Ja, dat boeit me eigenlijk niks. Het is eerder dat brave gedoe wat ik maar niks vindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je dat trouwens ook gevonden als hij toen niet breed uitgemeten vreemd was gegaan enzo?
Eerlijk?
Ik vind zijn neus ZO lelijk grootquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je dat trouwens ook gevonden als hij toen niet breed uitgemeten vreemd was gegaan enzo?
Eerlijk?
Ik dacht al dat je op weg was naar Catquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tukjesfaal![]()
Blame it on the groooote moon
Allemaal de schuld van de groooooooooote moonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tukjesfaal![]()
Blame it on the groooote moon
Brave gedoe?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat boeit me eigenlijk niks. Het is eerder dat brave gedoe wat ik maar niks vindEn dat glibberige, lekker met de haren schudden en even moeilijk kijken enzo.
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo Tombo, ben jij toch ff door de mand gevallen he? He? He?![]()
Was ik ook, maar ineens was ik bang dat ze me niet binnen zou latenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je op weg was naar Cat
Misschien als ie leuk kan converseren dat ik me eroverheen zou kunnen zettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de groooooooooote moon
[..]
Brave gedoe?
Oh nou, ik zou het er wel mee kunnen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ineens was ik bang dat ze me niet binnen zou laten
Iets met feestje en uitgenodigd zijn en niet willen komenquote:
Ja joh, ik zit dagelijks wel even de achterklap te lezen van nu.nl. En hij is zooooo klef over z'n leventje nu (vrouw&kind) en dat dat helemaal het einde is en dat hij nu eindelijk tot rust is gekomen. Nee, doe mij die vreemdganger dan maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de groooooooooote moon
[..]
Brave gedoe?
Oh nou, ik zou het er wel mee kunnen
Achterklap is leuk he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja joh, ik zit dagelijks wel even de achterklap te lezen van nu.nl. En hij is zooooo klef over z'n leventje nu (vrouw&kind) en dat dat helemaal het einde is en dat hij nu eindelijk tot rust is gekomen. Nee, doe mij die vreemdganger dan maar
Wát?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind zijn neus ZO lelijk groot
Jaquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met feestje en uitgenodigd zijn en niet willen komen![]()
Ik ben nog aan het bijlezen
Die lees ik ook altijdquote:
Ik vind em te gladjakkerigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát?
Dat is me serieus nou nooit opgevallen.
[ afbeelding ]
Is dit echt overdreven groot?
[ afbeelding ]
Ik verbouw de badkamer de eerste 200 jaar niet weer, maar zodra we aan de woonkamer en tuin beginnen kom je maar een maandje loosjerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Oh, lees nog maar ff door dan
Sorry, volgende keer dat je je badkamert verbouwt kom ik helpen
Nee maar Tombo vindt zijn neus zooooooooooo overdreven grootquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Nee, niet lelijk! Maar dat zei ik toch ook niet?
Hier wel:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát?
Dat is me serieus nou nooit opgevallen.
[ afbeelding ]
Is dit echt overdreven groot?
[ afbeelding ]
Nee echt niet, ik vind hem geen eikel, iig niet om dat vreemdgaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Jullie vinden het gewoon een eikel dus, niet lelijk
Puur naar uiterlijk kijkend is het ECHT ECHT ECHT geen lelijke kerel hoor, kom nou
Waar kijken we naar? Ik zat the Sing off te kijken, maar vind er niet zoveel aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Mooi liedje komt er nu
Sprong in het duister.
Nou ja, ik stap met gemak over uiterlijke minpuntjes heen als het een ontzettend leuke man is hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
Jeutje Tombo, jij bent wel heel veeleisend qua uiterlijk dan
Moet je zelf weten uiteraard
Oh, Anita zingt hem ook mooi
Ik kijk De Beste Zangers van Nederland op Ned 1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waar kijken we naar? Ik zat the Sing off te kijken, maar vind er niet zoveel aan
Lol ik had eerst 3 gegokt maar daar ging het over de sexpistols geloof ik...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk De Beste Zangers van Nederland op Ned 1
Ned. zangers en zangeressen die nummers van een ander zingen.
Deze keer Peter Koelewijn nummers.
Sexy-jazzy, probéért ze tenminstequote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef vamperotica het volgende:
probeert ze nou bels te zingen ofzo?
Maar het is nu dus mannen en vrouwen door elkaar?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik vond het leuker toen Nick, Simon en die ene Jee nog meededen.
Maar ben ook benieuwd naar Glennis
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het is nu dus mannen en vrouwen door elkaar?
Dito!quote:
Die had ik je toch al eens laten zien?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh
Wat was die Jees zangert lelijk vroeger. En wat zong hij rot
Dan is hij er toch op beide vlakken wel op vooruit gegaan.
Oh echt? Dan heb ik die zsm geblocked destijds denk ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die had ik je toch al eens laten zien?
Ik heb hem zeker weten een keer gepost hier toen het over Volendam oid gingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heb ik die zsm geblocked destijds denk ik
Ik zou d'r direct een taart achteraan bakken, jij Stepford Wife!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens net binnen 10 minuten de vaatwassert uitgeruimd en ingepakt.
Zie, ik kan het wel....als ik maar wil
Oh, dat is anders mijn beste huishoudelijke klusje!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh
Wat was die Jees zangert lelijk vroeger. En wat zong hij rot
Dan is hij er toch op beide vlakken wel op vooruit gegaan.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe ik morgen, hij slaapt alweer een poosjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Rewimo wil je Christan heel erg bedanken voor de tekening.
Ik vind het hem super mooi
Kleine stapjes Greys, kleine stapjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Lange Frans, zet die microfoon uit alsjeblieft
(Wel dapper...)
[..]
Ik zou d'r direct een taart achteraan bakken, jij Stepford Wife!
Ik moet er ff zin in hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat is anders mijn beste huishoudelijke klusje!![]()
Is gelijk de keuken opgeruimd
Gaat het al wel wat beter met 'm?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe ik morgen, hij slaapt alweer een poosje
Nou, ik begon er mee vandaag. Vervolgens de keuken even echt gepoetst met een sopje. Op die manier A. een schuldgevoel aangepraat dus die ging de kattenbak verschonen. En die rare kat van ons schopt graag de halve inhoud eruit, dus ging hij ook gelijk maar even stofzuigen. Toen heb ik de tafels nog schoongemaakt, de kasten afgestoft (ja, je leest het goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kleine stapjes Greys, kleine stapjes
[..]
Ik moet er ff zin in hebben
Ja hoor, gelukkig wel. Van 't weekend nog even rustig aan, maandag weer naar school. Alleen nog maar even niet gymmen die dagquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor, gelukkig wel. Van 't weekend nog even rustig aan, maandag weer naar school. Alleen nog maar even niet gymmen die dag
Fijn dat het weer beter met Christan gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor, gelukkig wel. Van 't weekend nog even rustig aan, maandag weer naar school. Alleen nog maar even niet gymmen die dag
We hebben vandaag mondjesmaat weer wat tv en ds ingevoerdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef indaha het volgende:
Fijn dat het weer beter met Christan gaat
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Wat is Glennis veranderd he?
Ik vind haar echt vreselijk mooi zo
Mocht ie eindelijk zn spelletje spelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hebben vandaag mondjesmaat weer wat tv en ds ingevoerd
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef vamperotica het volgende:
Mocht ie eindelijk zn spelletje spelen?
Nee, dank jequote:
Ja hoor... hier kan er nog wel 1 bij!quote:
Is ie lief?quote:
Hij wil wel graag zelf bepalen wat hij doet he? Het is zijn leven en zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja hoor... hier kan er nog wel 1 bij!
Vraag me dat morgen nog maar eensquote:
Nee... dat mag ie dan ook zelf doen he...het is zijn leven enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij wil wel graag zelf bepalen wat hij doet he? Het is zijn leven en zo![]()
Dus geen gedoe met afwassen of ergens mee helpen, thuiskomtijden of zoGewoon koken en wassen en verder je mond houden
Hahaha, ja precies dat zeg ik dan ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee... dat mag ie dan ook zelf doen he...het is zijn leven enzo
Ohquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Dus geen gedoe met afwassen of ergens mee helpen, thuiskomtijden of zoGewoon koken en wassen en verder je mond houden
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt he! Het voelt alsof het nog maar zo kort geleden is dat ik zo was, maar tis toch echt al ff terugquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef Bamba het volgende:
Mijn nichtje is nu ook heerlijk aan het puberen. Als je een opmerking tegen d'r durft te maken kijkt ze je aan met een blik waarbij je ter plekke dood van zou kunnen vallen
Gaat snel he? Ik was schijnbaar ook een onuitstaanbare puber (zelf vind ik dat uiteraard nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt he! Het voelt alsof het nog maar zo kort geleden is dat ik zo was, maar tis toch echt al ff terug
Ja, daar begint de ellende meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn zoon is net 8 en die krijgt al haar op zijn benen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
Zoooo, per ongeluk een Ingetje gedaan met baby-neefje op mn buik![]()
Zooo heerlijkquote:
Ligt aan de week, hoe lang je hem vergeten bent enzo, kijk even in de bijsluiter zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Oognip het volgende:
Zal die kans groot zijn? Vandaag vergeten (alsnog net ingenomen) en afgelopen dinsdag seks gehad? Dan is die kans niet heel groot toch?
Dat doe ik uiteraard of naja, ik kijk op pilvergeten.nl daar staat dat ik door moet slikken + condoom 7 dagen en om zwangerschap uit te sluiten een map. Dus niets over kans.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt aan de week, hoe lang je hem vergeten bent enzo, kijk even in de bijsluiter zou ik zeggen
Maar goed, welke week is dit? En hoe laat slik je hem normaal?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard of naja, ik kijk op pilvergeten.nl daar staat dat ik door moet slikken + condoom 7 dagen en om zwangerschap uit te sluiten een map. Dus niets over kans.
Een MAP is raar trouwens, die werkt tot 72 uur na de seks... Maar kennelijk schatten zij dat er een kans is, anders geven ze dat advies niet. Bel morgen even de dienstdoend arts zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard of naja, ik kijk op pilvergeten.nl daar staat dat ik door moet slikken + condoom 7 dagen en om zwangerschap uit te sluiten een map. Dus niets over kans.
Ik had deze week stopwerk moeten hebben maar heb hem doorgeslikt. Donderdag de eerste genomen van de nieuwe strip. Normaal slik ik hem om 7:00 uur dus ben 15 uur te laatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, welke week is dit? En hoe laat slik je hem normaal?
Oh, dan is er niks aan de hand volgens mij, dan kun je nu je stopweek houden ipv donderdag, dus vandaag aanhouden als eerste dag van je stopweekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had deze week stopwerk moeten hebben maar heb hem doorgeslikt. Donderdag de eerste genomen van de nieuwe strip. Normaal slik ik hem om 7:00 uur dus ben 15 uur te laat
Dat die werkt tot 72 uur na de seks weet ik maar op die website wordt alleen gevraagd of je de afgelopen 7 dagen seks hebt gehad dus kan het niet precies aangevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een MAP is raar trouwens, die werkt tot 72 uur na de seks... Maar kennelijk schatten zij dat er een kans is, anders geven ze dat advies niet. Bel morgen even de dienstdoend arts zou ik zeggen
Maar dat is alleen als je de 7 dagen ervoor wel goed geslikt hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan is er niks aan de hand volgens mij, dan kun je nu je stopweek houden ipv donderdag, dus vandaag aanhouden als eerste dag van je stopweek
Maar doorslikken telt anders dan een nieuwe strip beginnen hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat die werkt tot 72 uur na de seks weet ik maar op die website wordt alleen gevraagd of je de afgelopen 7 dagen seks hebt gehad dus kan het niet precies aangeven
Dat sperma soms wel eens langer dan 7 dagen leeftquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Maar je bent vandáág pas je pil vergeten?
En afgelopen dinsdag sex gehad?
Dan is er toch niets aan de hand?
Of zie ik iets over het hoofd
Dat dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Maar je bent vandáág pas je pil vergeten?
En afgelopen dinsdag sex gehad?
Dan is er toch niets aan de hand?
Of zie ik iets over het hoofd
Ja, op sterk waterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Dat sperma soms wel eens langer dan 7 dagen leeft
Ja wat? Dat er niets aan de hand is of dat Greeeeez wat over het hoofd zietquote:
Het gaat om de laatste 7 dagen dat je seks hebt gehad, ze geven geen specificatiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
Die MAP geven ze als advies als je vandaag sex hebt gehad, niet als je afgelopen dinsdag sex had, neem ik aan, als je vandaag pas de pil vergeten bent, toch?
Niets aan de handquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja wat? Dat er niets aan de hand is of dat Greeeeez wat over het hoofd ziet
Of als je vergeten bent of je vandaag sex hebt gehad. In dat geval kun je de MAP ook vergetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
Die MAP geven ze als advies als je vandaag sex hebt gehad, niet als je afgelopen dinsdag sex had, neem ik aan, als je vandaag pas de pil vergeten bent, toch?
Ik vind het nogal ver gezocht eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat om de laatste 7 dagen dat je seks hebt gehad, ze geven geen specificatie
Zou je denken hè maar een tijd geleden was ik hem ook vergetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
En anders neem je ook een MAPje, gewoon voor de zekerheidquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank u zuster Ingetje
Ik ga met een gerust hart slapen
Dan kan je beter een andere partner gaan zoeken, of iets aan je drankprobleem gaan doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of als je vergeten bent of je vandaag sex hebt gehad. In dat geval kun je de MAP ook vergeten
Ja, 7 dagen gaat nergens over, ik snap niet dat ze niet gewoon vragen welke dag je seks hebt gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nogal ver gezocht eerlijk gezegd![]()
Veeg me opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je beter een andere partner gaan zoeken, of iets aan je drankprobleem gaan doen
Het is mij nog nooit gebeurd en ik ben toch al 25 jaar actief in de biblical sensequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
Maar dat van dat sperma is dus waar heJe kan zwanger worden door tijdens (de laatste dagen van) je ongesteldheid seks te hebben en dan kan het lang genoeg leven om je eisprong te halen
Ah welnee, dat zal misschien OOIT eens voorgekomen zijn, maar als je zwanger wilt worden moet je verdomd goed je best doen omdat je gemiddeld maar twee dagen hebt ofzo dat dat lukt, echt niet de halve maand hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
Maar dat van dat sperma is dus waar heJe kan zwanger worden door tijdens (de laatste dagen van) je ongesteldheid seks te hebben en dan kan het lang genoeg leven om je eisprong te halen
Met sperma!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gebeurd en ik ben toch al 25 jaar actief in de biblical sense
Dat ook natuurlijk, maar het kán hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
Dan kan je beter een andere partner gaan zoeken, of iets aan je drankprobleem gaan doen
Ik weet het, het is een hele kleine kans, maar op zo'n site houden ze daar rekening mee, anders krijgen ze de ene claim na de anderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah welnee, dat zal misschien OOIT eens voorgekomen zijn, maar als je zwanger wilt worden moet je verdomd goed je best doen omdat je gemiddeld maar twee dagen hebt ofzo dat dat lukt, echt niet de halve maand hoor
En sowieso, sex tijdens ongesteldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet het, het is een hele kleine kans, maar op zo'n site houden ze daar rekening mee, anders krijgen ze de ene claim na de ander
Het lijkt mij ook sterk, maar er schijnt zelfs al eens iemand zwanger te zijn geworden zonder dat er ooit sperma aan te pas is gekomen. Dan denk ik, ja jezus, als dat al kan....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Ah welnee, dat zal misschien OOIT eens voorgekomen zijn, maar als je zwanger wilt worden moet je verdomd goed je best doen omdat je gemiddeld maar twee dagen hebt ofzo dat dat lukt, echt niet de halve maand hoor
In een jacuzzi, vol chloor! Zonder dat ie er in gezeten heeft!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk, maar er schijnt zelfs al eens iemand zwanger te zijn geworden zonder dat er ooit sperma aan te pas is gekomen. Dan denk ik, ja jezus, als dat al kan....
Als je heel veel zin hebt...quote:
Lekker spattenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
En sowieso, sex tijdens ongesteld![]()
Maar da's weer een ander onderwerp.
Nou ja, dat valt dus binnen die 120 uur he, dinsdag tot vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef indaha het volgende:
Spermacellen kunnen maximaal 120 uur in de baarmoeder of eileiders van de vrouw in leven blijven, en dan vooral in de zogenaamde crypte van de baarmoedermond. In deze hele fase blijft de mogelijkheid op bevruchting bestaan. Als er dus vijf dagen voor de eisprong geslachtsverkeer is geweest, bestaat de mogelijkheid dat de vrouw zwanger wordt.
Volgens dit artikel zouden zaadcellen 120 uur kunnen overleven dus de kans lijkt me klein vooral omdat je de pil vandaag pas vergeten bent
Nee da's pas ergens halverwege het hele gebeuren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker spatten
Maar even voor mijn beeldvorming: in je stopweek gaat de eisprong van start of zo?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef asfalthooligan het volgende:
Volgens mij zijn die kikkervisjes vaak een half uur na het lozen buiten het lichaam morsdood zoals ik het weet
Ja, en met een hermetisch gesloten regenpak aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
In een jacuzzi, vol chloor! Zonder dat ie er in gezeten heeft!
niet als je de pil slikt toch? Dan is sprong en afvoer vrijwel gelijk dacht ik?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's pas ergens halverwege het hele gebeuren.
Buiten het lichaam heeft ie het over.quote:
Als je de pil slikt is er geen eisprong, bij mijn weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet als je de pil slikt toch? Dan is sprong en afvoer vrijwel gelijk dacht ik?
Ik denk ook dat de kans klein is maar ik bel morgen of maandag wel even de ha, die map heeft toch geen zin meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef indaha het volgende:
Spermacellen kunnen maximaal 120 uur in de baarmoeder of eileiders van de vrouw in leven blijven, en dan vooral in de zogenaamde crypte van de baarmoedermond. In deze hele fase blijft de mogelijkheid op bevruchting bestaan. Als er dus vijf dagen voor de eisprong geslachtsverkeer is geweest, bestaat de mogelijkheid dat de vrouw zwanger wordt.
Volgens dit artikel zouden zaadcellen 120 uur kunnen overleven dus de kans lijkt me klein vooral omdat je de pil vandaag pas vergeten bent
nouquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten het lichaam heeft ie het over.
Ik denk idd niet dat ze langer dan een half uur leven in zijn tissue.
Ja dat klopt maar ze heeft wel alle dagen de pil nog geslikt, dus daarom denk ik dat het een kleine kans is , maar als ze het zeker wil weten had ze idd een MAP moeten halenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat valt dus binnen die 120 uur he, dinsdag tot vandaag
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten het lichaam heeft ie het over.
Ik denk idd niet dat ze langer dan een half uur leven in zijn tissue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |