quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef Estherdv het volgende:
ik ben heel blij met de filmpjes, ik krijg weer het dgk gevoel weer terug....
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:47 schreef HiDiHo het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Secret story - Exit Jurien
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:25 schreef Flashbox het volgende:
Komt er zo aan ben me een ongeluk aan het zoeken naar het stukje, maar heb het gevonden. Nog even Knippen en uploaden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SST Laura verteld het geheim van Guido aan Servio en Servio gaat op de rode knop drukken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de liefhebber heb ik de originele Streamlock destijds opgenomen met mijn PVR en daarom is de kwaliteit ook gegarandeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Streamlock
Leuk voor op de achtergrond als screensaver wellicht.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb even lekker filmpjes gekeken, dank aan alle plaatsers!
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:36 schreef Flashbox het volgende:
Alle beelden van voor gister avond heb ik niet meer. Had bijna geen ruimte meer op me pc,
dus heb gister avond bijna 1 TB aan opnamens van me pc verwijderd.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Zixon het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SST - 2 medewerkers bespreken iets over een taxi, vlucht en folie #fail
Dit filmpje werd per ongeluk op de officiële website van Secret Story
geüpload rond 15:30 en 5 minuten later was het er weer afgehaald.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:21 schreef Flashbox het volgende:
Kijken op eigen risico![]()
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SST Karim en zijn gitaar tja kijk zelf maar
Ik hoop het ookquote:Op zondag 20 maart 2011 11:07 schreef stormiot het volgende:
Thnx voor alle filmpjes. Gelezen dat er vannacht ook behoorlijk wat gebeurt is (ruzies, ontkoppeling). Hopelijk komen daar ook nog filmpjes van.
Secret Story filmhoekje.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Even mijn welgemeende complimenten aan Flashbox![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef Flashbox het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SST Servio is aan het woord en begint door te draaien
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef Anneloortje het volgende:
[..]ik ben de baas ja, jullie zitten gevangen tussen jullie oortjes
Staat gewoon in de OP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop