens zien. Het is toch niet eng joh, het is juist leuk net zoals bij Scrute met die drie 'broers'.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden, dacht in het vieze mannetjes topic zoiets pppffttt wilde eerst nog Spapaars mailen waar het vandaan kwam, mijn zus dacht frankrijk en ja haar kant van de familie komt uit frankrijk maar was zo eng, precies zoals mijn moeder deed vinger naar haar gezicht enzo staan 3 foto`s van dat mens ze was niet bloot had t shirt en onderbroek aan maar echt eng, we hebben zelf de meubels bekeken weet wel dat mijn zus zij nee zulke stoelen had ze niet, maar heb er toen wel erg slecht van geslapen kan ik het vinden laat ik je het zien met een foto van mijn moeder erbij. ( toen ze nog haar had0
nou ik vond het eng, echt eng omdat het echt net mijn moeder was en dat kan helemaal niet me ma is dood maar gewoon was haar of haar 2lingzuster ( die had ze wel maar die is bij de geboorte toen overleden)quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja als je het kunt vinden wil ik het wel eens zien. Het is toch niet eng joh, het is juist leuk net zoals bij Scrute met die drie 'broers'.
Dan denk ik echt aan een bloedverwant.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik vond het eng, echt eng omdat het echt net mijn moeder was en dat kan helemaal niet me ma is dood maar gewoon was haar of haar 2lingzuster ( die had ze wel maar die is bij de geboorte toen overleden)
Dan heb ik veel bloedverwanten. Ik heb nou eenmaal gewoon een standaard hoofd en lichaamsbouw.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan denk ik echt aan een bloedverwant.
Dat kan best denk ik. Dat een type zich wijd verspreid heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb ik veel bloedverwanten. Ik heb nou eenmaal gewoon een standaard hoofd en lichaamsbouw.
De gewone man, hij is eindelijk gevondenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb ik veel bloedverwanten. Ik heb nou eenmaal gewoon een standaard hoofd en lichaamsbouw.
De Dikke Man zeker. Blech.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:39 schreef Toverheks het volgende:
nou kan het niet vinden ga vanavond wel ff zoeken want wordt een beetje misselijk kom steeds die vieze vette blote vent tegen in het topic.
Ik zie nu pas dat hij een Faceboek-pagina heeft. Met vrienden als Palma en... Doutzen Kroes? Hoe komt ie daar nou aan. En Alsido, Bart Boonstra van de flipfloppende ledematen, Dennis Bax natuurlijk, haha Harry Loco, Huubje, en Vlemmix natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Nuninga heb ik ook al een hele tijd niet meer in beeld gezien.
Ik had al gezien dat jij veel poezenvriendjes hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij een Faceboek-pagina heeft. Met vrienden als Palma en... Doutzen Kroes? Hoe komt ie daar nou aan. En Alsido, Bart Boonstra van de flipfloppende ledematen, Dennis Bax natuurlijk, haha Harry Loco, Huubje, en Vlemmix natuurlijk.
Waarom heb ik alleen maar poezenvrienden?
Ik heb niet eens Facebook en m'n Hyves loopt leeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat hij een Faceboek-pagina heeft. Met vrienden als Palma en... Doutzen Kroes? Hoe komt ie daar nou aan. En Alsido, Bart Boonstra van de flipfloppende ledematen, Dennis Bax natuurlijk, haha Harry Loco, Huubje, en Vlemmix natuurlijk.
Waarom heb ik alleen maar poezenvrienden?
Als je daar eenmaal aan begint, gaat Facebook steeds meer poezenvrienden voorstellen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat jij veel poezenvriendjes hebt
Doen er nog veel mensen aan Hyves? Ik krijg een beetje het idee dat het passé is.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens Facebook en m'n Hyves loopt leeg.
Veel mensen verhuizen naar Facebook. Maar alles op z'n tijd: ik heb nog maar kort geleden een YT-account genomen, Facebook moet nog maar even wachten.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Doen er nog veel mensen aan Hyves? Ik krijg een beetje het idee dat het passé is.
ik las iets over een verkoudheid op de tweets, heb zelf verder nog helemaal niet gekekenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze passen inderdaad niet in de eenheidsworst waarvoor gekozen is.
Ik lees op hun tweets iets over een dodelijke ziekte. Voordat ik meer weet, ga ik maar even geen grapjes maken over deze mensen
Facebook vind ik alleen leuk voor thema's. Ik heb poezen, jij zou bijvoorbeeld Zappa kunnen nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel mensen verhuizen naar Facebook. Maar alles op z'n tijd: ik heb nog maar kort geleden een YT-account genomen, Facebook moet nog maar even wachten.
Die tweets zijn van een hoog en onbegrijpelijk zweefgehalte, die ziekte blijkt van iemand anders.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las iets over een verkoudheid op de tweets, heb zelf verder nog helemaal niet gekeken
De fans van Zappa zijn allemaal heren van middelbare leeftijdquote:Op zondag 20 maart 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Facebook vind ik alleen leuk voor thema's. Ik heb poezen, jij zou bijvoorbeeld Zappa kunnen nemen.
En dat is niet je doelgroep?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De fans van Zappa zijn allemaal heren van middelbare leeftijd
Ja en oude mannen hebben niets meer te meldenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De fans van Zappa zijn allemaal heren van middelbare leeftijd
Precies. Kijk maar naar Secret Story, daar zitten ook geen oude mannen in.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en oude mannen hebben niets meer te melden
Bovendien zijn Zappa-fans toch al van die leeghoofdenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Kijk maar naar Secret Story, daar zitten ook geen oude mannen in.
Frank is de gemeenschappelijke vriend van Femke Halsema en mij op Hyvesquote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Disana het volgende:
Ah, ik blijk zelfs een gemeenschappelijke vriend te hebben met een Zappa-fan op Facebook.
Nou, wie weet wie je tegenkomt als je met je Zappa-fanschap op Facebook gaat zitten.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Frank is de gemeenschappelijke vriend van Femke Halsema en mij op Hyves
Eigenlijk is het wat raar om fan van Zappa te zijn. Frank had z'n fans ook niet erg hoog zitten.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, wie weet wie je tegenkomt als je met je Zappa-fanschap op Facebook gaat zitten.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb niet eens vrienden. Ik heb nep-accounts aangemaakt zodat het lijkt alsof ik vrienden heb.
Ik weet geen beter woord.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wat raar om fan van Zappa te zijn. Frank had z'n fans ook niet erg hoog zitten.
ah, zoiets als huubfan zijn, mja.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wat raar om fan van Zappa te zijn. Frank had z'n fans ook niet erg hoog zitten.
Nee, ik ook niet. Maar als je doorgaans hoort of leest hoe fans zich in allerlei bochten wringen om hun held of heldin te verdedigen, dat heb ik niet echt in me. Dat-ie dood is maakt het wel wat makkelijker, dan is alles wat beter te overzien.quote:
ja kom er nu dus op deze manier achterquote:
Op Facebook heb je Farmville, Cityville, Frontierville. Zien er leuk uit, beetje bouwen, beetje spullen krijgen van andere users (buren). Is dat niets voor jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, zoiets als huubfan zijn, mja.
Ik krijg de griep denk ik, alles doet me pijn.
Dees, lees je toevallig mee? Ik zoek nog leuke gratisch apps.
Dat snap ik wel, maar qua andere woorden kom ik niet verder dan 'adept' en dat is het ook niet. Bewonderaar?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar als je doorgaans hoort of leest hoe fans zich in allerlei bochten wringen om hun held of heldin te verdedigen, dat heb ik niet echt in me. Dat-ie dood is maakt het wel wat makkelijker, dan is alles wat beter te overzien.
Alleen omdat ik je dochters wil hosselen!quote:
Zonder gevloek geen bevredigende knutselpartij, zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Met de tram naar de Gamma, houten bankje gekocht, naar de tramhalte gesjouwd, er weer uit, mijn straat door gesjouwd. In elkaar gezet met de nodige verwensingen en een knijpblaar, eindelijk klaar, met slot en al voor het huis gezet. Zon achter de huizen hier tegenover`
Moest toevallig net aan Cc en haar hangmat denken toen ik op marktplaats een hangmat zag.
uit zelfbescherming begin ik er maar niet aanquote:Op zondag 20 maart 2011 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Facebook heb je Farmville, Cityville, Frontierville. Zien er leuk uit, beetje bouwen, beetje spullen krijgen van andere users (buren). Is dat niets voor jou?
Dan weet ik verder ook niets. Alle spelletjes zijn verslavend zolang je ze nog niet helemaal uitgediept hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
uit zelfbescherming begin ik er maar niet aan
Dat hoop ik ook, hij staat er in ieder geval klaar voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder gevloek geen bevredigende knutselpartij, zeg ik altijd maar.
Nu nog een mooie zomer om op je bankje te kunnen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |