abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94339296
Wanneer gaat er eens een keer NIET iets fout bij Marcato?
Wel min of meer eigen fout maar vind het toch zuur voor die jongen.

En Scarponi :o
pi_94339570
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:

En wat zijn die Belgen bij Sporza weer slechte verliezers...vorig seizoen was het commentaar bij RVV en PRB daar ook tenenkrommend slecht en zeer suggestief. :r
Ook al dramt Karl wederom te veel door, hij heeft gewoon gelijk in zijn stelling dat Pozzato op deze manier niets anders bereikt dan anderen te doen verliezen.
pi_94339628
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ook al dramt Karl wederom te veel door, hij heeft gewoon gelijk in zijn stelling dat Pozzato op deze manier niets anders bereikt dan anderen te doen verliezen.
Karl heeft natuurlijk niet gelijk. Als Pozzato blijft zitten sprint hij ook gewoon voor de tweede plek achter Gilbert.
pi_94339730
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Karl heeft natuurlijk niet gelijk. Als Pozzato blijft zitten sprint hij ook gewoon voor de tweede plek achter Gilbert.
maar het was niet aan hem om Gilbert terug te halen, want hij wist dat ie kansloos zou zijn tegen een Goss in de sprint. Hij had het werk aan Goss moeten laten of Spartacus of O'Grady
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:48:21 #105
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_94339841
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef franklop het volgende:

[..]

maar het was niet aan hem om Gilbert terug te halen, want hij wist dat ie kansloos zou zijn tegen een Goss in de sprint. Hij had het werk aan Goss moeten laten of Spartacus of O'Grady
Hij probeerde mee te gaan niet alleen om hem terug te halen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_94339898
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Karl heeft natuurlijk wel gelijk. Pozzato deed niets anders dan Gilbert terugpakken met iedereen in zijn wiel. Nadat hij elke strook die er toe deed al in het wiel van Gilbert doorgebracht had.
pi_94339967
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef franklop het volgende:

[..]

O'Grady had het gat op Van Avermaet al dichtgereden (en was waarschijnlijk compleet kapot), Spartacus had net een aanval geplaatst die al door Goss was gepareerd. Er was eigenlijk niemand meer over om dat gat dicht te rijden. Pozzato deed het enige logische wat je kon doen, het gat dicht te rijden, en dan hopen dat je weg kan blijven (in de sprint was hij op papier de snelste na Goss).
pi_94340016
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Karl heeft natuurlijk wel gelijk. Pozzato deed niets anders dan Gilbert terugpakken met iedereen in zijn wiel. Nadat hij elke strook die er toe deed al in het wiel van Gilbert doorgebracht had.
En Gilbert weg laten rijden had voor een overwinning van Pozzato gezorgd omdat....? Dat hij in het wiel van Gilbert zat op de Poggio is natuurlijk logisch, wie doet dat niet.
pi_94340324
Verliezers van de dag ook duidelijk Garmin-Cervelo. Haussler faalt op het moment dat het er toe doet en achterin geven ze de koers volledig uit handen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:04:45 #110
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_94340470
Feit is wel dat Pozzato zichzelf altijd in een positie brengt waarin hij kan bepalen wie een koers wint, met als zekerheid dat hij het zelf niet zal zijn en dat hij er vreemd genoeg niets aan doet om dat te veranderen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_94340646
En Pozzato geeft nu zelf ook aan dat het de inspanning was die hem de kans op de overwinning heeft gekost. Puur omdat hij een scenario zoals Cancellara 2008 wilde vermijden.

Nou, dat heb je toch maar mooi vermeden Filippo 14.gif
pi_94340724
Och, je zag Pozzato wel achter Gilbert aangaan maar niet voluit.
Feit is gewoon is dat Gilbert niet goed genoeg was, op de Poggio kon ie ze er niet afrijden en z'n demarrage was ook veel te flauw.
3e plaats was vandaag het hoogst haalbare voor Gilbert.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_94340946
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:10 schreef wimderon het volgende:
En Pozzato geeft nu zelf ook aan dat het de inspanning was die hem de kans op de overwinning heeft gekost. Puur omdat hij een scenario zoals Cancellara 2008 wilde vermijden.

Nou, dat heb je toch maar mooi vermeden Filippo [ afbeelding ]
In zijn ogen zou Gilbert dus wegblijven, dus niets mis mee om er achteraan te rijden.
Zo hield hij nog een kleine kans om het te winnen.
Er staat nergens in de reglementen dat er niet achter Belgen gereden mag worden hoor.
pi_94341399
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef Pedroso het volgende:

[..]

In zijn ogen zou Gilbert dus wegblijven, dus niets mis mee om er achteraan te rijden.
Zo hield hij nog een kleine kans om het te winnen.
Er staat nergens in de reglementen dat er niet achter Belgen gereden mag worden hoor.
Ze waren met 7 (8 of 9 als O'Grady/Van Avermaet er toen nog bij hingen?). Moet je dan meteen de kastanjes uit het vuur halen op zo'n manier? Of waren er wellicht wat opties die *ietsje* slimmer waren geweest.

Natuurlijk mag Pozzato doen wat hij wil, maar zoals SoK al zegt is hij het wel erg vaak die er voor zorgt dat anderen niet winnen, maar daarmee ook gelijk zijn eigen kansen decimeert. Mag Karl daar dan opmerkingen over maken? Wat mij betreft wel, zeker omdat die dus hout snijden in mijn ogen. Ik wil Herbert in zo'n situatie ook wel eens horen als het om een Nederlander gaat. Die gaat al helemaal uit z'n plaat als er een Nederlandse schaatser volkomen terecht gediskwalificeerd wordt.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:57:10 #115
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_94342387
Daarom hoeft Van Nieuwkerke zich niet als een klein jongetje, dat geen snoepje krijgt, te gedragen. Van een objectieve journalist verwacht ik een iets volwassener reactie. Iets meer relativeringsvermogen zou voor de Karl beslist geen kwaad kunnen. Je als een idioot gedragen omdat je favoriete renner niet wint, slaat nergens op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Van_Poppel op 19-03-2011 19:21:52 ]
pi_94342657
Karl overdrijft altijd als hij een punt wil maken, dat is niets nieuws. Storend, maar voor de rest is er niets mis met het commentaar van Vannieuwkerke wat mij betreft en ook geen reden om maar weer eens op de Belgen te gaan afgeven vind ik.

Blijlevens en Berkhout merkten het overigens ook op op Eurosport hoor ik net.
pi_94343179
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ze waren met 7 (8 of 9 als O'Grady/Van Avermaet er toen nog bij hingen?). Moet je dan meteen de kastanjes uit het vuur halen op zo'n manier? Of waren er wellicht wat opties die *ietsje* slimmer waren geweest.

Natuurlijk mag Pozzato doen wat hij wil, maar zoals SoK al zegt is hij het wel erg vaak die er voor zorgt dat anderen niet winnen, maar daarmee ook gelijk zijn eigen kansen decimeert. Mag Karl daar dan opmerkingen over maken? Wat mij betreft wel, zeker omdat die dus hout snijden in mijn ogen. Ik wil Herbert in zo'n situatie ook wel eens horen als het om een Nederlander gaat. Die gaat al helemaal uit z'n plaat als er een Nederlandse schaatser volkomen terecht gediskwalificeerd wordt.
Van mij mag Karl daar iets over zeggen, maar ben het niet met hem eens.
Als Pozzato achter een ander aan had gereden dan had je niets gehoord.
Geeft ook niks, vind het begrijpelijk dat commentatoren chauvinistisch zijn. Sterker nog, het geeft het allemaal wat meer kleur.
pi_94345689
Goss is of was geen supervedette, maar wel een renner die de laatste tijd is opgekomen.

Hij heeft de koers niet gekleurd, maar in zijn situatie deed hij het enige wat hij moest doen om te winnen.

Al met al een goede winnaar. Ik heb er vrede mee. :)

Bovendien heb ik genoten van een leuke koers.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:35:26 #119
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_94346541
Ik vind het toch altijd een domper wanneer een spektakelstuk wordt gewonnen door iemand die er nauwelijks toe heeft bijgedragen.

Al kun je bij Goss nog zeggen dat hij er in geslaagd is bij de laatste selectie van 10 overblijvers te zitten, bij Hushovd op het WK vond ik het een nog veel grotere anti-climax, die had helemaal niets laten zien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_94347002
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Is 18e geworden. Werd gelost op de Poggio.

Offredo maakt nu wel definitief de aansluiting bij de wereldtop.
Ben wel heel benieuwd of hij zijn zenuwen dan onder controle kan houden..
  zaterdag 19 maart 2011 @ 21:40:46 #121
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_94349575
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Offredo maakt nu wel definitief de aansluiting bij de wereldtop.
Moet ie wel wat slimmer gaan koersen, hij smijt nu nog teveel met zijn krachten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_94366506
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef PirE het volgende:

[..]

Moet ie wel wat slimmer gaan koersen, hij smijt nu nog teveel met zijn krachten.
Ach, in bijvoorbeeld Parijs-Tours en Plouay deed hij vorig jaar toch goed mee met respectievelijk een 5e en 3e plaats. Zonder deze inspanningen was hij misschien wel het grootste gevaar voor Goss geweest.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')