dat dan weer welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou ik heb ze de hele dag nog niet op bed zien liggen dat moet een soort van record zijn!
nee bed hebben ze ingeruild voor een ligbed hahahaa blijft leggen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou ik heb ze de hele dag nog niet op bed zien liggen dat moet een soort van record zijn!
Dit dus!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Een ligbed is ook een bed en daar hebben ze úren op gelegen.
Van mij mogen ze, als er vanavond maar een knalfeest komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Klopt, maar ik vind het minder lui overkommen niemand heeft echt geslapen ofzo..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Jaah Feestje Feestje!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, als er vanavond maar een knalfeest komt.
Dit is een boeiende missie toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
Maar het zou toch leuk zijn geweest als er een missie was geweest
Zeker boeiend maar het kan mij niet boeien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dit is een boeiende missie toch?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
er is maar 1 boeiende miss en das Lauraquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
het is ook niet echt slim om ruzie te maken met degene waar je aan vast zit want je zit er wel aan vast, je bent afhankelijk van elkaar als je dingen wilt doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het idee dat er ruzie zou onstaan tussen de geboeide onderling is niet echt uitgekomen. Iedereen berust in z'n lot en is behulpzaam waar nodig.
Ja vreselijk. Waar zijn ze bang voor?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het idee dat er ruzie zou onstaan tussen de geboeide onderling is niet echt uitgekomen. Iedereen berust in z'n lot en is behulpzaam waar nodig.
da's jammer, ik had wel wat ruzietjes willen zien, mjaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |