* Papierversnipperaar koopt pilotenpak.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:26 schreef sacha het volgende:
ik heb een zwak voor mannen in pilotenpakken
Dan lopen ze erg achter. Bron staat er gewoon bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:26 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Bron?
Ik vind niks over de aanval op volkskrant, telegraaf, new york times, moscow times, of London Times.
Ik ben daar best blij mee eerlijk gezegd. De afgelopen weken hebben met name de rebellen een gezicht gekregen waar we mee meeleven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef Lagrinta het volgende:
Valt me op dat ze bij Eenvandaag een beetje de andere kant belichten. Ze redeneren vanuit Gaddafi. Arnold Karskens in Tripoli, schrijver van een boek over Gaddafi. Niks mis mee denk ik.
Ik geloof dat Arnold een geheel eigen kant bedacht heeft. Het was zo erg dat ik het verdrongen heb.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar een verhaal heeft atijd twee kanten.
Waar zie je dit dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat Arnold een geheel eigen kant bedacht heeft. Het was zo erg dat ik het verdrongen heb.
Hij komt van een andere fabrikant.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:29 schreef JimmyJames het volgende:
Wat is het verschil tussen een F18 en F16? Is de eerstgenoemde nieuwer en beter?
De F-18 is wat groter en heeft twee motoren, sommige versies ervan worden ook ingezet vanaf vliegdekschepen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:29 schreef JimmyJames het volgende:
Wat is het verschil tussen een F18 en F16? Is de eerstgenoemde nieuwer en beter?
Hij was gisteren op TV.quote:
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Topic kan een rename gebruiken: Oorlog in Libië #71
Resolutie 1973 voorziet in het inzetten van alle mogelijke middelen om burgers te beschermen: http://www.un.org/News/Press/docs//2011/sc10200.doc.htmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik dacht dat het alleen om een NFZ ging allemaal, nu wordt er ook al op tanks geschoten? Niet dat ik het erg vind, maar wie legt het me uit?
Het is een vergaande resolutie. Alles mag om de bevolking te beschermen, behalve infanteristen en tanks op de grond.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik dacht dat het alleen om een NFZ ging allemaal, nu wordt er ook al op tanks geschoten? Niet dat ik het erg vind, maar wie legt het me uit?
dit is een f18quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:29 schreef JimmyJames het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
als kadaffi een frans toestal uit de lucht zou schieten.. zouden duitsland, rusland en china dan ook meteen inspringen?
Nee, dat is het risico dat Frankrijk neemt. De aanvallen vanuit de landen die meedoen zullen wel intenser en frequenter worden denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
als kadaffi een frans toestal uit de lucht zou schieten.. zouden duitsland, rusland en china dan ook meteen inspringen?
Nee. De kans dat Libië een toestel neer schiet is nog best groot zolang de luchtafweer nog niet massaal is aangevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
Dan moet de NATO ingrijpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
Misschien dat wij nu kunnen zeggen dat dit allemaal Al Quaeda aanhangers zijn. De gemiddelde telegraaf lezer heeft er dan ook geen moeite mee om ze te bombarderenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:31 schreef yavanna het volgende:
#
1729: BBC correspondent Richard Colebourn says foreign journalists in Tripoli have been taken to visit Colonel Gaddafi's military base and compound in the city. A few thousand supporters outside the base at Bab al-Azizia were chanting slogans in support of their leader. They said they were prepared to die if the compound was targeted in any air strikes. Libyan state TV is showing pictures of other supporters doing the same at Tripoli airport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |