quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Hhahah alex..
Blijf jij maar zitten Mo
Waarschijnlijk slecht nieuws over bulletje te horen gekregen.. hij eet zijn nieuwe bonzo brokken nietquote:
Dan bestellen ze toch een tournedootje voor Boedhaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slecht nieuws over bulletje te horen gekregen.. hij eet zijn nieuwe bonzo brokken niet
denk dat ze bang zijn voor verwondingen als ze de telefoon laten gaan. als mensen ineens gaan rennen in een impuls en degene die eraan vast zit niet dan heb je wel een probleemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:23 schreef Ceetje.. het volgende:
die telefoon is ook al tijden niet meer gegaan, kan dat ding niet een keer rinkelen? aktie zeg maar?
zou wel leuke tv opleverenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk dat ze bang zijn voor verwondingen als ze de telefoon laten gaan. als mensen ineens gaan rennen in een impuls en degene die eraan vast zit niet dan heb je wel een probleem
Gerard wil dat Karim het kastje afgooit wat hij voor een of andere missie draagt......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:24 schreef RobbieBoy het volgende:
Wat zit Karim bij Gerard te vissen over of Gerard hem wat wil vertellen, als de handboeien af gaan?
dat ben ik helemaal met je eens, van mij mag die foon ook best gaanquote:
wat dat betreft is het jammer dat ze niet aan de enkels gebonden zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens, van mij mag die foon ook best gaan![]()
maar denk dat dat de reden is dat ie niet gaat
het enige probleem is dat ze niet vrijuit kunnen praten nu ze geboeid zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef danilel het volgende:
[..]
Gerard wil dat Karim het kastje afgooit wat hij voor een of andere missie draagt......
Trubbels tussen Karim en Gerard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |