Klopt welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij is die met haar mobiel gemaakt
Ga jij met negers om?quote:
en het was daar nog druk ook. Kite strandquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
mr-green en zijn vriendjes
Was een grapjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:52 schreef mr-green het volgende:
[..]
en het was daar nog druk ook. Kite strand
Ok dan. Ik niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
JA
black en white side by side
Waar is dat?quote:
quote:
Geil. Neuken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef mr-green het volgende:
Ik in volle glorie
http://tinypic.com/view.php?pic=2aiokro&s=7
Dat had ik ook wel kunnen verzinnen. Maar waar in Spanje?quote:
Mag ik er eentje lenen/hebben voor privégebruik?quote:
Hmm, uurtje vanaf Benidorm. Ben even vergeten hoe het heetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel kunnen verzinnen. Maar waar in Spanje?Benidorm?
Zat ik er dichtbij in de buurt tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmm, uurtje vanaf Benidorm. Ben even vergeten hoe het heet. Oja, Sanet Y Negrals, klein dorpje wel.
Ja best welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zat ik er dichtbij in de buurt toch
Ok danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, wat heb ik mij gisteren de hele dag kut gevoeld zeg.
Dat was echt niet ok dan.quote:
ik voel met je meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik voel me lichtelijk oud door de muziek.. helemaal sentiment enzow
Daar hadden m'n ouders het ook altijd overquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
liedjes van de radio opnemen op een cassettebandjevroegah
wij waren arm.. was al heul wat dat ik een radio hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar hadden m'n ouders het ook altijd over
Heb ik zelf nooit hoeven doen tho
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef ValHallen het volgende:
Hey DJ, heb je ook Rebecca Black - Friday?
Ik wel, was echt vet. En je hoorde ALTIJD de dj er nog doorheen lullenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar hadden m'n ouders het ook altijd over
Heb ik zelf nooit hoeven doen tho
Ik kom uit '93, zo'n beetje net toen er fatsoenlijke commerciele computers kwamenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel, was echt vet. En je hoorde ALTIJD de dj er nog doorheen lullen
toen zat ik al op schoolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kom uit '93, net toen er commerciele computers kwamen
Waar Justin Bieber nog een redelijke stem heeft is dat Friday nummer echt pure aids op een stokje jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar staat heel Failblog vol mee
Jij bent dan ook een ouwe lulquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen zat ik al op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groentjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kom uit '93, net toen er commerciele computers kwamen
moet je eens op memebase kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar staat heel Failblog vol mee
Dus je wordt dan 18 hé? Bij 1993 moet ik denken aan kinderen van 13...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kom uit '93, zo'n beetje net toen er fatsoenlijke commerciele computers kwamen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een ouwe lul kut:XfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Groep 3quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen zat ik al op school
Eindelijk jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dus je wordt dan 18 hé? Bij 1993 moet ik denken aan kinderen van 13...
Dankjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dus je wordt dan 18 hé? Bij 1993 moet ik denken aan kinderen van 13...
Weetje, mijn oudste broer is net zo oud als jijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij leerden al schrijven
![]()
zoooow, weetje... er zijn wel meer mensen net zo oud als mijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weetje, mijn oudste broer is net zo oud als jij
Ja, maar mijn kleine broertje is al 21... vandaar...quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zoooow, weetje... er zijn wel meer mensen net zo oud als mij
broekiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:09 schreef Viro het volgende:
ik voel me opeens zo oud met mijn 23 tussen al die jonkies hier
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Slechte TT![]()
Bah mn zusje is weer single![]()
Arme kind is helemaal in tranen
Kijk dan maar even op de eerste paginaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Slechte TT![]()
Bah mn zusje is weer single![]()
Arme kind is helemaal in tranen
Toen was ik bruggerquote:
true truequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef ValHallen het volgende:
1987 het beste jaar want Rick Astley.
Ja en niks voor jouquote:
Want?quote:
Laat ik het anders zeggen: jij bent te Nederlands voor haarquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef sharr het volgende:
Toon, voel jij je ook zo jong en fris en fruitig nu?
Sowieso mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sowieso mensen ouder dan 20
dus ik maak een kansquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: jij bent te Nederlands voor haar
Ik ben jong, fris, fruitig EN heb levenervaring EN kan nog een paar jaar mee omdat ik er nog jong uitzie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef sharr het volgende:
Toon, voel jij je ook zo jong en fris en fruitig nu?
Uhm ik ben ouderquote:
Nee want je bent een nepnegerquote:
Oh ja, je halve familie is Marokkaans...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent lelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben jong, fris, fruit EN heb levenervaring EN kan nog een paar jaar mee omdat ik er nog jong uitzie.Nu jullie...
quote:
Waar zijn Rob, ToT en symphonic als je ze nodig hebtquote:
Ik ben lekker, ik ejaculeer als ik mijzelf zie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ik heb nu nog maar 1 Marokkaanse zwagerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh ja, je halve familie is Marokkaans...
Geert is langs de familie gegaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu nog maar 1 Marokkaanse zwager
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben lekker, ik ejaculeer als ik mijzelf zie.Nee, dan ben je een mooiboy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melting is ook ouder dan jou dacht ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Waar zijn Rob, ToT en symphonic als je ze nodig hebt
Misschien kan ik welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er al iemand die om 7 uur wil draaien?
Je gaat het bijna denken hequote:
Dan ik*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef mr-green het volgende:
Mijn zusje heeft met een Marokkaan. maar die jongen is meer Nederlands dan mij
Dan is zijn spelling ook vast beterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef mr-green het volgende:
Mijn zusje heeft met een Marokkaan. maar die jongen is meer Nederlands dan mij
Dat is afhankelijk van ...?quote:
Vanwaar die haat? Als je Knetter was kon ik het nog begrijpen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een mooiboy.
Van 7 tot 8?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De afstand tot de maan in de maand april
Ja ik kan wel
Stop er maar tussen
Wat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De afstand tot de maan in de maand april
in dat gevalquote:
Serieus, deze opmerking doet mij echt goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je staat eropquote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus, deze opmerking doet mij echt goed.
welk genre?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef Viro het volgende:
mensen kom maar op met de verzoekjes...
Ik heb een grotendeels van het muziek in kunnen laden in winamp.
Fout ventjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef Viro het volgende:
[..]
heb van alles. Heb ik het niet dan kan ik het zo downloaden
die hebben we als een na laatste gehoord toen draakje er nog wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Fout ventjevan lisa shelley en nog zo'n wicht
oh ok. die dan nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef Viro het volgende:
[..]
die hebben we als een na laatste gehoord toen draakje er nog was
Knetterquote:
Ik ben soberso giga vrolijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Knetter![]()
Heb je ook lekker genoten van het zonnetje?
Ben er helemaal vrolijk van geworden
Ik had het zonnetje er vandaag wel voor nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben soberso giga vrolijk
quote:
Viroquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Viro het volgende:
kijk heb opeens een paar verzoekjes binnen. De nummers komen eraan
Die op 0:16/0:17quote:
Nee joh, ik ga toch zo eten en dan mis ik het.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Viro het volgende:
[..]
ja wat nou, vraag aan als je wat anders wil horen, ik draai alles. Behalve Justin Bieber.
Moeilijk als ie al aan het spelen isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef Viro het volgende:
[..]
vraag dan aan als het je niet bevalt.
oh zeik gerust hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef quaas het volgende:
[..]
Moeilijk als ie al aan het spelen is
Maar ik wil jullie niet afzeiken dus ik kap
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft dezen verzoekje gedaan?
kadootjesdag voor koelkastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, even eten, dan de volgende lading visite
Komen er ook Fokkers?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, even eten, dan de volgende lading visite
POPJENquote:
zie vorig topic voor foto van de nieuwe schoenenquote:
Neuh, doen we niet echt aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kadootjesdag voor koelkast
Gelukkig niet,quote:
Wie anders dan familie hebben fokkers als vrienden dan? O.oquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neuh, doen we niet echt aan
[..]
Gelukkig niet,
quote:
Nah, ik moet nog appelplaatkoek maken, misschien dat ik dan wat krijgquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik het leukste van de verjaardag
dat en de slingers
quote:
Jaaa ik ga ff kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie vorig topic voor foto van de nieuwe schoenen
en ballonnen en confettiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik het leukste van de verjaardag
dat en de slingers
Ik vraag hem aan Viro.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die vroeg ik ook aan.. maar toen wasdie schijnbaar pas geweest
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef Viro het volgende:
[..]
nu moet ik wel want koelkast vraagt hem 2 uur later aan
Heb je kind en wou die allementatie niet geven?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trouwens ik ben blij![]()
ik hoef mijn ex mijn geld niet te gevenhij moet betalen aan de belasting en ik krijg geld
ik vond dat ik er wel mee weg kon komen voor 1 keertjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:54 schreef quaas het volgende:
[..]
Die vind ik beeetje ver gaan, zelfs voor jou lol
OOH HET SARCASMEquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vond dat ik er wel mee weg kon komen voor 1 keertje![]()
sorry viro
neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef quaas het volgende:
[..]
Heb je kind en wou die allementatie niet geven?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee![]()
iets over zorgtoeslag enzo.. hij moet 200 of 300 terug betalen en ik krijg 456, hij dacht dat hij recht had op de helft van mijn geldniet dus
Custom css kun je ze helemaal verbergenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Die blokkeerfunctie van FOK is echt kut?
Ik zie de posts van utopie nog wel maar dan zijn ze lichtgrijs
Hmm oke, maar ik zie ze ook niet dicht geklapt, ik zie gewoon de inhoudquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Custom css kun je ze helemaal verbergen
Maar het werkt niet "live"
Met custom css wel, kun je al dat soort dingen aanpassen, hele posts gewoon compleet wegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hmm oke, maar ik zie ze ook niet dicht geklapt, ik zie gewoon de inhoud
Even wat proberenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met custom css wel, kun je al dat soort dingen aanpassen, hele posts gewoon compleet weg
Alleen als je dus met auto refresh een post van die user krijgt dan zie je hem gewoon vol
na dit nummerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef quaas het volgende:
EN SAMBA EN SAMBA EN SMAMBA SAMBA SAMBA,
wanneer komt mijn reqje?
Ja nu herken ik je weer goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:59 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb mijn oude UI terug gezet omdat jij en knetter de nieuwe niet leuk vonden
ik heb blaren van het fappen op jouw UIquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja nu herken ik je weer goed![]()
Maar ik vind mijn UI nu wel beter, dus deze laat ik wel staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. EN OOK:
Mijn CAPTCHA was gewoon cherso
Ik mis alleen mijn BBQ en een biertje nogquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heerlijke slaat nergens op zomermuziek
Ik krijg een zichtbare snor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik mis alleen mijn BBQ en een biertje nog
nee terrasje, mooie mensen en een wijntjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik mis alleen mijn BBQ en een biertje nog
Jij krijgt een fap verbod van een maand!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb blaren van het fappen op jouw UI
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee terrasje, mooie mensen en een wijntjeof rose biertje
Fap jij op blanke mensen? of vaker op negers?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb blaren van het fappen op jouw UI
Dat is onmogelijk tenzij jij een maand niet postquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jij krijgt een fap verbod van een maand!
Van de zomer een keertje doen samenquote:
eerstequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef quaas het volgende:
[..]
Fap jij op blanke mensen? of vaker op negers?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Van de zomer een keertje doen samen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum kijkt naar ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. deze?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum kijkt naar ui
quote:
you're to sexy for you're shirtquote:
hell noquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
you're to sexy for you're shirtuit dat ding
terug scrollen jijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:08 schreef quaas het volgende:
[..]
WOW net snel genoeg weg gescrolt me zus zat mee te kijken, ze valt op negers.
Ahhh doe niet zo flauw johquote:
zelfs niet voor mijquote:
kallem an! niet te kallem anders val ie ummequote:
je mag altijd aanvragenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:12 schreef sharr het volgende:
Mag ik Stone Sour - Through Glass aanvragen?
Ik luister overigens nog steeds maar probeer iets te fixen
Mag ik wat van je warmte, ik heb het koudquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
* Knetterkrankjorum krijgt het warm
![]()
![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik wat van je warmte, ik heb het koud
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk tenzij jij een maand niet post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |