jawel, maar in dit belang is het best intreressantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een straaljager gezien?
een nederlandse F16quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een straaljager gezien?
pics dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
LEEUWARDEN STUURT 2 F16'S![]()
IK GA UIT MIJN RAAM KIJKEN MANG
Dat wil ik wel geloven ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef aerdt het volgende:
sommige zullen inderdaad Libie willen verdedigen tot de laatste snik, al dan niet geindoctrineerd door de staats tv.
TOFquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie ze in de verte al komen![]()
EVEN PICS MAKEN MANG
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
een nederlandse F16![]()
[ afbeelding ]
En vergeet niet: er zijn ook veel mensen wel goed geworden van Khaddafi. Mensen om hem heen, die voor hem werken, in de oliebranche. Dus lang niet iedereen is tegen hem.quote:
Dit ben ik helemaal met je eens. Maar juist omdat Libië (en ook Tunesië en Egypte) een relatieve rijkdom hebben, wil deze klasse zich ook politiek gerepresenteerd zien. Dit is waarom protesten in Noord-Korea ondenkbaar zijn, omdat ze daar echt bezig zijn met overleven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor de gemiddelde burger is "brood" belangrijker dan het recht om het stemmen bijvoorbeeld.
Een Libische vluchteling in Egypte verwoorde het goed. Hij gaf toen aan niet voor Gadaffi te zijn, niet voor de oppositie te zijn maar gewoon zijn gezin wil beschermen en voeden.
Dat is een gegeven, maar 'lang niet iedereen' is ook niet bepaald de issue hier.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
En vergeet niet: er zijn ook veel mensen wel goed geworden van Khaddafi. Mensen om zijn heen, die voor hem werken, in de oliebranche. Dus lang niet iedereen is tegen hem.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef Flepke het volgende:
Ik begin met foto's maken als er eens een dagje geen f16/apaches boven mijn huis vliegen
Tja, je kan zeggen wat je wil maar zonder de Fransen heb ik het idee dat de westerse wereld gewoon de andere kant op had gekeken en Khaddafffi lekker zn gang had laten gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef Rambolin het volgende:
Fransen denken weer dat ze een superpower zijn
[ afbeelding ]
Wel een van de weinigen die lef heeft en Libië wil bevrijden van zijn tirannie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef Rambolin het volgende:
[ afbeelding ]
Toch mooi man dat de VS dit keer niet als eerste hun nek uitsteekt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef Rambolin het volgende:
[ afbeelding ]
Want Obamaslijming den topquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:09 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Toch mooi man dat de VS dit keer niet als eerste hun nek uitsteekt.
quote:F-16's van vliegbasis Leeuwarden zijn voor inzet boven eigen land. QRA alarm, vliegtuig zonder communicatie.
we hebben engeland (die behoorlijk sterk zijn), duitsland zou desnoods nog helpen, nog genoeg andere landen hoor. maar wel goed van frankrijk dat ze dit doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja, je kan zeggen wat je wil maar zonder de Fransen heb ik het idee dat de westerse wereld gewoon de andere kant op had gekeken en Khaddafffi lekker zn gang had laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |