abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94334239
Versieren op latere leeftijd
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.
Ron Paul 2012
pi_94334289
Over de Strawberry kwestie,

Over persoonlijke dingen zou je makkelijk kunnen liegen, valt van alles over te verzinnen. Verder zie ik het nut ook niet achter een kloon die in 2005 gestart is waar Scanman nog niks te vrezen had op FOK.

Ik stel verder voor dat we een foklementaire enquete opzetten om de legitimiteit van deze ban nader te onderzoeken. Ik heb hier wel steun voor nodig. Gaarne mij te DMen met uw signatuur zodat ik deze kan opstellen.
Ron Paul 2012
pi_94334357
Ik vind dat we het aan Strawberry verplicht zijn het te proberen.

[ Bericht 86% gewijzigd door deelnemer op 19-03-2011 15:18:09 ]
The view from nowhere.
pi_94334753
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft iemand de tel nr van strawberry of haar ooit via de webcam gezien? ik kan gewoon niet geloven wat ik hier lees. ze typte en reageerde gewoon als een vrouw! :D

Ontopic: ik merk dat meisjes mij wel van veraf even bekijken.. wat ze van mij vinden als ik dichterbij kom weet ik niet. je ziet ze gewoon even staren alsof ik een bekende ben. terwijl ik ze zelf niet ken. En jeetjemina zeg de lente zit nu wel erg sterk in de lucht. k rook het eind januarie al en merk het nu aan alles. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of verdrietig ;(
Dat herken ik ook ja, als ik even in de avond moet pinnen kom ik met mijn auto de parkeerplaats op rijden en vaak rijd ik dan langs groepen meiden. Dan zie je ze even kijken maar als ik dichterbij ben dan is het toch even schrikken ;)

BTW ik heb Strawberry's Tel nummer. Ik hoop maar dat ik niet met haar vader aan het Sms'en ben. Maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Ze wilt alleen smsen en niet bellen. Hmmmm
pi_94335142
Na een eerste date, zou je dan verwachten dat er meteen een klik moet zijn of gewoon voor de gezelligheid een tweede date doen en kijken hoe het verder gaat?

Denk namelijk zelf wel dat het geen probleem is dat er bij de eerste date niet een klik is, maar dat het wel gezellig is en dat je dan verder zou kunnen kijken. Benieuwd naar de mening van anderen ;)
pi_94335174
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door deelnemer op 19-03-2011 15:45:54 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:38:58 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94335235
Niet te veel op ingaan. Kan haar afschrikken.

Maar ik ben 99% zeker dat ze is wie ze zegt dat ze is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94335242
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef Shugosha het volgende:
Na een eerste date, zou je dan verwachten dat er meteen een klik moet zijn of gewoon voor de gezelligheid een tweede date doen en kijken hoe het verder gaat?

Denk namelijk zelf wel dat het geen probleem is dat er bij de eerste date niet een klik is, maar dat het wel gezellig is en dat je dan verder zou kunnen kijken. Benieuwd naar de mening van anderen ;)
Ik heb precies zoiets gehad en ik zou best een tweede date willen. Nu is dat nog niet gebeurd, misschien omdat zij toch heeft besloten er niet verder mee te gaan, ik weet het niet. Ik zie haar nog wel af en toe . De klik was er, maar bij een eerste date ben je dan ook niet echt jezelf, een tweede date zou gewoon standaard moeten zijn.
Ron Paul 2012
pi_94335347
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef Shugosha het volgende:

Hangt ervan af. Als je uberhaupt een eerste date hebt, is er wel een soort van klik geweest. Dan kan een eerste date tegenvallen, maar de tweede weer meevallen.

Als de eerste date voortkomt uit online contact alleen, dan is het onvoldoende basis. Evenzo met een blinddate. Want je weet zelf ook wel dat je niet met iedereen wilt onderzoeken wat er haalbaar is.
The view from nowhere.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:47:29 #10
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94335480
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet te veel op ingaan. Kan haar afschrikken.

Maar ik ben 99% zeker dat ze is wie ze zegt dat ze is.
Zonder tegenbewijs ga ik ook uit van goed vertrouwen.
The view from nowhere.
pi_94335665
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hangt ervan af. Als je uberhaupt een eerste date hebt, is er wel een soort van klik geweest. Dan kan een eerste date tegenvallen, maar de tweede weer meevallen.

Als de eerste date voortkomt uit online contact alleen, dan is het onvoldoende basis. Evenzo met een blinddate. Want je weet zelf ook wel dat je niet met iedereen wilt onderzoeken wat er haalbaar is.
In dit geval is het geweest met een collega van werk waar ik de afgelopen maanden mee heb zitten te praten en uiteindelijk zoiets had van laat ik mijn stoute schoentjes maar eens aantrekken en vragen of ze zin zou hebben buitenom werk iets te doen en daarop ja zei.
pi_94335675
Mag dan wel een newbie zijn maar ook ik denk dat Aardbei legit is.

Maar aangezien we de 99% norm nastreven, laat ik ook een versiertip vragen.
Meisje op m'n werk, andere afdeling, we hebben af en toe oogcontact maar nog niet gepraat.
Iemand een goed/origineel idee om het ijs te breken?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:55:32 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94335734
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:53 schreef BlakeGriffin het volgende:
Mag dan wel een newbie zijn maar ook ik denk dat Aardbei legit is.

Maar aangezien we de 99% norm nastreven, laat ik ook een versiertip vragen.
Meisje op m'n werk, andere afdeling, we hebben af en toe oogcontact maar nog niet gepraat.
Iemand een goed/origineel idee om het ijs te breken?
Gewoon een reden zoeken om daar naartoe te gaan en groet haar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94335787
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:52 schreef Shugosha het volgende:

[..]

In dit geval is het geweest met een collega van werk waar ik de afgelopen maanden mee heb zitten te praten en uiteindelijk zoiets had van laat ik mijn stoute schoentjes maar eens aantrekken en vragen of ze zin zou hebben buitenom werk iets te doen en daarop ja zei.
Goed gedaan. Wat betreft je eerdere vraag, iedereen is verschillend dus elke situatie (met twee mensen) ook. Je maakt als het ware zelf de regels, met z'n tweeen. Persoonlijk ga ik wel altijd voor een klik op de eerste date. Zou gaan twijfelen als die er niet is. Maar dat zegt niks. Als er een tweede date komt zou ik in jouw geval wel een beetje meer aansturen erop. Wat meer oogcontact zoeken etc. het proberen romantisch te maken zodat je er achter komt of het er in zit.
pi_94335893
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Gewoon een reden zoeken om daar naartoe te gaan en groet haar.
Gewoon tijdens het werk of een pauze ofzo? Ze deelt haar kantoor met nog vier anderen.
Ik ben inderdaad wel aan het zoeken naar die reden.

Wat vind je van het alternatief nummer traceren en sms-sen? Bv uitnodigen voor lunchdate ofzo..
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:07:17 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94336043
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Gewoon tijdens het werk of een pauze ofzo? Ze deelt haar kantoor met nog vier anderen.
Ik ben inderdaad wel aan het zoeken naar die reden.

Wat vind je van het alternatief nummer traceren en sms-sen? Bv uitnodigen voor lunchdate ofzo..
Nee. Komt eng en stalkerachtig over. Als je iemand gaat bellen of smsen, moet je eerst haar nummer van haar hebben gekregen.

Hyves of facebook mag je wel toevoegen. Of msn. Maar natuurlijk gaat ze dat niet zien als een goede versierpoging.
pi_94336078
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:57 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Goed gedaan. Wat betreft je eerdere vraag, iedereen is verschillend dus elke situatie (met twee mensen) ook. Je maakt als het ware zelf de regels, met z'n tweeen. Persoonlijk ga ik wel altijd voor een klik op de eerste date. Zou gaan twijfelen als die er niet is. Maar dat zegt niks. Als er een tweede date komt zou ik in jouw geval wel een beetje meer aansturen erop. Wat meer oogcontact zoeken etc. het proberen romantisch te maken zodat je er achter komt of het er in zit.
Dank je, ik ga er wel gewoon voor om te zien hoe het gaat op een tweede afspraak. Zou natuurlijk zonde zijn als ik het niet gewoon probeer om te kijken hoe het verloopt. En qua oogcontact zat het tijdens het etentje al goed in elkaar, maar was daarbij was ik wel een tikkeltje nerveus :D
pi_94336111
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee. Komt eng en stalkerachtig over. Als je iemand gaat bellen of smsen, moet je eerst haar nummer van haar hebben gekregen.

Hyves of facebook mag je wel toevoegen. Of msn. Maar natuurlijk gaat ze dat niet zien als een goede versierpoging.
Ja ok. Briefje in postvakje dan?

Ik weet op zich wel dat ik 'gewoon' een gesprekje aan moet knopen. Probleem is alleen dat ik haar altijd onverwachts zie en dat me dat dan overvalt. Ook twijfel ik of al dan niet al gelijk een date moet voorstellen of niet.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:14:52 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94336285
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:09 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja ok. Briefje in postvakje dan?

Ik weet op zich wel dat ik 'gewoon' een gesprekje aan moet knopen. Probleem is alleen dat ik haar altijd onverwachts zie en dat me dat dan overvalt. Ook twijfel ik of al dan niet al gelijk een date moet voorstellen of niet.
Zou beter zijn om gewoon een gesprek te beginnen en haar een beetje leren kennen. Gewoon af en toe een opmerking maken tegen haar en haar vertrouwen winnen. Daarna nummer vragen. Daarna date regelen.
pi_94336322
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:08 schreef Shugosha het volgende:

[..]

Dank je, ik ga er wel gewoon voor om te zien hoe het gaat op een tweede afspraak. Zou natuurlijk zonde zijn als ik het niet gewoon probeer om te kijken hoe het verloopt. En qua oogcontact zat het tijdens het etentje al goed in elkaar, maar was daarbij was ik wel een tikkeltje nerveus :D
Uiteraard. Wat ik al zei, alles is mogelijk, hangt gewoon puur van de twee mensen af.
Wat ik bedoelde alleen is dat je wel een beetje kan sturen. Je kunt een vriendschappelijke date hebben en een romantische, en daar heb je twee partijen voor nodig natuurlijk, maar je eigen rol is voor een deel bepalend erin. Onderwerpen waar je het over hebt bijvoorbeeld. Je kunt strategisch een lief complimentje plaatsen. Misschien een aanraking als de situatie het toelaat. Kijken hoe ze op dat soort dingen reageert.
pi_94336439
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zou beter zijn om gewoon een gesprek te beginnen en haar een beetje leren kennen. Gewoon af en toe een opmerking maken tegen haar en haar vertrouwen winnen. Daarna nummer vragen. Daarna date regelen.
Ok bedankt voor je feedback.

Beetje achtergrond-info: het oogcontact is wel van die mate dat ze denk ik niet verrast zou zijn door een uitnodiging voor een date though.
pi_94342323
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ok bedankt voor je feedback.

Beetje achtergrond-info: het oogcontact is wel van die mate dat ze denk ik niet verrast zou zijn door een uitnodiging voor een date though.
Hoe lang is het oogcontact al?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94343723
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe lang is het oogcontact al?
2 à 3 weken. 10 dagen geleden was het eerste echte oogcontact. Dat we zeg maar elkaar tegelijk aankeken. Daarvoor was het sneaky elkaar checken, of iig ik haar. :D
pi_94343940
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

2 à 3 weken. 10 dagen geleden was het eerste echte oogcontact. Dat we zeg maar elkaar tegelijk aankeken. Daarvoor was het sneaky elkaar checken, of iig ik haar. :D
Zal ik maar snel een gesprekje mee hebben dan, voordat je in de friendszone landt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94344363
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Maar snel praten dan. Eigenlijk ben je al te laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')