quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:36 schreef ieniemieniee het volgende:
jo en geer zijn net sjonnie en anita
Die heeft het al lang opgegeven denk.quote:
en toch snapt ie het niet!quote:
Hallo! Hij moet met die kenau dansen! Die loopt alleen maar te snauwen en hem erop te wijzen wat HIJ fout doet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het ziet er ook hopeloos uit, valt me tegen van hem. Ik denk ook niet dat hij het geduld er voor heeft.
Goed werkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
De nieuwe COS staat klaar, maar daar mag je pas wat in plempen als deze vol is! [ afbeelding ]
Ja had ik ook verwacht maar gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:37 schreef itsme het volgende:
Ja in het begin dacht ik gerard en jo gaan winnen maar toen ze eenmaal zagen dat de anderen beter waren leek het alsof ze het opgaven.
ja inderdaad hahaha zij: weg ! hij: achteruit is weg voor jou ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo! Hij moet met die kenau dansen! Die loopt alleen maar te snauwen en hem erop te wijzen wat HIJ fout doet.
die man spoort echt niet..kijk hem toch eens gaan in zn eentjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef ieniemieniee het volgende:
servio heeft wel mooie vrouwenbenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |