quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Flash, toevallig ook filmpje in je bezit waar Karim en Gerard achter de bank liggen om Jo en Flip af te luisteren?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:43 schreef SabineeB het volgende:
Flashbox heb je misschien filmpjes van dat Laura en Alex aan het zoenen zijn, en dat Laura tegen Monique verteld dat ze met Alex heeft gezoend:)?
Het was van zondag op maandag avond/nacht ik heb geen idee hoe laat het was, de luiken waren wel al naar beneden... eerst was het op stream 1&2 later op 3&4quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:17 schreef Flashbox het volgende:
Even voor de duidelijkheid.
S' nachts neem ik niet op, dus alles wat s'nachts op de streams gebeurd heb ik niet. Er zijn uitzonderingen dat ik hem s'nachts wel eens aan laat staan, maar dat is alleen als er een feestje is.
Mocht je een stukje terug willen zien, en ik heb het opgenomen. Probeer dan zo duidelijk mogenlijk te zijn, wanneer het ongeveer was en op welke stream het te zien is geweest dat is voor mij ook makelijker zoeken.
Je bent een topper!quote:
dat was rond kwart voor éen snachts, ietsjes eerder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:02 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
[..]
Het was van zondag op maandag avond/nacht ik heb geen idee hoe laat het was, de luiken waren wel al naar beneden... eerst was het op stream 1&2 later op 3&4
Wow thanks, dit stukje had ik idd ook nog niet gezien en is zeker wel het kijken waard!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
Deze opname is nog van de beruchte nacht afgelopen weekend, waar Servio behoorlijk bezopen was en in dit gesprek is te zien tussen hem en Gerard hoe Servio probeert Gerard te overtuigen zijn boeien weer vast te doen aan Joanna.
Ik vond het wel een komische conversatie vooral de reactie van Gerard!![]()
Het was iig al erg laat die nacht en had dit fragment niet voorbij zien komen in de reguliere uitzending dus vandaar dat ik het hier even plaats.
Veel plezier ermee.
Nee dit was de eerste, er kwamen er nog een stuk of wat naquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat was rond kwart voor éen snachts, ietsjes eerder.
de kusjes staan gewoon op de site![]()
http://www.secretstory.nl/videos/961/Kusjes+in+het+donker
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=1607&p=29786#p29741quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Mellietje19 het volgende:
Nope niet de andere kusjes van Laura en Alex vanavond... is er dan iemand anders die deze heeft van zondag op maandag nacht??
Topquote:
thnx!!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=1607&p=29786#p29741
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Top![]()
Heb je toevallig ook nog het deel net nadat gerard zich los maakt en nog zo kwaad is?
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar:)quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef Mellietje19 het volgende:
Heeft iemand toevallig het Laura/Alex moment opgenomen vanmiddag?? Rond een uur of half 7 Nederlandse tijd... het liefts van begin tot t eind![]()
Bedankt alvast!!!
Tnx Flash! En wat een leuke vrouw is Fenneke!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |