Maar hij weet nu wel hoe alex zich gevoeld moet hebben toen hij 'm gebruikte als pispaaltje. Hopelijk leert hij ervan (denk het niet, maar je moet altijd hopen) .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
vind het voor Servio toch wel triest hoe je ook over hem denkt hij valt echt nu overal buiten omdat hij niet aan iemand vast zit.
denk ik inderdaad ook lau en karim, en alex en mo als runners upquote:
nee, hij voelt zich hierdoor alleen maar meer kut en denkt verder niet aan anderenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Day het volgende:
[..]
Maar hij weet nu wel hoe alex zich gevoeld moet hebben toen hij 'm gebruikte als pispaaltje. Hopelijk leert hij ervan (denk het niet, maar je moet altijd hopen) .
nee meen ik is triest je zal het zelf maar wezen die buiten de boot valt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook gevoelig voor, iemand zielig vinden *zucht*
Dat zijn van die boerenbands die het niet uitmaakt of er nou tot 1 uur was afgesproken en ze om half zeven nog staan te spelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef markna het volgende:
[..]
die band speelt wel lekker zo te horen
Engelse of Weensequote:
leert ie niks van. hij is vroeger heel erg gepest op school zei hij. en toch zelf zo misselijk inmekaar zitten bah ! net goed dat ze hem nu zo behandelen, geen medelijden met hemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef ieniemieniee het volgende:
[..]
nee, hij voelt zich hierdoor alleen maar meer kut en denkt verder niet aan anderen
ja ik meen het ook hoor, soms lastig hoe iemand het bedoelt he? ik ben daar dus ook gevoelig voor, baal ik vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee meen ik is triest je zal het zelf maar wezen die buiten de boot valt.
HAHAHAHAHA hou op jij !!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef suzi1 het volgende:
er zit een clou onder het oog van mo
probeer al heel de tijd een goeie cap te pakken te krijgen, maar lukt niet echt
[ afbeelding ]
iemand heeft een moord gepleegd!
hou ik wel van lekker onbehouwen herrie makenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat zijn van die boerenbands die het niet uitmaakt of er nou tot 1 uur was afgesproken en ze om half zeven nog staan te spelen
Ik heb die filmpjes gefilmdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sta jij er ook op of was je ant filmen
Ik mis jou in het filmpje.quote:
Het ziet er ook hopeloos uit, valt me tegen van hem. Ik denk ook niet dat hij het geduld er voor heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |