Je haalt me de woorden uit de mond, daar hebben we de echte Philip leren kennen. Kinderachtig ventje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Na die aanval op Mo verbaast me dat niets van Flipje....
Mha, als je die 3 aan elkaar maakt is het nog grappiger, want dan frustreren A&G zich nog meer dat ze niet met elkaar kunnen pratenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Servio/Alex, ja, dat zou een interessante combi zijn
is dus compleet waardeloos want dat geheim wordt uiterlijk vrijdag toch geradenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:27 schreef versabommie het volgende:
Achja, schijten op de grote hoop, doe nog maar een clue voor sherrun
Lekker makkelijk...... Dat overleven haddden ze al...... pffffffffquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:27 schreef versabommie het volgende:
Achja, schijten op de grote hoop, doe nog maar een clue voor sherrun
Niet iedereenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lekker makkelijk...... Dat overleven haddden ze al...... pffffffff
psies.. dus maar hopen dat er iemand snel drukt voor Sharron en het gaat raden zodat flipje kan jankenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
is dus compleet waardeloos want dat geheim wordt uiterlijk vrijdag toch geraden
Naar Sharon? Wat een loser.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef danilel het volgende:
Servio achter haar rug naar haar wijzen.....
I'm a Survivorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
Ken het liedje niet, dus de tekst ook niet.
alex was het wel van plan maar ik weet niet of hij zonder de hulp van geer/karim wel op het goede gaat drukkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies.. dus maar hopen dat er iemand snel drukt voor Sharron en het gaat raden zodat flipje kan janken
in de tekst is i'm a survivor.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
I'm a survivor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef MargrietV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |