Je bent me net voor.quote:
die 2 vinden gewoon bijna alles leuk...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Karim elke keer met die pretface door het beeld
ja ik zit rechts achterin, zwaai nu , zie je me?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef Gamey het volgende:
[..]
zit jij hier niet bij de rest van ons dan?
heerlijk tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
die 2 vinden gewoon bijna alles leuk...
De OP uit het dichte topic moet hier als OP bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
Greys, Ruud had al een COS klaarstaan, met ouderwetse OPMaar silly Pietje heeft hem dichtgegooid, kunnen we misschien mergen?
wat is dat nou voor vraag? hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef PeterNB het volgende:
Hoe laat begint de oorlog eigenlijk op cnn?
Daar heeft Ruudje zijn best op gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De OP uit het dichte topic moet hier als OP bedoel je?
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag het, schat, ik ga nu voor een merge!
Dat zou wel heel cool zijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele topic mergen is geen optie, tegen de tijd dat we dat hebben aangevraagd is deze alweer dichtMaar ik kan wel die OP van daar hier plakken in de OP.
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef PeterNB het volgende:
"SERVIO.......JOUW DANSPARTNER STAAT IN HET LABYRINTH"
[ afbeelding ]
wow wat een mooie op Ruudquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heeft Ruudje zijn best op gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |