Fuck ja, das vandaag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
Hebben jullie de maan al gezien trouwens?Hij is enorm!
Oh even naar buiten kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ja nu netquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
Die vind ik juist heel erg lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
[..]
Die met kokos is echt heel vies
Nee, ik zie hem nog niet... maar het is volle maan vandaag dus?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik heb alleen het Haarlemse Wonder nog geprobeerd. Dat smaakt erg verfrissend eigenlijk... het ruikt een beetje naar citroen, maar smaakt er minder naar... zit lavendel en oranjebloesem in.
ieeeeuw!quote:En misschien smaakt visitethee wel naar de visite.
Ik ga zo kijken **quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
wat ist?quote:
doet me aan badwater denkenquote:
enzo he.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben DaMart, niet, maar ik heb twee andere boeken van Tatiana de Rosnay gelezen, die ik erg mooi vond
Okee, dat kan. Smaken verschillen gelukkig hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef Muck het volgende:
[..]
wat ist?
[..]
doet me aan badwater denken
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
Ik ben naar Guido Weijers, Bis Later Lui![]()
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
enzo he.![]()
En ik heb ook Haar Naam was Sarah gelezen en ook Kwetsbaar van haar, waarschijnlijk heb jij die ook gelezen, want volgens mij zijn dat de enige drie boeken die ook in het Nederlands zijn uitgebracht.
Ohquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef crv het volgende:
[..]
[KSC #3131] Koffie of thee kopen op zaterdag avond
Veel plezier travquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
Ik ben naar Guido Weijers, Bis Later Lui![]()
Ik ook niet... niet richting zee, richting noorden, zuiden en oosten... dus hij staat dan waarschijnlijk recht boven de flat of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |