psies.. zo fijn om te horen he!quote:
True, maar Danny was erger met zijn commentaar op Renate. Dat ging echt veul te ver.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef versabommie het volgende:
Mwah dat laatste mag wat mij betreft best wat genuanceerd. Tijdens de bunker werd 1 van de "bewoners" bekritiseerd. Huub kwam toen de hoogmoedige ridder uithangen en dacht god te zijn en een useresje compleet te mogen afbranden. Dat is mijn enige motivatie geweest om die gast compleet de vernieling in te posten... helaas is dat niet helemaal gelukt maar hij weet zich nu iig wel te gedragen als hij komt posten!
Jo vertrouwt Flip niet meer, Flip wil leuk doen tegen Jo, maar die moet er niets van hebben.quote:
Hij gaat voor leger en niks met OSquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef itsme het volgende:
Zonde. krijgt die creep weer geld dankzij Karim. Of wacvht eens. er is een kans dat hij het goed heeft? nah dan zegt hij Inge de Bruin.
Mwah Danny kan prima voor zichzelf opkomen als Huub hem wil sneren.. dit ging niet om Danny en Huub kreeg waar hij om vroeg, die omhooggevallen Talpa Koffielaafquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar Danny was erger met zijn commentaar op Renate. Dat ging echt veul te ver.
Jo speelt dat. Haar manier van aandacht vragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Jo vertrouwt Flip niet meer, Flip wil leuk doen tegen Jo, maar die moet er niets van hebben.
Geer tegen Flip - Blijf van me wijf!
ow dat had ik even gemist dank jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef Zixon het volgende:
[..]
Karim en Laura zijn er al weer uit, gaat om iets anders dus
Ik hoopte dat het waarheid wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo speelt dat. Haar manier van aandacht vragen.
Ow, hij moest Laura even loskoppelen dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ow dat had ik even gemist dank je
Ze zitten er weer in, Karim moest wat fatsoenlijks aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef Zixon het volgende:
[..]
Karim en Laura zijn er al weer uit, gaat om iets anders dus
ja JEZUS !! mógen we?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Er bestaan serieus mensen die dit kansloze zooitje volgen.
er bestaan serieus ook mensen die jou volgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Jij bent nog veul kanslozer.. je hebt je voor die mensen aan het kruis laten nagelen, dipshit!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Doe met je vrije tijd wat je wil. Beetje zonde alleen van je tijd.quote:
en jij dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Doe met je vrije tijd wat je wil. Beetje zonde alleen van je tijd.
volgens mij zei Beequeen het tegendeel. maar goed. Heb de Bunker niet gekeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah Danny kan prima voor zichzelf opkomen als Huub hem wil sneren.. dit ging niet om Danny en Huub kreeg waar hij om vroeg, die omhooggevallen Talpa Koffielaaf
Er bestaan serieus mensen die in dit kansloze zooitje gaat posten om dat te zeggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:45 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |