Ze lijken op afstand op elkaar!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:40 schreef danilel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 maart 2011 15:39 schreef danilel het volgende:
[..]
sorry delete, was fout
Is ze geen natural blond dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:38 schreef mootie het volgende:
Chloor is sowieso slecht voor je haar, zeker als je blondeert. Dan kan er zomaar een groene glans ontstaan.
Kan, maar hij hoeft alleen maar bewoners te verlossen als ze om 5 minuten vragen. That's it.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien omdat hij sleutelbeheerder is?
Begin met scheppen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik wil ook zo'n zwembad in mijn tuin !!
een zalmroze dan he..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Denkt Sharon dat het minder opvalt dat ze volslank is als ze een roze handdoek om haar buik heeft?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
das een teek ,ja geer en biblio teek
kleurt dan toch mooi bij dat groene jurkje van haarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Chloor is sowieso slecht voor je haar, zeker als je blondeert. Dan kan er zomaar een groene glans ontstaan.
Als ie dat door Jo laat doen, gaat Gerard foute opmerkingen maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
servio mag nu het stemmetje bevredigen....
doel bereiktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Zo flauw dat ik hardop moest lachen
dat dan weer welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou ik heb ze de hele dag nog niet op bed zien liggen dat moet een soort van record zijn!
nee bed hebben ze ingeruild voor een ligbed hahahaa blijft leggen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou ik heb ze de hele dag nog niet op bed zien liggen dat moet een soort van record zijn!
Dit dus!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Een ligbed is ook een bed en daar hebben ze úren op gelegen.
Van mij mogen ze, als er vanavond maar een knalfeest komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Klopt, maar ik vind het minder lui overkommen niemand heeft echt geslapen ofzo..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |