Grondtroepen zijn nu niet het grootste probleem voor de Libische revolutionairen. Ze hebben nu alleen last van Khadaffi's luchtmacht en gepantserde divisies. Teveel burgerslachtoffers zal juist ervoor zorgen dat men weer in anti-westen modus gaat raken. De afspraak is immers ook dat de resolutie ervoor moet zorgen dat de Libische burgers beschermd worden voor dit zware geschut. Voor de rest mag iedereen van mij elkaar opzoeken met RPG's en AK47's.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:57 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Eerst zeuren dat de VS niet ingrijpt. Ze zijn nu amper begonnen en men begint weer met het anti-Amerikaanse gedrag.
wtfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef YazooW het volgende:
Een Tomahawk raket kost trouwens tussen de 1.4 en 2 miljoen dollar.
Ja, en nog duurder als 'ie ongebruikt blijftquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef YazooW het volgende:
Een Tomahawk raket kost trouwens tussen de 1.4 en 2 miljoen dollar.
Vs heeft touwtje van frankrijk overgenomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef deleriouz het volgende:
Woot, stream zijn er bij mij uitgeknald...
Heb ff een fles wijn opengetrokken met madame. Heb ik nog iets gemist het afgelopen uur?
oh?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:00 schreef rakotto het volgende:
Amerika heeft alle luchtafweersystem van libie kapot geschoten.
Hoe nauwkeurig is GPS?quote:
Dat liep ik eignelijk ook te denken ja..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef GasProblem het volgende:
Vindt het wel raar dat de Amerikanen nu opeens de leiding van de hele operatie op zich willen nemen.
Dat steenkolen Engels is toch werkelijk war om je haren uit je kop te trekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Een voorbeeld van hoe zo een lancering er eruit ziet vanaf het stuurdek: vanaf 0:48 kijken
Die mariniers schrikken zich rot
Ja belachelijk echt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef GasProblem het volgende:
Vindt het wel raar dat de Amerikanen nu opeens de leiding van de hele operatie op zich willen nemen.
3.. 2.. 1.. LAUNSJquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:07 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat steenkolen Engels is toch werkelijk war om je haren uit je kop te trekken.
Dat dus... zie hier voorbij komen dat een tomahawk er wel tussen de meter en 10 meter vanaf kan zitten. Volgens mij is het eerder centimeter werk...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe nauwkeurig is GPS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |