Als k maar wist waar;(quote:
Dat is zwaar rukquote:
Hey!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:00 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga zo douchen en es wat eten. Die enorme vleesberg van gisteren (heb zelfs een kippenhartje geprobeerd, niet veel bijzonders) was extreem goed, maar nu wel verteerd... Heb honger als een caballo.
Ik ga nog niet weg?!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:02 schreef Delan het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou gezellig ben jij hoor! ben ik hier, ga jij weg
dan is het goed, haha!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga nog niet weg?!
Ik wist niet eens dat je nog wakker was.
Had ik gisternacht ook. Prompt kon ik niet wakker worden vanochtend. Vlucht wel gehaald gelukkig. Nachtmerries en weet ik wat. Het vliegtuig van Sao Paulo naar Bogota was halfleeg, dus heb languit over 3 stoelen liggen pitten...quote:Op zondag 20 maart 2011 01:07 schreef Delan het volgende:
[..]
dan is het goed, haha!
ik lag ook al in mn bedje maar ik denk nog niet moe genoeg al hangen mn ogen op zwaar. dus toch maar even achter het pctje gekropen
ik hoop dat die 2 schatjes me morgenvroeg even lekker laten liggen, dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had ik gisternacht ook. Prompt kon ik niet wakker worden vanochtend. Vlucht wel gehaald gelukkig. Nachtmerries en weet ik wat. Het vliegtuig van Sao Paulo naar Bogota was halfleeg, dus heb languit over 3 stoelen liggen pitten...
Haha ja, ff bijslapen... Maar anders kan je dat woensdag doen toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:10 schreef Delan het volgende:
[..]
ik hoop dat die 2 schatjes me morgenvroeg even lekker laten liggen, dat zou fijn zijn.
nachtmerries ja?
ja en dinsdag pas om 12 uur beginnen dus dat scheelt. ach meestal blijven we toch tot een uurtje of 10 met zn drietjes liggen dus dat komt wel goed morgenvroeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha ja, ff bijslapen... Maar anders kan je dat woensdag doen toch?
Ja, heftig. Geen idee meer waar het nu over ging, maar het was heel licht dromen, waardoor ik gedachtes over mijn vlucht en Rio mengde met enge dingen, ik weet niet meer hoe en wat precies.
is goed, start ik dan dit ding weer aan, hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef El_Matador het volgende:
Maar morgen 17:00 komt beter uit. Had er geen rekening mee gehouden dat het hier 6 ipv 4 uur vroeger is.
jaaaaaaaaaaa heeeeeeeeeeeee, ik was nog niet weg!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef El_Matador het volgende:
Ok meis, welterusten dan!
Ik ga douchen (heb het koud) en eten (heb honger).
Tot morgjes.![]()
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |