Dat herken ik ook ja, als ik even in de avond moet pinnen kom ik met mijn auto de parkeerplaats op rijden en vaak rijd ik dan langs groepen meiden. Dan zie je ze even kijken maar als ik dichterbij ben dan is het toch even schrikkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft iemand de tel nr van strawberry of haar ooit via de webcam gezien? ik kan gewoon niet geloven wat ik hier lees. ze typte en reageerde gewoon als een vrouw!
Ontopic: ik merk dat meisjes mij wel van veraf even bekijken.. wat ze van mij vinden als ik dichterbij kom weet ik niet. je ziet ze gewoon even staren alsof ik een bekende ben. terwijl ik ze zelf niet ken. En jeetjemina zeg de lente zit nu wel erg sterk in de lucht. k rook het eind januarie al en merk het nu aan alles. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of verdrietig
Ik heb precies zoiets gehad en ik zou best een tweede date willen. Nu is dat nog niet gebeurd, misschien omdat zij toch heeft besloten er niet verder mee te gaan, ik weet het niet. Ik zie haar nog wel af en toe . De klik was er, maar bij een eerste date ben je dan ook niet echt jezelf, een tweede date zou gewoon standaard moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef Shugosha het volgende:
Na een eerste date, zou je dan verwachten dat er meteen een klik moet zijn of gewoon voor de gezelligheid een tweede date doen en kijken hoe het verder gaat?
Denk namelijk zelf wel dat het geen probleem is dat er bij de eerste date niet een klik is, maar dat het wel gezellig is en dat je dan verder zou kunnen kijken. Benieuwd naar de mening van anderen
Hangt ervan af. Als je uberhaupt een eerste date hebt, is er wel een soort van klik geweest. Dan kan een eerste date tegenvallen, maar de tweede weer meevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef Shugosha het volgende:
Na een eerste date, zou je dan verwachten dat er meteen een klik moet zijn of gewoon voor de gezelligheid een tweede date doen en kijken hoe het verder gaat?
Denk namelijk zelf wel dat het geen probleem is dat er bij de eerste date niet een klik is, maar dat het wel gezellig is en dat je dan verder zou kunnen kijken. Benieuwd naar de mening van anderen
Zonder tegenbewijs ga ik ook uit van goed vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet te veel op ingaan. Kan haar afschrikken.
Maar ik ben 99% zeker dat ze is wie ze zegt dat ze is.
In dit geval is het geweest met een collega van werk waar ik de afgelopen maanden mee heb zitten te praten en uiteindelijk zoiets had van laat ik mijn stoute schoentjes maar eens aantrekken en vragen of ze zin zou hebben buitenom werk iets te doen en daarop ja zei.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Als je uberhaupt een eerste date hebt, is er wel een soort van klik geweest. Dan kan een eerste date tegenvallen, maar de tweede weer meevallen.
Als de eerste date voortkomt uit online contact alleen, dan is het onvoldoende basis. Evenzo met een blinddate. Want je weet zelf ook wel dat je niet met iedereen wilt onderzoeken wat er haalbaar is.
Gewoon een reden zoeken om daar naartoe te gaan en groet haar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:53 schreef BlakeGriffin het volgende:
Mag dan wel een newbie zijn maar ook ik denk dat Aardbei legit is.
Maar aangezien we de 99% norm nastreven, laat ik ook een versiertip vragen.
Meisje op m'n werk, andere afdeling, we hebben af en toe oogcontact maar nog niet gepraat.
Iemand een goed/origineel idee om het ijs te breken?
Goed gedaan. Wat betreft je eerdere vraag, iedereen is verschillend dus elke situatie (met twee mensen) ook. Je maakt als het ware zelf de regels, met z'n tweeen. Persoonlijk ga ik wel altijd voor een klik op de eerste date. Zou gaan twijfelen als die er niet is. Maar dat zegt niks. Als er een tweede date komt zou ik in jouw geval wel een beetje meer aansturen erop. Wat meer oogcontact zoeken etc. het proberen romantisch te maken zodat je er achter komt of het er in zit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:52 schreef Shugosha het volgende:
[..]
In dit geval is het geweest met een collega van werk waar ik de afgelopen maanden mee heb zitten te praten en uiteindelijk zoiets had van laat ik mijn stoute schoentjes maar eens aantrekken en vragen of ze zin zou hebben buitenom werk iets te doen en daarop ja zei.
Gewoon tijdens het werk of een pauze ofzo? Ze deelt haar kantoor met nog vier anderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gewoon een reden zoeken om daar naartoe te gaan en groet haar.
Nee. Komt eng en stalkerachtig over. Als je iemand gaat bellen of smsen, moet je eerst haar nummer van haar hebben gekregen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:01 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het werk of een pauze ofzo? Ze deelt haar kantoor met nog vier anderen.
Ik ben inderdaad wel aan het zoeken naar die reden.
Wat vind je van het alternatief nummer traceren en sms-sen? Bv uitnodigen voor lunchdate ofzo..
Dank je, ik ga er wel gewoon voor om te zien hoe het gaat op een tweede afspraak. Zou natuurlijk zonde zijn als ik het niet gewoon probeer om te kijken hoe het verloopt. En qua oogcontact zat het tijdens het etentje al goed in elkaar, maar was daarbij was ik wel een tikkeltje nerveusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:57 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Goed gedaan. Wat betreft je eerdere vraag, iedereen is verschillend dus elke situatie (met twee mensen) ook. Je maakt als het ware zelf de regels, met z'n tweeen. Persoonlijk ga ik wel altijd voor een klik op de eerste date. Zou gaan twijfelen als die er niet is. Maar dat zegt niks. Als er een tweede date komt zou ik in jouw geval wel een beetje meer aansturen erop. Wat meer oogcontact zoeken etc. het proberen romantisch te maken zodat je er achter komt of het er in zit.
Ja ok. Briefje in postvakje dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee. Komt eng en stalkerachtig over. Als je iemand gaat bellen of smsen, moet je eerst haar nummer van haar hebben gekregen.
Hyves of facebook mag je wel toevoegen. Of msn. Maar natuurlijk gaat ze dat niet zien als een goede versierpoging.
Zou beter zijn om gewoon een gesprek te beginnen en haar een beetje leren kennen. Gewoon af en toe een opmerking maken tegen haar en haar vertrouwen winnen. Daarna nummer vragen. Daarna date regelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:09 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja ok. Briefje in postvakje dan?
Ik weet op zich wel dat ik 'gewoon' een gesprekje aan moet knopen. Probleem is alleen dat ik haar altijd onverwachts zie en dat me dat dan overvalt. Ook twijfel ik of al dan niet al gelijk een date moet voorstellen of niet.
Uiteraard. Wat ik al zei, alles is mogelijk, hangt gewoon puur van de twee mensen af.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:08 schreef Shugosha het volgende:
[..]
Dank je, ik ga er wel gewoon voor om te zien hoe het gaat op een tweede afspraak. Zou natuurlijk zonde zijn als ik het niet gewoon probeer om te kijken hoe het verloopt. En qua oogcontact zat het tijdens het etentje al goed in elkaar, maar was daarbij was ik wel een tikkeltje nerveus
Ok bedankt voor je feedback.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zou beter zijn om gewoon een gesprek te beginnen en haar een beetje leren kennen. Gewoon af en toe een opmerking maken tegen haar en haar vertrouwen winnen. Daarna nummer vragen. Daarna date regelen.
Hoe lang is het oogcontact al?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je feedback.
Beetje achtergrond-info: het oogcontact is wel van die mate dat ze denk ik niet verrast zou zijn door een uitnodiging voor een date though.
2 à 3 weken. 10 dagen geleden was het eerste echte oogcontact. Dat we zeg maar elkaar tegelijk aankeken. Daarvoor was het sneaky elkaar checken, of iig ik haar.quote:
Zal ik maar snel een gesprekje mee hebben dan, voordat je in de friendszone landt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
2 à 3 weken. 10 dagen geleden was het eerste echte oogcontact. Dat we zeg maar elkaar tegelijk aankeken. Daarvoor was het sneaky elkaar checken, of iig ik haar.
Maar snel praten dan. Eigenlijk ben je al te laat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
2 à 3 weken. 10 dagen geleden was het eerste echte oogcontact. Dat we zeg maar elkaar tegelijk aankeken. Daarvoor was het sneaky elkaar checken, of iig ik haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |