Je bedoelt ivm het milieu? Ja, dan heb je gelijk.quote:
Nee, dit is niet echt een flatteuze foto. Toch blijf ik Geer een lekkere vent vinden en een toffe gast.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:45 schreef itsme het volgende:
nee een aso johnny die voor een range rover staat? Hij ziet er niet uit hier.
ah oke. Dat wist ik niet. Dat je moet drukken als je iets aan die stem wilt vragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ja je mag drukken als je iets wilt vragen aan de stem, dan wordt je naar de kamer geroepen net als Joanna de hele dag. Zij gaf hem ook die tip, zodat de bewoners denken dat er iets is met Gerard.
De mop van de dagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:49 schreef Nobodies het volgende:
"We zijn niet hierin gekomen omdat we saai zijn" Heu?
Misschien voor een Johnny en Anita feestje!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:49 schreef MargrietV het volgende:
http://www.premiermarinas.com/pages/dutch_falmouth Huurauto denk ik.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:51 schreef Annelies-G het volgende:
Knipoogje voor de Mo fans
[ afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:51 schreef Annelies-G het volgende:
Knipoogje voor de Mo fans
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:52 schreef Flashbox het volgende:
Gerard Joanna en Mo hebben wel gelijk vind ik dat die boeien nu onderhand wel af mogen.
Dit is leuk om naar te kijken voor 24 uur, maar nu begint het te vervelen voor de kijkers.
Er gebeurde al niet veel op een dag, op een telefoontje na, maar nu gebeurd er helemaal niks meer.
Is toch juist mooie TV, dat ze beide aan andere kant van de paal rennen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk dat ze bang zijn voor verwondingen als ze de telefoon laten gaan. als mensen ineens gaan rennen in een impuls en degene die eraan vast zit niet dan heb je wel een probleem
al zitten ze wel of niet aan elkaar echt er gebeurt echt heel weinig, maar zo maken ze de bewoners ook passief want elke dag hangen wordt je moe vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
Het hele spel gaat waardeloos traag. Oeverloos geleuter.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is toch juist mooie TV, dat ze beide aan andere kant van de paal rennen.
OWJA,
HALLO
halloquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens, van mij mag die foon ook best gaan![]()
maar denk dat dat de reden is dat ie niet gaat
Trendsetter Servio: hoe vermoord ik gras en een stofzuiger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Vultarian het volgende:
ga maar eens even uitleggen in de kamer waarom je het gras aan het stofzuigen bent servio
haha, inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Trendsetter Servio: hoe vermoord ik gras en een stofzuiger.
In jouw lijstje zou het zijn Joanna, Laura en Aafke/Sharon. (je was Laura vergeten)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Niki.P het volgende:
Nominaties Mannen op vrouwen:
(het is allemaal wat ik denk)
Flip - Mo en Laura
Ser - Mo en Laura
Alex - Sharon en Aafke
Maik - Sharon en Joanne
Geer - Joanne en Aafke
Karim - Joanne en Sharon/Aafke (zei gisteren dat hij het nog niet wist)
Dus dan genomineerd Joanne en Aafke/Sharon (ligt er aan wat Karim doet)
alex zie ik niet Sharon nomineren en karim eigenlijk ook niet maar bij Karim ligt het er aan. Die is wel te beinvloeden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:57 schreef Niki.P het volgende:
Nominaties Mannen op vrouwen:
(het is allemaal wat ik denk)
Flip - Mo en Laura
Ser - Mo en Laura
Alex - Sharon en Aafke
Maik - Sharon en Joanne
Geer - Joanne en Aafke
Karim - Joanne en Sharon/Aafke (zei gisteren dat hij het nog niet wist)
Dus dan genomineerd Joanne en Aafke/Sharon (ligt er aan wat Karim doet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |