abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94339972
Hallo,

ik rijd in een Toyota Prius (beginnende automobilist) en vroeg me af of iemand enig idee heeft hoe duur een kras op de lak (ong. 20 cm lang, 1 cm breed) kan zijn om te laten repareren?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:54:33 #2
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_94340084
Wat kunnen we winnen?
Ook hoi !
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:54:50 #3
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_94340094
beginnend bestuurder :')
toyota prius :')
kras op de auto :')
pi_94340138
Diepe kras = paneel overspuiten , vrij kostbaar ligt aan het te spuiten oppervlak, deur is rond de 200euro volgens mij.

Ondiepe kras, kan eruit gepoetst worden, dat is niet zo duur
pi_94340167
allemaal leuk en aardig maar ik stel een serieuze vraag, ik hoop op een antwoord, als ik vroeg om grappige reacties had ik dat wel specifiek gevraagd. Als je het antwoord niet weet of neit wil zeggen,post dan niet aub. Toch mooi dat mensen nog altijd stoer gedrag vertonen vanachter een computertje, internet rep +1, ga je die prestatie nu tegen je denkbeeldige vriendin vertellen?

@Fleauris,

het is net voor de deur, net achter de lamp, kras zit er geloof ik wel redelijk diep in. Alvast bedankt voor de schatting
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:01:13 #6
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_94340348
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:56 schreef Mushral het volgende:
allemaal leuk en aardig maar ik stel een serieuze vraag, ik hoop op een antwoord, als ik vroeg om grappige reacties had ik dat wel specifiek gevraagd. Als je het antwoord niet weet of neit wil zeggen,post dan niet aub. Toch mooi dat mensen nog altijd stoer gedrag vertonen vanachter een computertje, internet rep +1, ga je die prestatie nu tegen je denkbeeldige vriendin vertellen?

@Fleauris,

het is net voor de deur, net achter de lamp, kras zit er geloof ik wel redelijk diep in. Alvast bedankt voor de schatting
Je kan beter een foto plaatsen, het is erg afhankelijk waar de kras op het voorscherm zit. De kans is groot dat er uitgespoten moet worden over de deur of de motorkap om kleurverschil te voorkomen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:08:43 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94340589
quote:
allemaal leuk en aardig maar ik stel een serieuze vraag
Hoe moeten we dit serieus nemen?
Autoshade klinkt Duits, en een prijsvraag is nou eenmaal iets waarbij je iets wilt kunnen winnen.

Ontopic: 800 euro!
censuur :O
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:25:13 #8
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_94341184
quote:

@Fleauris,

Ik geloof dat jij degene bent met de stoerste praatjes. Beter had je gewoon even een gebeld naar een autoreparatiebedrijf.

Ik zal je een serieus antwoord geven. 200 euro bij garage A, 400 euro bij bedrijf B, 600 euro bij bedrijf C.
Ook hoi !
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:54:55 #9
317910 Executioner
AK-47's for everyone!
pi_94342305
Maak eens een (duidelijke) foto, daar kunnen we wat mee...
- RELIGION - Treat it like your penis, don't show it off in public and don't shove it down your children's throat.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:21:04 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_94345858
quote:

@Fleauris,

Allemaal leuk en aardig, maar je opent een topic in het verkeerde subforum.
Als je een specifiek antwoord wilt zal je toch echt naar een garagebedrijf moeten. En dat laatste gedeelte van je klaaggedeelte slaat nergens op.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_94346618
quote:

@Fleauris,

Volgens mij moet jij naar fok.ma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')