was je in Parijs???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoohjullie moeten de groetjes van de eiffeltoren hebben
ben bijna weer thuis
Heb je wat souvenirs meegenomen voor ons?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ben bijna weer thuis
Oooo bonsoir cher ami ! C'était belle, la Tour Eiffel??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ben bijna weer thuis
A wie monsieur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo bonsoir cher ami ! C'était belle, la Tour Eiffel??
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, hier ben je! Ik stond al vol spanning bij de deur te wachten tot je zou aanbellen.
Ook aan het kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
True lies ! Film heb ik al tig keren gezien; maar ik blijf hem leuk vinden
(en bier mm)
Jep, even HEEL snel op en neerquote:
Dan ben je d'r zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep, even HEEL snel op en neerwat wordt er trouwens onsmakelijk hard gereden met die Thalys zeg
topsnelheid 307,81 km/h geklokt
Ja, jij had geen bier in huisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, hier ben je! Ik stond al vol spanning bij de deur te wachten tot je zou aanbellen.
whut???????quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep, even HEEL snel op en neerwat wordt er trouwens onsmakelijk hard gereden met die Thalys zeg
topsnelheid 307,81 km/h geklokt
Jaaaa ! Daar hebben ze tripel karmelietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij had geen bier in huis.
Dus nodig ik haar maar uit voor een avondje in de Bierprofessor
En dat laat je niet even eerder weten dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SorryMijn vriend is er achter gekomen
Dat probleem had ik dus al opgelost.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij had geen bier in huis.
Dus nodig ik haar maar uit voor een avondje in de Bierprofessor
Duh. Dat weet ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa ! Daar hebben ze tripel karmeliet
Issie ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen ideeJe lijkt me gewoon een fijn knuffelbaar persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |